خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

تولدت مبارک بابای خوبم

سلام بابا ی خوبم

تولدت مبارک عزیزم

پیشم نیستی ولی همین که صدات رو گاها می شنوم باز هم خدا رو شکر

کادوت رو نگرفتیم تا خودت بیایی عزیزم

بابایی میگن روز تولد هر دعایی بکنی مستجاب میشه

بابا جون دعا کن این مرحله رو هم از سر بگذردنیم

باز هم تولدت مبارک

خیلی دوست دارم  خیلی زیاد 

 

پدر جونمه،پدر عمرمه،پدر دینم و ایمونمه

پدر خدا عمرت بده…صبر و تحملت بده

نذار که دوری اینقده…رنج و آزارت بده

 

گرد پیری رو سرت…غم و غصه تو تنت

هیشکی نیست دور و برت…دوری  نمیشه باورت

از بس که غصه خوردی…روزا رو می شمردی

پیر شدی زود شکستی…چشم انتظار نشستی

 

درد رو به جون خریدی…یه روز خوش ندیدی

برای خوشبختی ام…دیدم چه ها کشیدی

از نشد متنفرم

سلام بابا

سلام باباجون

چی شد بابا

هنوز نرسیدم بهت خبر میدم

.

.

الو

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است

.

.

الو

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است

.

.

الو بابا چی شد

باباجون ناراحت نشیا بابا،

نشد

.

.

.

از کلمه نشد متنفرم متنفر 

حرف زدن برام سخته

فکر کردن برام سخته

تظاهر به اینکه عادت کردم سخته

تظاهر به اینکه کمتر ناراحتم سخته

بغض داشتن تو گلو و قورت دادن اون همراه با اشک سخته

 

منتظر بودن برام سخته

دیدن و شکستن برام سخته

 دیدن و خرد شدن برام سخته

 

درد دارم

دلم غم داره

چشمم اشکک داره

گلوم بغض داره

 روحم داغونه

 

استرس دارم برای ساعت 4 امروز

استرس دارم برای همه چیز 

واقعا چیزی ازم باقی می مونه؟  

خدایا به دادم برس 

 

پینوشت:  

همه رفتن هیچ کس تو شرکت نیست. 

قوقول اومده برای تصفیه حساب و تو اتاق مدیر عامله 

هر از گاهی صداشو میشنوم.صداها گنگ و نامفهومه 

سرم به شدت درد میکنه 

طپش قلب دارم و دلم هم به شدت درد میکنه 

استرس لعنتی ولم نمیکنه 

به شدت افکار مختلف تو ذهنم با هم درگیرن 

همه چیز برام تاره 

نمی دونم چی می نویم و چه جوری می نویم 

دلم نور می خواد  رهایی می خواد   یک مسافرت ۲ نفره با خیال راحت می خواد 

صبر اومد

خدایا شکرت 1

خدا رو شکر. 

خونه معامله شد. 

126.5 میلیون 

 

خدایا شکرت.بقیه کارا رو هم جور بیار. 

 

همسر خوبم.مرسی بابت همه خوبیها و مهربونیات. 

الهی همینطور که قلب و دل صافی داری،خدا تو کار و فعالیتت کمکت کنه. 

 

خدایا باز هم شکرت.