خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

اینستاگرام به روز شد

اینستاگرام قل قلا تا حدی به روز شده.اگر اینجا روزمره های ما رو دنبال میکنید لطفا برام کامنت بزارید.
نظرات 8 + ارسال نظر
نازیلا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:59 ق.ظ

عزیزم من کامنت گذاشتم و ادرسهامون رو نوشتم بگو که فالوتون کنم

مریم یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ق.ظ http://marmar.persianblog.ir

سلام عزیزم ، من مدت زیادیه دارم دنبالت میکنم ، بارداری مون هم تقریبا همزمان بود ، البته شما ٦ هفته جلوتر از من بودی و من علیرغم بارداری دومم ، از تجربه هات استفاده میکردم .. نی نی من هم حسودی سه قلوها رو کرد و خودش رو ٥ هفته زودتر رسوند که با سه قلوها تو یه ماه برنیا اومده باشه، خوشحال میشم تو اینستا هم داشته باشمت

میترا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:08 ق.ظ

عزیزم من وبلاگتونو دنبال میکنم اینستاگرام ندارم

ستاره دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
من میخونم , دوست دارم 3 قلوها را در اینستاگرام فالو کنم

زهرا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام زهرام همیشه دنبال مکنم وبلاگتون رو میشه آدرس بدین بهم

سوده شنبه 13 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:04 ب.ظ

من می خونمتون نازنین
خوشحال میشم رو اینستا دنبالتون کنم

ستایش دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:14 ب.ظ

عزیزم من باهات همراهم گلم.

المیرا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:08 ب.ظ

عزیزم من میخونمتون و خوشحال میشم اینستا فالوتون کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد