خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

بلیط ناجوانمرد

به طرز نا جوانمردانه ای تازه فهمیدیم که هواپیمایی ماهان بلیطهای تخفیف دار برای نوروز به ایران گداشته.ناجوانمردانه از این جهت که دیر فهمیدیم یعنی تازه دیروز اعلام شد.نفری 1200 رینگیت رفت و برگشت....نمیدونم الان رینگیت چنده ولی بالای 1000 ولی در هر صورت خوبه چون مواقع عادی بلیط 2300 رینگیت برای 1 نفر درمیاد.......حالا مشکل ما:


پاسپورت نداریم..مامانننننننننننننننن...دادیم برای کنسلی ویزای دانشجویی و هنوز نیومده.2 هفته هست دادیم.حالا از شانس 2 روز هم تعطیلی شنبه و یکشنبه هست باید تا 2 شنبه صبر کنیم بعد بریم ببینیم آماده شده یا نه...وای استرس بس ناجوانمردانه ای دارم که نگو..بلیطها از 16 مارچ تا 21 مارچ یعنی روز سال تحویله..پرواز ساعت 11.30 صبحه و ایت یعنی اگر پاسپورت به دستمون برسه ما درست لحظه سال تحویل میرسیم و در میزنیم... بصورت سورپرایز و بدون اینکه به کسی گفته باشیم........وایییییییییییییییییییییی باورم نمیشه..میشه که بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تازه مدرسه هم دقیقا این 2 هفته تعطیلات بین ترمه یعنی مشکل مرخصی نیست فقط یک روز هست که اونم می خوام جانشین بزارن.........

یعنی دارم از استرس هلاک میشم......طبق معمول مواقع استرسی هم وضع مزاج و رودم بهم میریزه یکسره در حال سلام و علیک در دستشویی هستم......

اگر میدونستیم اصلا پاسپورتها رو نمی دادیم الکی هم 110 رینگیت دادیم برای کنسلی...خودش 18 مارچ باطل میشد بعدم میرفتیم و میومدیم برای ویزای کاری تحویل میدادیم...اه اه گندتون بزنن..


وای خدا..جان من...یک کاری کن ما 2 شنبه میریم بگه این پاسپورتتون یا نه بگه 1-2 روز دیگه بیاید بگیرید بلیط هم تموم نشه...وای خیر سرم می خواستم از امروز خونه تکونی کنم..میخ شدم از نگرانی نمی تونم از جام بلند شممممممممممممممممممممم


ع ر و س ی + پینوشت

برای ثبت:

امشب ع رو س ی برادر همسری هست...ما کجاییم؟ رو خط استوا...عروسی کجاست؟ باغ تو کرج

کلی چیز میز تو کلم وول می خوره...............

کادوشون رو دادیم بابا از طرف ما بعد خوندن یک متن از طرفمون بده...

براشون یک کارت با یک آویز هم دیروز پست کردیم.......

موقع عقد به وقت ایران زنگ خواهیم زد...

هنوز اون چیزا تو سرم وول می خوره ...... خیلی ناراحتم که نرفتیم.........

دلم برا همسری هم می سوزه..........

لعنت به تو بی پولی که همه این وول خوردنها و همچنین نرفتن هم از تو نتیجه گرفته .....هر چند اونام خیلی بی مقدمه خبر دادن...

کلا خوب نیستم......

ای خدا گریم نگیره پای تلفننننننننننننننننننننننننننننننننننن!!!!!!!


.....................................................................................................

امروز روزجهانی زن بود و همسرم به هوای خرید رفت بیرون و با یک دسته گل سفید بزرگ بی نهایت قشنگ برگشت...

گلها تزیینی هستن و بو ندارن ولی بوی عشق تو خونمون پیچیده......

قربون مهربونیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عزیزم


---------------------------------------------------------------------------------


پینوشت:  گریم گرفت پای تلفن...نه اشک ها... هق هق گریه کردم...اشک مامان و بابا و مادرشوهرم رو هم درآوردم ولی دست خودم نبود............................................