خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

حس جدید

یک حس جدید پیدا کردم

خواهشا ازم انقاد نکیند یا تو دلتون نگید چه آدم بیخودیه چون این جوری نیست.

یک مدت زیادی بود تقریبا 3 سال و از زمانیکه پدرم دچار اون مشکل شده بود که بدجوری به همه حسودیم میشد طوریکه اونقدر ناشکر شده بودم که زندگی آروم و بی دغدغه خودم برام با رزش نبود.

روزی هم که خونه خریدیم از ته دل خوشحال نبودم.

اینکه خدا چقدر به ما لطف داره که اول زندگی خونه خریدیم و ماشین گرفتیم و هر دوتا مون کار خوب داریم و از همه مهمتر سلامتیم  هیچ کدوم به چشمم نمی یومد

خدا منو ببخشه هم حسادت میکردم هم بخیل شده بودم و نا شکر

اگر کسی چیزی می خرید ناراحت میشدم که چرا مامان و بابام بعد از یک عمر که به اینجا رسیدن یک شبه اون طوری شد حالا بقیه این جوری ولی به روم نمی آوردم

با دیدن دوو سیلو غم عالم میومد تو دلم چون ماشین بابا بود

خلاصه خیلی بد شده بودم

تا اینکه از 3-4 روز پیش که مشکل جدیدتری پیش اومد و من از خدا خواستم که حداقل این یکی از سرمون رد بشه و یک روزنه های امیدی پیدا شد که صد در صد هم نیست ولی این حالم از بین رفت

گفتم خدایا راضیم به داده و ندادت شرمنده افکار بدم هم هستم

نمی خوام از خودم تعریف کنم ولی خیلی آدم احساساتی هستم و تا اونجا که بشه و از دستم بر بیاد کمک میکنم چه مادی و چه معنوی و اگر خودم نتونم از دیگران کمک میگیریم این حالت من و مامان و بابام بیشتر دارن

ولی اون مدت از فشار زیاد افکار گند هم سراغم میومد.

حالا خدایا ازت می خوام تو این شبهای عزیز که اون افکار بد و منفی دیگه سراغم نیاد.

خداوندا خطا گفتم ببخشای

تو بر من سینه ای بی کینه دادی

مرا همراه این درد و مصیبت

دلی روشنتر از آینه دادی

خدایا دلم آرومتر شده ممنون که این بنده گناه کارت رو فراموش نکردی

روز 2 شنبه هم نذرو رو ادا میکنم

الهی همه حاجت روا بشن

نظرات 5 + ارسال نظر
بونه شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ http://lifesky.blogsky.com

سلام خانومی... از وبلاگتون خوچمان آمد..
منم توی وبلاگم خاطرات خودم و لی لی خان رو می نویسم... دوس داشتی بهم سر بزن...
موافقم... خدا رو به داده ها و نداده هاش باید شکر کرد...
ان شا الله اون موضوع هم به خیر می گذره...
آروم و راضی باش خانومی
رضایت خود خود خوشبختیه!

ممنون از نظر قشنگت
باهات موافقم

سکوت دل شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://mehdiazimi.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
امیدوارم که خووب باشی عزیز...
وبت خیلی قشنگه...خیلی پست قشنگی بود
خدا همیشه کمکت کنه
در پناهش باشی
به چیز دیگه...
من فکر میکنم کسی که رنج و غم زیاد داره ...خدا ازش بیخبر نیس...بر عکس خیلی بهش توجه داره...چوون همش امتحانش میکنه...مشکلاتی میاره واسش تا ببینه که تا چه حدی میتونه بره....تا چه حدی شکرگذار خداست
خدا همه رو امتحان میکنه
ولی اونارو بیشتر
پس بدین معناست که همه اوونایی که مشکلات دارن خدا خیلی خوب ازشون با خبره و متوجه شون هس
ببخشی عزیز خیلی پر حرفی کردم
آپم خاستی بیا
التماس دعا
یا علی

آره عزیزم

ممنون که اومدی
منم اصلا عربی دوست ندارم ولی خدایی که در این نزدیکیست
ما رو با زبون خودمون هم قبول داره پس فارسی میگم
خدایا ما رو هم دریاب

ی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://bsoft.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری
ازش خیلی خوشم اومد
بهم سر بزن خوشحال میشم
{تو که زحمت میکشی میای وب سایت من روی تبلیغات هم کلیک کن تا ما هم یه چیزی کاسب شیم}
با تشکر

پس لطفا مطالب درخواستی هم ارائه بده
حتما سر میزنم

طنین یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ق.ظ http://asalioman.blogsky.com

عزیزم درست می گی
بعضی وقتا یادمون می ره خدا چقدر هوامونو داره.
مرسی از یادآوریت
خدایا شکرت

بونه یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ http://lifesky.blogsky.com

لینکت کردم خانوم خانومای خانومی
:دی

ممنون
منم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد