خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

اینستاگرام

نازیلا عزیز، برام پیغام گذاشته بود که برای قل قلا صفحه اینستاگزام بسازم و لحظاتشون رو ثبت کنم.واقعیتش اینه که بچه ها صفحه اینستاگرام دارن و خیلی از کارا و لحظاتشون ثبت شده ولی پابلیک نیست و خصوصیه.ولی چند روزه که صفحه پابلیکشون رو هم دارم آپدیت میکنم و پیشنهاد نازیلا باعث شد همینجا اعلام کنم که بزودی عکسها رو تا حدی تکمبل میکنم و آدرس رو همینجا اعلام میکنم.باشد دوستای خاموش اینجا حداقل اونجا چراغ روشن حرکت کنن.

نظرات 4 + ارسال نظر
ستایش یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:36 ق.ظ

وای خیلی عالیه چه پیشنهاد و تصمیم خوبی راستش منم خودم چند باری تو ذهنم بود که بهت این پیشنهاد رو بدم ولی بازم فکر کردم که شاید خیلی خصوصی باشه ولی الان خیلی خوشحالم منتظرت هستیم عزیزم.

عزیزم،،،عکسهای بچه ها رو فقط میزارم..منتظرتون هستم.

مهربان دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:04 ب.ظ http://mehraban59.blogfa.com/

سلام خانومی
خوبی عزیزم
من اینستاندارم دلم هم برای فرشته های کوچولوت یه ذره شده

عزیزم کاری نداره روی گوشیت نصب کن

سین بانو چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:52 ق.ظ http://happyhomehappylife.blogsky.com/

واییییی به به عزیزممممم پس زودی بیا بزار ادرسشووو هوراااا

آماده شده عزیزم

[ بدون نام ] یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:57 ق.ظ

جیگرم ادرس ایسنتامون رو برات توی کامنت خصوصی گذاشتم ببین رسیده؟ اگه نرسیده دوبارهکامنت بزارم بوسسس

رسیده عزیزم,ممنون
فقط اسم خودت انگار درست نبود عزیزم,پیدات نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد