خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

بلیط ناجوانمرد

به طرز نا جوانمردانه ای تازه فهمیدیم که هواپیمایی ماهان بلیطهای تخفیف دار برای نوروز به ایران گداشته.ناجوانمردانه از این جهت که دیر فهمیدیم یعنی تازه دیروز اعلام شد.نفری 1200 رینگیت رفت و برگشت....نمیدونم الان رینگیت چنده ولی بالای 1000 ولی در هر صورت خوبه چون مواقع عادی بلیط 2300 رینگیت برای 1 نفر درمیاد.......حالا مشکل ما:


پاسپورت نداریم..مامانننننننننننننننن...دادیم برای کنسلی ویزای دانشجویی و هنوز نیومده.2 هفته هست دادیم.حالا از شانس 2 روز هم تعطیلی شنبه و یکشنبه هست باید تا 2 شنبه صبر کنیم بعد بریم ببینیم آماده شده یا نه...وای استرس بس ناجوانمردانه ای دارم که نگو..بلیطها از 16 مارچ تا 21 مارچ یعنی روز سال تحویله..پرواز ساعت 11.30 صبحه و ایت یعنی اگر پاسپورت به دستمون برسه ما درست لحظه سال تحویل میرسیم و در میزنیم... بصورت سورپرایز و بدون اینکه به کسی گفته باشیم........وایییییییییییییییییییییی باورم نمیشه..میشه که بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تازه مدرسه هم دقیقا این 2 هفته تعطیلات بین ترمه یعنی مشکل مرخصی نیست فقط یک روز هست که اونم می خوام جانشین بزارن.........

یعنی دارم از استرس هلاک میشم......طبق معمول مواقع استرسی هم وضع مزاج و رودم بهم میریزه یکسره در حال سلام و علیک در دستشویی هستم......

اگر میدونستیم اصلا پاسپورتها رو نمی دادیم الکی هم 110 رینگیت دادیم برای کنسلی...خودش 18 مارچ باطل میشد بعدم میرفتیم و میومدیم برای ویزای کاری تحویل میدادیم...اه اه گندتون بزنن..


وای خدا..جان من...یک کاری کن ما 2 شنبه میریم بگه این پاسپورتتون یا نه بگه 1-2 روز دیگه بیاید بگیرید بلیط هم تموم نشه...وای خیر سرم می خواستم از امروز خونه تکونی کنم..میخ شدم از نگرانی نمی تونم از جام بلند شممممممممممممممممممممم


نظرات 10 + ارسال نظر
اناهیتا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

ایشالا جور میشه
تو به کارهات برس و زیلد خودتو اذیت نکن خدا خودش بفکره

انشا الله همین طور باشههههههههههههههههههه

مانیا (مالزی نشین) شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ http://mn64.persianblog.ir

ایشالااااااااااااااا که درست میشه عزیزم. ایشالاااا

یعنی میشه واقعا؟؟؟؟؟؟؟

oخانومی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ http://eshghh7474.blogfa.com

ایشالله جور میشه میاید

انشا الله

zahra یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ

salam azizam ishalah ke harchi kheire mishe va age salah bashe hatman eid mirin pishe khanevade va hesabi khosh migzare

امیدوارم......ولی کلی استرس دارم

نوشته های پراکنده یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://thunderb.blogfa.com

سلام
حال شما؟
خوبید
انشااله که خیره
سال خوبی واستون آرزو می کنم
شاد و سربلند باشید

سلام...ممنون از شما.....شما هم سال خوبی داشته باشید انشا الله

مرمر.برگ و باد یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://ghe3.persianblog.ir

سلام دوست جونم
ای بابا .. همیشه همینطور میشه ها .. دقت کردی ؟
برا منم خیلی پیشومده ..
ریلکس باش و با همه ی انرژی مثبتت به روزای اینده فکر کن ..
قطعن اتفاق می افته .. بی خبرمون نذار

سلامممم...دقیقا همینه......از استرس دارم میمیرم...خوایم نمیبره....

سیما دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://alamatetaajob.blogfa.com

وای خانومی!!! وقتی کامنتت رو خوندم باورم نمیشد خودت باشی!!! خیلی وقت بود ازت بی خبر بودم!!!! اوضاع چطوره؟ زندگی در مالزی سازگاره باهات یا نه؟ دروغ چرا؟ من مدتها نبودم و از حال و احوالت بی اطلاعم...اما می بینم که در استرس هستی برای به موقع رسیدن...عزیزم هر چی صلاح باشه همون میشه...غم به دلت راه نده...انشالا ردیف میشه....برات سال خیلی خوبی آرزو می کنم عزیز دلم....بازم بهم سر بزن دلم برات تنگ میشه دوست غربت نشین و مهربون من

سلام عزیزم...خوشحالم از خوشحالیت و ممنون از لطفت...اوضاع شکر خدا بد نیست و انشا الله بهتر میشه....تو هم سال خیلیییییییییییییییییی خوبی داشته باشی عزیزم

لعیا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ http://rainbow1363.persianblog.ir

میشه ، میشه...
امیدوارم لحظه سال تحویل پیش عزیزانت باشی...

ممنون از انرژی مثبتت عزیزم.....بودمممممممممممممممم

سانی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام دوستم سال نو مبارک امیدوارم که برات جور شده باشه و تونسته باشی خانواده ات را ببینی من رسیدم مالزی و تصمیم گرفتم بچه هار ا در مدرسه مونتیارا ثبت نام کنم اگه اطلاعاتی داری ممنون میشم بهم بدی؟

سلام عزیزم...ممنون..ببخشید دیر شد....رسیدن به خیر...خوش اومدی...من اونجا رو نمی شناسم...شرمنده....اینجا هر کار و کمکی هست حتما بگو

مرمر.برگ و باد سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام .. عیدت بازم مبارک
چی شد ؟؟؟ ایرانی دختر؟

سلام عزیزم..عید تو هم مبارک..بودم برگشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد