خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

آخرین سونو ( پینوشت اضافه شد )

امروز که نه ساعت از نیمه گذشته پس میشه دیروز، با همسری رفتیم برای آخرین سونو و چکاپ و دیدن جوجه های نازمون برای آخرین بار از توی مونیتور....

قلب کوچیکشون،،،،صورت ناز و مشتهای کوچولوشون که از روی شکمم کاملا قابل لمس هستند.

هزار ماشالله و خدا رو شکر همه چیز خوب بود و انشالله وقت زایمان برای دوشنبه 14 دی ساعت 7,30صبح گذاشته شد و معرفینامه بیمه و بیمارستان رو هم گرفتیم.

یعنی فقط یک هفته که امیدوارم چشم بر هم زدنی بگذره........انتظار سخته مخصوصا از این نوعش........

شاید این آخرین پست قبل از تولد جوجه ها باشه،،،،،،در هر صورت هم محتاج دعا هستیم و هم آرزو میکنم همه چشم انتظارا خیلی زود جوجه های خودشون رو تو بطن و وجودشون پرورش بدن و این حس ناب رو تجربه کنن....

الهی آمین و خدایا به امید تو


پینوشت: همسر عزیزم اون ظرف پر از توت فرنگی که امروز تو دستات بود، اونقدر مهربونی و عشق توش بود که شیرینترین توت فرنگیهای عمرم بود.....

ممنونم برای بودنت ، همراهی و همدلی و مهربونیت تو این 8 ماه و 3 هفته که پا به پای من اومدی........



اولین عکس آتلیه ای خانوادگی ما  :)

نظرات 23 + ارسال نظر
نلیا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:08 ق.ظ

ایشالا به سلامتی

ممنون

مانیا چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:04 ق.ظ http://mn64.persianblog.ir

ایشالا این یه هفته هم سریع و راحت بگذره و جوجه خوشکلا سلامت بیان بغلت

مرسی عزیزم،،،،،انشالله

Zahra چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ق.ظ

وایبه سلامتی مبارکه پس سه قلو باردارین انشالله که به سلامتی زایمان کنید و بچه های نازتون رو تو بغل بگیرین

ممنون عزیزم،،،،الهی آمین

نلیا چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:30 ب.ظ

وای خدای من هزار ماشالا سه تاشون صحیح و سالم بیان تو بغلتون

الهی آمین،،،،،ممنون از لطفت

کوکو بانو پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:23 ق.ظ

سلاممممم خانمى جونم
من فداى خودت و اون سه تا نى نى نازت بشم

سلام به روی ماهت،،،،خدا نکنه عزیزم،،،،،کجایی تو؟؟؟؟؟

ریحانه پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:01 ق.ظ

ای جونم ماشالا سه قلو هستن. من تا حالا فکر میکردم دو تان. ایشالا به سلامتی بدنیا بیان

انشالله،،،ممنون عزیزم

ح مثل ... پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:50 ق.ظ

عزیزم انشالله بسلامتی فارغ بشین و این کوچولوها یه عمر زیر سایه شما و همسر بزرگ بشن .

ممنون از محبتت

سمیه پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ب.ظ

وااااااااااااااااای. سه تا نی نی. من همش فکر می کردم دو تان. به سلامتی و خوشی ایشالله. ایشالله سلامت بیان بغلت. واسه من هم دعا کن موقع زایمانت.

سلامت باشی،،،،،،حتما

توت پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ب.ظ http://pasazvesal.blogsky.com

وااای سه قلو! چقدر خوب... سلامت باشن عزیزم
تا دوشنبه خیلی مواظب خودتون باش

ممنون از لطفت،،،،حتما

کوکو بانو پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:04 ب.ظ

این وروجک نمیزاره زیاد بیام نت
با گوشی میام که خیلی سخته
مخصوصا نظر گذاشتن

آخی عزیزم،،،،،ببوسش

کوکو بانو پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:06 ب.ظ

انشالله به سلامتى و دلخوش نى نى هاى نازت و به دنیا بیارى عزیزم خوش به حال این سه تا نى نى که همچین بابا و مامان ماهى دارن

قربونت عزیزم،،،،،تو خودت خوبی،،،،خیلی خیلی خیلی زیاد

یکی از اهالی جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:38 ب.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

سلام خانمی. خیلی وقت بود نیومده بودم وبلاگت. حالا که اومدم و این خبر خیلی خیلی خوب رو شنیدم بی نهایت خوشحالم برات. تبریک میگم عزیزم.ان شالله به سلامت زایمان کنی عزیزم..تصور دیدن سه تا فرشته کوچولو آسمونی حال ادمو حسابی جا میاره. میدونم با همین لذت ها این 9 ماه خیلی سخت رو پشت سر گذاشتی. ان شالله که خودت و فرشته هات سالم باشین

سلام عزیزم،،،،ممنون که هنوز به یادم بودی،،،،،ممنون از لطفت

یکی از اهالی جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:39 ب.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

عکس اتلیه ایتون هم خیلی نازه. خدا برای هم حفظتون کنه چه حس خوبی بهم داد وبلاگت....درست مثل همیشه

مرسی عزیزم،،،،،خوبی از خودته

بانو سین شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ق.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

وای خدایییییییییییییییی من ای جوووونم 3 تا نی نی وای دوتا دخمل 1 گل پسر عزیزم ... چه عکس قشنگی ... حسابی مواظب خودت باش عزیزم .... ایشالا به سلامتی و شادی باشه خانومی عزیزممممممممممممم ....

ممنون عزیزم، انشالله همینطوره،،،

یکی از اهالی شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:45 ق.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

مطمئن باش همه حس های بدت از بین میره. منم اوایل ناراحت بودم ولی الان که بهش فکر میکنم میبینم اینطوری همه وقتم مال دخترمه اصلا استرس رفتن و اومدن و مسائلی که ممکنه محل کار مطرح بشه رو ندارم. خیالم راحته
شما که خدارو صد هزار بار شکر مامان سه تا فرشته ای و اصلا وقت نمیکنی به کار فکر کنی .ان شالله یه کم که بزرگتر بشن سرت خلوت میشه میتونی به سرکار و فعالیت های اجتماعی بیشتر فکر کنی

انشالله همینه،،،،چون من آدم تو خونه موندن نیستم،،،حس بدی بهم میده،،،ولی سعی میکنم کارم رو طوری پیش ببرم که فرشته هام همپای خودم باشن،،،،ممنون از همدردیت

اناهیتا دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام عزیزم
امیدوارم که دیگه تا الان این قلقلی و سلامت اومده باشن تو بغلت
تبریک میگم خدا حافظشون باشه

مرمر دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام مامان خانومی گلللل امروز ازصبح همش بفکر تو و جوجه هام .. ایشالا الان هرسه خوبین و نی نی ها اومدن توی بغلت قرررربون هرسه تاتون بشم من

یکی از اهالی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:27 ب.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

سلام خانمی. فرشته ها دنیا اومدن؟ حالتون خوبه؟ از دیشب به فکر شمام. همش براتون صلوات فرستادم و از خدا سلامتیتون رو خواستم

کوکو بانو دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:53 ب.ظ

خانمى عزیزم قدم نورسیده هات مبارک
انشالله صد و بیست ساله بشن خسته نباشی. مادر خانومى

بانو سین چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ب.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

خانومی عزیز ... الان نی نی هات اومدن و تو بغلتن عزیزمممممممممممممممممممممممممممم خیلی بهت تبریک میگم عزیزم ... منتظرم زودی بیای بنویسی

ح مثل ... شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام خوبید . احتمالا الان دیگه به سلامتی فارغ شدید و حسابی گیر بچه ها هستید. حالشون خوبه ؟ قدم شون پر از خیر و برکت باشه . و یه عمر کنار هم به سلامتی و شادی زندگی کنید. مراقب خودتون باشید. من نی نی خیلی دوس دارم اما مجردم هنوز.

توت یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:21 ق.ظ http://pasazvesal.blogsky.com

حالتون خوبه؟ فارغ شدید به سلامتی؟

مهربان دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:08 ق.ظ

سلام خانومی عزیرم
امروز که برات کامنت میذارم 21ردی ماه است
فکر کنم الان دیگه فارغ شدی و کوچولوها 8 روزشون هست
کاشکی زود ببای یه خبری از سلامتی خودت و بچه ها بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد