خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

فرشته ها

فرشته های کوچولوی ما 14 دیماه به ترتیب ساعت 8,14 , 8,15 و 8,16 دقیقه زمینی شدن...

قل اول هانا دختر نازمون ، قل دوم نویان پسر قشنگمون و قل سوم شینا دختر دوم عزیزمون پا رو چشم ما گذاشتن......

خدایا حالا از هر زمان دیگه ای بیشتر محتاجتم و عزیزان زندگیمون رو به خودت سپردم که از هر گونه گزند و بدی در امان باشند......


پینوشت : از اظهار لطف همتون ممنون....مرسی بابت همه آرزوهای قشنگتون و باز هم ممنون که این همه به یاد ما و فرشته های کوچولومون بودین.....

نظرات 18 + ارسال نظر
بانو سین شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ق.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

جووووون دلم مبارک باشه خانومی عزیزممممممممممم ایشالا به سلامتی باشه چه اسمهای قشنگی ... آخخخ چقدر دلم میخواست ببینمشووون

ح مثل ... شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ق.ظ

واای نمیدونید چقد ذوق دارم براتون . خدا حفظ شون کنه . سر فرصت عکس هم بذارید. ممنون .

فتی شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ق.ظ

قدم های نو رسیده مبارک عزیز دلمممممممم خدا به این خانواده 5 نفره روز به روز شادی و سلامتی و دلخوشی عطا کنه

سمیه شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 ق.ظ

الهی شکر

توت شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ب.ظ http://pasazvesal.blogsky.com

عزیزم... خیلی تبریک می گم. قدمشون خیر باشه تنشون سالم
سالیان سال کنار هم به خوشی روزگار بگذرونید انشالا.

ستایش شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

عزیزم من تازه باوبلاگتون آشناشدم و خاموش می خوندم بهت خیلی تبریک می گم خدای من 3 تا فرشته همزمان زمینی شدن بزرگترین نعمت رو خدا بهتون داده خیلی سخته می دونم خودم بچه دارم ولی از ته دل قدرشون رو بدون برات خیلی دعا می کنم برای سلامتی همه تون.

مانیا شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ب.ظ http://mn64.persianblog.ir

وااااای عزیزممممم مبارکهههههه

زهرا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:32 ب.ظ

قدمشون مبارک باشه برامون عکس بزارین از فرشته هاتون

نلیا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ق.ظ

قدمشون مبارک باشه چه اسمهای زیبایی

سارا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:35 ب.ظ

عزیزکم مبارک باشه خوش به حالت خانمی من فکر میکردم دو قلو استن عزیزمممم سه قلو

مهربان سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ب.ظ

واییییییی خدا جون سه قلوها
فکر میکردم دوقلو هستند
الهی که خدا خودش نگهبان فرشته های کوچولوت باشه
هزاران بار هم تبریک میگم بابت تولدشون

روناک چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:49 ب.ظ

مبارکهههههههههههههههههههههه

اناهیتا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 ب.ظ

خیلی خوشحالم عززیم
خدا حفظشون کنه

سارا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:14 ب.ظ

عزیزم دلم میشه برامون دقیق توضیح بدی چه قرصایی مصرف کردی برای دوقلو زایی؟ یا سه قلو زایی؟ خیلی ازت ممنون میشم خدا اجرت بده

عزیزم من دارو برای این قصدمصرف نکردم،،،،

مرمر شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:11 ق.ظ

ای جوووووون دلم چ اسمای خوشگلی الهی همیشه سلامت و دلشاد باشین کنارهمدیگه .. اینمدت خیلی خیلی بفکرتم دوستم دیشب داشتم روی هارد قدیمی عکسای خوشگلتو میدیدم و باخودم میگفتم یعنی الان این خانوم ناز مامان سه تا فرشته نازنینه ؟!! وووووی تصورشم شیرینه .. لطفا بیا برامون از لحظه دنیااومدنشون، از حس ناب مادری و .. بنویس .. میدونی ک خیلی دوستتون دارم

سیندی یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

تبریک میگم خانومی جانم خیلیییی مبارک باشه کلی بوووووس

سارا سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:39 ب.ظ

عزیزم یعنی اصلا هیچ دارویی مصرف نمیکردی؟ چون من خودم کلومفین گرفتم . برای تخمک گزاری و یکی هم بهم گفت عسل هم خوبه شما کلومفین یا لتروزول برای تخمک گزاری مصرف داشتید؟ کاش یک پست در مورد تجربیاتت بنویسی
خانمی مهربونم برای همه منتظران دعا کن خیلی قلبت پاکه الهی که بچه هات خوشبخت بشن

عزیزم اگر وبلاگ داری آدرس بزار.....کلا من تحت درمان نبودم ولی یک توضیح کوچیک میتونم بدم که اگر آدرس داری برات بنویسم

یکی از اهالی سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:31 ب.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

تبریک میگم خانمی. خیلی خیلی خوشحالم براتون. ان شالله همیشه سالم و خوشبخت باشن.دلم برا دیدنشون ضعف رفت.از طرف من ببوسشون

ممنون عزیزم،،،،،،لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد