خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

فیش فینگر

خدایا ممنون که فعلا امیدمون رو نا امید نکردی

خدای خوبم تو رو به بزرگیت قسم مارو دریاب و این یک مورد رو از سرمون رد کن

زندگی چون گل سرخیست پر از خار و پر از عطر وپر از برگ لطیف

یادمان باشد اگر گل چیدیم

خار و عطر و گل و برگ

همه همسایه دیوار به دیوار همند

و اما دیروز

از سر کار که رفتیم خونه خوابیدیم تا ساعت 7 بعدم پا شدیم و حاضر شدیم و رفتین شهروند بوستان و کلی خرید کردیم برای 5 شنبه که مهمون داریم

واقعا که خاک بر سرشون که کارت پارسایان مون هنوز شارژ نشده بود و ما مجبور شدیم از حساب اصلی

75000 تومان برداشت کنیم

نگاه که میکردی چیز خاصی نخریده بودیم فقط 2 بسته مرغ و 1 بسته گوشت و یک مقدار خرت و پرت و مواد شوینده بود

واقعا چقدر پول ما بی ارزش شده حالا اومدن اسکناس 50000 توامنی هم به اسم چک پول بانک مرکزی زدن

خلاصه اومدیم خونه و بنده فینگر فیش که خریده بودیم سرخ کردم با ماست و خیار و دوغ آوردم که خداییش فقط ماست و خیارش خوب بود فینگر فیش که چه عرض کنم فوت فیش هم نبود اه اه خوشم نیومد 

بعدم حالت تهوع گرفتم و میوه هم نداشتیم آب پرتقالی که قوقول درست کرد خوردم که وای دیگه بدتر شدم و دل و رودم بهم ریخت 

خوب بگو مجبوری میرفتی ماهی سوخاری میگرفتی

وایییییییییییی الان خونمون مثل بازار شام میمونه کمک کمک کمک کی می خواد تمییز کاری کنه

قوقولم جو گیر شد 2 روز پیش 2 تا از دوستای من و خواهری رو هم که خونشون بودیم برای 5 شنبه دعوت کرد

وای خدا چه کنم من با این همه کار

تازه شب قدر هر سال و روز 21 صفر من و قوقول  غذا می پزیم و بسته بندی میکنیم و با قاشق و چنگال یک بار مصف و نوشابه می بریم بیرون تو خیابون دنبال آدمای خاص میگردیم و بهشون میدیم

مثل اینایی که زباله جمع میکنن / کارگرای شهرداری / بچه های گل فروش و .......

البته مامان گلم هم هر سال میاد کمکم البته زیاد نیست به اندازه 14- 15 تا غذا

حالا باید مقدمات اون هم فراهم کنم

نذر میکنم اگر تا سال آینده مشکل بابا اینا حل بشه و مشکل کار قوقول هم  حل بشه میزان غذا رو 2 برابر کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
نارنجدونه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ

ووووووووی میخوای من بیام برای تمیز کاری کمک ... دندون؛

ممنون
ولی همچین تمیز کاری کردم که تا ۲ روز فقط پا درد دارم

دوکبوتر جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://2-kabutar.blogfa.com

منم دعا می کنم کارها همون طور که به صلاح و خیره پیش بره . چه کار قشنگی می کنین ... آدمای خاص ... شاید منم این کار رو کردم ... البته بعد از این که رفتم سر خونه و زندگیم . مرسی بابت لینک :)

امیدوارم عزیزم
انشا الله به زودی و خوشی میری سر زندگیت

تارا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ب.ظ

قالب وبلاگتونو از کجا گرفتید؟

عزیزم قالب وبلاگ از اپشنهای خود blogsky

طنین شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ http://asalioman.blogsky.com

فینگر فیش چی بیده دیگه؟

رو جعبش نوشته بود فیش فینگر
ماهی که به قطعات کوچیک بریده شده و بعد سوخاری شده بود ولی بیشترش پف بود و ماده سوخاری
اه اه
بد بود

طنین شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ http://asalioman.blogsky.com

نظرت قبول عزیزممممم

مرسییییییییییییییییییییی
خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد