خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

برای همسر خوبم

برای همسر خوبم

عزیزم

تو حساس ترین مرحله شغلی قرار گرفتی و میدونم که میدونی دغدغه های فکریت دغدغه های منم هست

همسرم امروز روز بزرگی برای من و تو محسوب میشه

3 سال از روزیکه قدم به خونه مشترکمون گذاشتیم میگذره

عزیزم 3 سال با هم بودیم /گفتیم/ خندیدیم /گریه کردیم/ شادی کردیم /غمگین شدیم/ دعوا کردیم/آشتی کردیم

شدی پناهگاه درد و غصه هام بعد از خدا

عزیزم دوستت دارم و به خودم می بالم برای انتخاب همسری مثل تو

حس جدید

یک حس جدید پیدا کردم

خواهشا ازم انقاد نکیند یا تو دلتون نگید چه آدم بیخودیه چون این جوری نیست.

یک مدت زیادی بود تقریبا 3 سال و از زمانیکه پدرم دچار اون مشکل شده بود که بدجوری به همه حسودیم میشد طوریکه اونقدر ناشکر شده بودم که زندگی آروم و بی دغدغه خودم برام با رزش نبود.

روزی هم که خونه خریدیم از ته دل خوشحال نبودم.

اینکه خدا چقدر به ما لطف داره که اول زندگی خونه خریدیم و ماشین گرفتیم و هر دوتا مون کار خوب داریم و از همه مهمتر سلامتیم  هیچ کدوم به چشمم نمی یومد

خدا منو ببخشه هم حسادت میکردم هم بخیل شده بودم و نا شکر

اگر کسی چیزی می خرید ناراحت میشدم که چرا مامان و بابام بعد از یک عمر که به اینجا رسیدن یک شبه اون طوری شد حالا بقیه این جوری ولی به روم نمی آوردم

با دیدن دوو سیلو غم عالم میومد تو دلم چون ماشین بابا بود

خلاصه خیلی بد شده بودم

تا اینکه از 3-4 روز پیش که مشکل جدیدتری پیش اومد و من از خدا خواستم که حداقل این یکی از سرمون رد بشه و یک روزنه های امیدی پیدا شد که صد در صد هم نیست ولی این حالم از بین رفت

گفتم خدایا راضیم به داده و ندادت شرمنده افکار بدم هم هستم

نمی خوام از خودم تعریف کنم ولی خیلی آدم احساساتی هستم و تا اونجا که بشه و از دستم بر بیاد کمک میکنم چه مادی و چه معنوی و اگر خودم نتونم از دیگران کمک میگیریم این حالت من و مامان و بابام بیشتر دارن

ولی اون مدت از فشار زیاد افکار گند هم سراغم میومد.

حالا خدایا ازت می خوام تو این شبهای عزیز که اون افکار بد و منفی دیگه سراغم نیاد.

خداوندا خطا گفتم ببخشای

تو بر من سینه ای بی کینه دادی

مرا همراه این درد و مصیبت

دلی روشنتر از آینه دادی

خدایا دلم آرومتر شده ممنون که این بنده گناه کارت رو فراموش نکردی

روز 2 شنبه هم نذرو رو ادا میکنم

الهی همه حاجت روا بشن

فیش فینگر

خدایا ممنون که فعلا امیدمون رو نا امید نکردی

خدای خوبم تو رو به بزرگیت قسم مارو دریاب و این یک مورد رو از سرمون رد کن

زندگی چون گل سرخیست پر از خار و پر از عطر وپر از برگ لطیف

یادمان باشد اگر گل چیدیم

خار و عطر و گل و برگ

همه همسایه دیوار به دیوار همند

و اما دیروز

از سر کار که رفتیم خونه خوابیدیم تا ساعت 7 بعدم پا شدیم و حاضر شدیم و رفتین شهروند بوستان و کلی خرید کردیم برای 5 شنبه که مهمون داریم

واقعا که خاک بر سرشون که کارت پارسایان مون هنوز شارژ نشده بود و ما مجبور شدیم از حساب اصلی

75000 تومان برداشت کنیم

نگاه که میکردی چیز خاصی نخریده بودیم فقط 2 بسته مرغ و 1 بسته گوشت و یک مقدار خرت و پرت و مواد شوینده بود

واقعا چقدر پول ما بی ارزش شده حالا اومدن اسکناس 50000 توامنی هم به اسم چک پول بانک مرکزی زدن

خلاصه اومدیم خونه و بنده فینگر فیش که خریده بودیم سرخ کردم با ماست و خیار و دوغ آوردم که خداییش فقط ماست و خیارش خوب بود فینگر فیش که چه عرض کنم فوت فیش هم نبود اه اه خوشم نیومد 

بعدم حالت تهوع گرفتم و میوه هم نداشتیم آب پرتقالی که قوقول درست کرد خوردم که وای دیگه بدتر شدم و دل و رودم بهم ریخت 

خوب بگو مجبوری میرفتی ماهی سوخاری میگرفتی

وایییییییییییی الان خونمون مثل بازار شام میمونه کمک کمک کمک کی می خواد تمییز کاری کنه

قوقولم جو گیر شد 2 روز پیش 2 تا از دوستای من و خواهری رو هم که خونشون بودیم برای 5 شنبه دعوت کرد

وای خدا چه کنم من با این همه کار

تازه شب قدر هر سال و روز 21 صفر من و قوقول  غذا می پزیم و بسته بندی میکنیم و با قاشق و چنگال یک بار مصف و نوشابه می بریم بیرون تو خیابون دنبال آدمای خاص میگردیم و بهشون میدیم

مثل اینایی که زباله جمع میکنن / کارگرای شهرداری / بچه های گل فروش و .......

البته مامان گلم هم هر سال میاد کمکم البته زیاد نیست به اندازه 14- 15 تا غذا

حالا باید مقدمات اون هم فراهم کنم

نذر میکنم اگر تا سال آینده مشکل بابا اینا حل بشه و مشکل کار قوقول هم  حل بشه میزان غذا رو 2 برابر کنم

قوقول بد می شود

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

امیدوارم

بابای خوبم اومد. 

بابای عزیزم اومد. 

بغلش کردم.

بوش کردم

گریه کردم

گریه کرد

گریه کردیم

گریه ها کردیم

---------------------------------- 

بابایی قربون اون دل پر غمت 

قربون اون دستای گرمت 

قربون اون قلب مهربونت 

قربون اون سادگیت

قربون اون موهای نرمت

--------------------------------

مامانم

مامان گلم

فدای اون دل شکستت

قربون اون چشمای پر اشکت

قربون اون لبای لرزونت

------------------------------

خواهرم

عزیز دلم

ته طاقاری خونه

خانم مهندسم

-----------------------------

طاقت بیارین

خدای ما هم بزرگه

----------------------------

و

همسرم

همسر گلم عزیز دلم

قربون اون دل مهربونت

ممنونم بابت

تحملت همدلیت همراهیت همفکریت نگرانیت تلاشت و ...........

و خودم

تحمل میکنم

می خندم

امیدوارم

امیدوارم

امیدوارم

و

امیدوارم به لطف خدا