خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

موجهای کوچیک

عزیزان من، امروز حرکاتتون رو با چشم دیدیم و با دست لمس کردیم،،،،،

موج کوچیکی که دل من رو بالا و پایین میبرد،،،،،،

خدایا به خودت میسپارمشون

نظرات 3 + ارسال نظر
بانو سین سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:15 ق.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

عزیزمممممممممممممم همیشه خوشحال و خندون باشی دوووستم

مرسیییییییییی عزیزم

خواننده چندین ساله خاموش دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:18 ق.ظ

نینی ها چی هستند

سوپرایز،،،،،،،بوس

ممول سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:12 ب.ظ http://moncheh.persianblog.com

خیلی برات خوشحالم که فرشته هات صحیح و سالم تو دلت وول میخورن مثل فرشته من... منم مثل تو دلتنگ اون سرزمین استوایی هستم...یکساله که برگشتیم ایران اما دلمون با اینجا نیست... اگه صلاح باشه میریم اما هنوز هیچ کاری نکردیم.... تقریبا تا یکسال گذشته وبلاگتو خوندم.. الان برات کلی خوشحالم عزیز دلم..مراقب خودت باش

ممنون عزیزم،،،تو هم مواظب خودت باش،،،،خونه نو هم مبارک،،،انشالله پر از خبرهای خوب و شاد باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد