خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

برنامه ریزی

از کارهای تو فهرست و لیست انتظار:


درخواست عدم سو پیشینه رو دادم


کلاس رانندگی ثبت نام کردم و امروز اولین جلسه رو رفتم و چون گواهینامه هم دارم گفت فکر کنم کلا 4 جلسه کافی باشه


کلاسهای موسسین مهد رو با یک کلاس برای کارتمربیگری هم ثبت نام کردم که واسه اپلای کردن خیلی سوال میشد


دندانپزشکی رفتم و طلسمش شکسته شد و 2 شنبه دوباره وقت دارم


پیاده روی 2 روز رفتیم ولی امروز نرفتیم ......



خوب با یک نگاه کلی تا حدی از خودم راضی شدم....


انشاالله که مابقیش هم خیره


خدایا مددی

بخواب بند انگشتی من

سلام بند انگشتی مامان،،،،،خوبی؟

چقدر به یادتم کوچولوی من........

هیچ وقت فراموشت نمی کنم.....

الان انعکاس صورتت رو تو این اشکای غلطون میبینم.....

میدونم که هیچکس دیگه به تو فکر نمیکنه حتی بابا.......

ولی من...الان....این موقع شب.....دور از بابا......فقط اشک میریزم.....

برای تو و مظلومیت تو....

آروم اومدی و آروم رفتی.....

بخواب عزیزم.....

بخواب بند انگشتی من

فقط برای ما دعا کن