خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

3 ماه و نیمگی

زندگیم به نگاه و نفسهای شما پیوند خورده،فرشتگان آسمانی من...برایمان بمانید که ذره ذره وجودتان زندگیست و لحظه لحظه کودکیتان را زندگی میکنم...عطر نفسهای شما بدون شک معطر ترین عطر روی زمین است.....دوستتان دارم


نظرات 15 + ارسال نظر
میترا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ب.ظ

ای جان قربونشون برم من
الهی چقد نازن ماشالاه
خداواست حفظشون کنه
به سلامتی بزرگ شم

ممنون عزیزم...لطف داری

مانیا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:50 ب.ظ http://mn64.persianblog.ir

عزیزمممم.... ماشالااااا ماشالا ماشاالااااا خدا حفظشون کنه

ممنون دوستم

مهربان پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:16 ب.ظ http:// mehraban59.blogfa.com

وایییییییی خداااااا چه نازن اینا
فداشون بشم حقا که مثل فرشته ها میمونن
وای دلم پر کشید براشون کاش میتونستم بغلشون کنم
الهی که 120 سال 5 تایی کنار هم زندگی خوبی داشته باشین

مرسی عزیزم.شما چهار نفر هم همینطور انشالله

سمیه جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:36 ب.ظ

من همونیم که یک بار براتون نوشتم که همزمان با شما سقط داشتم و تقزیبا همزمان با شما باردار شدم. حالا کوچولوی من هم پا به این دنیا گذاشته. فکر کنم 10-15 روزی از فرشته های شما کوچیکتر باشه. من که با این یدونه ذوق دنیا رو می کنم.
خدا براتون صحیح و سلامت نگهشون داره انشاالله

آخی عزیزم.خدا برای شما هم فرشته عزیزتون رو حفظ کنه

ونوس شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:10 ق.ظ

ای جونم چه به دوربین هم نگاه میکنن
خدا حفظشون کنه

ممنون

ستایش یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:33 ق.ظ

عزیزم قربونشون برم چقدر هزار ماشالله ماهن خدا حفظشون کنه.
دو تا شون خیلی شبیه هم هستن می شن یکی از دخترا و یه پسر؟

ممنون عزیزم.آره درسته تقریبا دو تاشون شبیهن

مریم یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:42 ق.ظ

وای خدای من چه خوردنی هستن سه تا کوچولوت خدا براتون حفظشون کنه بانو

لطف داری

ستاره یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:04 ب.ظ

وای نازی

فتی دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:39 ق.ظ

هزار ماشاءالله... لا حول و لا قوه الا بالله ... خدا الهی حافظ و نگهدارشون باشه. جوووووون دلم که اینقدر مامانی و ناز هستین. براشون اسفند دود کن عزیزم

ممنون از محبتت

نیکا سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:57 ب.ظ

وای خدای من چقدر نازن ماشالا
در پناه خدا باشن و زیر سایه شما و پدرشون،به سلامت بزرگشون کنید
خیلی دوست داشتنی هستن هزار ماشالا

ممنون از محبت

بانو سین چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:30 ب.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

وای خانومی واااااااااااای اینجا رو که باز کردم چقدر ذوق کردم وای خدا چقدر نازن خانومی ای جاااان دلم عزیزممممممممم دلم میخواد بغلشووون کنم جووونم .... از طرف من هی بغلشون کن هی بوسشوون کن .... مرسی که عکس گذاشتی بازم بزار ... مامان جوووونی .... خدا برات حفظشون کنه عزیزمممممممممم اینها رو همه با ذوق بخون

آخی عزیزم.مرسی از این همه انرژی مثبتت

یکی از اهالی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:25 ب.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

سلامممممممممممممممممممم فرشته های ناز و خوشگل و پاک ای جان دلمممممممممم چقدر ناز و خوشگلین شما ماشالا هزار ماشالا براشون اسفند دود کنین براشون صدقه کنار بذارین انقدر ماهن خدا حفظشون کنه چقدر خوشگل و ملوسن

مرسی عزیزم.چشمات قشنگ میبینه

نلیا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:32 ق.ظ

هزار ماشالا چقد نازن

ممنون

قندک بانو دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:24 ب.ظ

هزار ماشالله به این سه تا فرشته جانم که چقدر شیرین و تو دل برو هستن

ممنون عزیزم.کجایی راستی؟

نوتا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:47 ب.ظ http://mohammadian.blogfa.com

سلام... خدا فرشته هاتون رو براتون نگه داره.
با اجازه ادتون کردم. شما هم به ما سر بزنید.

ممنون از شما.حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد