خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

اولین مهمونی

دیشب برای اولین بار تو اینجا مهمون داشتیم.برای شام.

همون خاوناده هندی که باهاشون آشنا شدیم.روز قبلش با خانومه جایی قرار گذاشتیم اومد دنبالم و باهم رفتیم لوازم نقلشی خریدم.

گفتم که همسرم روزا میره شرکتشون کارای خودشو انجام میده که تا حالا خیلی خوب بوده برای روحیش.خود آقاهه هم برای کار باهاش یک صحبتهایی کرده.خلاصه تو شرکت به همسرم گفته بود فردا یک سر میایم خونتون نه برای شام برای درینک.

که خودم با خانومش حرف زدم و گفتم شام بیاید.

برای شام چون خود اقاهه فقط سبزیجات میخوره و مرغ و گوشت و ماهی نمی خوره میرزاقاسمی و باقالی قاتق درست کردم.باقالی رو از ایران آوردم.برای بقیه هم قیمه در کنارش ماست و خیار و ترشی هم گذاشتم.ساعت یک ربع به ۹ اومدن.کلی از آجیل ها و تنقلات و لواشک که گذاشته بودم خوششون اومد.شام رو هم خیلی دوست داشتن و موقع رفتن گفتم کدوم خورش رو بدم ببرید که آقاهه میگفت نمی تونم انتخاب کنم آخر سر هم باقالی قاتق و هم میرزاقاسمی رو دادم ک هگفت خیلی خوشحالم که ۲ تا رو دادی!!

برامون یک کیک خیلی خوشکزه هم آورده بودن.ساعت ۱۱ هم چون فرداش دختر و پسرش مدرسه داشتن رفتن.ولی خیلی خوب بود.خوش گدشت.

اقاهه خیلی با سواده و اطلاعاتش در مورد ایران هم زیاده.گفت میدونم نوروز هست و گفت اینجا یک فرقه هندی که بهایی هستن نوروز رو جشن میگیرن اگر بخواین میبینم اگر بشه بریم اونجا.

دوست دارم برم ببینم حالا قراره خبر بده.

دیگه اینکه سفارت هم برنامه داره و یکی تو دانسگاه برامون بلیط هم آورده ولی نمی دونم برم یا نه.من  از این آدما فرار کردم حالا تو جمعشون برم!!!

و اینکه امسال اولین سالیه که من عید از عزیزانم دورم.خیلی دلم غصه داره.خیلی زیاد ولی باز هم خدا رو شکر که همسر خوبم پیشمه وگرنه من روانی میشدم.

مامان اینا قرار بود برن شمال.دیروز بلیط اتوبوس داشتن ولی گویا کلی بارندگی و برف بوده نتونستن برن.قراره امروز به سلامتی برن.هنوز خبر ندارم میرن یا نه.

کلاسهایدانشگاه رو رسمی تعطیل نکردن ولی خوب میشه نرفت و منم فردا نمیرم.

حال و هوای خونه تکونی که نیست ولی خوب ترو تمیز کردم هر چند همه چیز نو بود ولی خوب تمیز هم کردم.امروز میرم وسایل سفره هفت سین بگیرم البته نمی دونم گیرم میاد یا نه.

در آخر هم:

خدایا امسال هم به خیر و خوبی تموم شد مقدر سال دیگه هم خوبی و سلامتی و موفقیت برای همه بنده هات باشه.

خدایا دستمون رو رها نکن که تا اینجا هم به پشتوانه دیتهای تو جلو اومدیم.

خدایا سلامتی رو از بنده هان نگیر به ما و خانواده هامون هم سلامتی بوده.

و

خدایا تو کشور غریب پشت و پناهی نداریم خودت پشت و پناهمون باش.

سال نو پیشاپیش مبارککککککککککککککککککککک.

نظرات 15 + ارسال نظر
یکی از اهالی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

عیدتون مبارک خانمی. امیدورام سال خوبی داشته باشین

ممنون از لطفت همچنین برای شما سال خوبی رو أرزو میکنم

نهال سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ق.ظ http://nahal87654.persianblog.ir

عیدت مبارک عزیزم
خدا رو شکر که همه چیز خوب پیش میره

مرسی نهال جانننننننننننننننننننن

مهربان سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://mehraban59.blogfa.com/

عیدت مبارک عزیزم
امیدوارم امسال سال خیلی خوبی براتون باشه

مرسی عزیزم
برای شما هم همینطور

هستی(سکوت پاییز) سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ http://sokotepaeez.blogfa.com/

خدا پشت پناهتون باشه
سال نو مبارک انشالله سال خوبی پیش رو داشته باشید

مرسی عزیزم
همچنین بر ای شما

سیما سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://alamatetaajob.blogfa.com

خانومی نازنینم سلاااااااااام...نمی دونی چقدر خوشحال شدم که این دو پست آخرت رو خوندم...بیشتر اینکه با شرایط کنار اومدی و الحمدلله زندگی رو روال افتاده...عید رو بهت تبریک می گم عزیزم..می دونم دلتنگی..ولی همین که از این جهنم دور شدی کلی غنیمته...اینجا دیگه خفقان و گرفتاری داره بیداد می کنه...باور کن منم حاضرم هر سختی رو تحمل کنم اما بتونم برم یه گوشه دنیا مثل آدم سرم رو بندازم پایین و زندگیم رو بکنم و نگرانی فردا رو نداشته باشم....
عزیزم خدا رو شکر که انسان های خوبی سر راهتون قرار گرفتن...
برات در شرع سال جدید بهترین ارزوها رو دارم و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم...

ممنون عزیزم به تو هم مبارک باشه
سختی دوری خانوادست وگرنه من به برگشتن تو اونجا اصلا فکرم نمی کنم

بیتا مامان کیان و کیارش پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

سلام عزیزممممممممممم سال نو مبارک باشه من شوکه شدممم خیلی وقته نرسیده بودم سر بزنم پس بسلامتی رفتین مالزی؟؟ سخت نیست؟؟ بیشتر بنویس و خیلی مراقب خودت باش، غربت سخته ولی عادت میکنی
ایشالله سال خیلی خوبی داشته باشین

سلام بیتا جان ممنون آره دیگه اومدیم
راستش اگر دلتنگی مامان بابام نبود دیگه به ایران فکرم نمی کردم
من اروپا یا امریکا نرفتم ولی همینجا هم خیلییییییییییییییییی از ایران بهتره
تو هم انشا الله سال خوبی داشته باشی

جوجوک شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ http://arteen.mihanblog.com

کلی مطلب نوشتم ارسال نشد
سال نو مبارک عزیزم
چه خبرهای خوبی
درس و مالزی و ...
موفق باشی گلم
سال خیلی را برایت آرزومندم

مرسی عزیزم
ناراحت نشووووووووووووووووو
انشا الله سال خیلی خوبی برای تو هم باشه

سپیده ( خاطرات من ) شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

سال نوت مبارک خانمی مهربون و باسلیقه
دستت درد نکنه خانم هنرمند ایرانی
باعث افتخاری دوستم

ممنون عزیزم..لطف داری
خوشحالم که به من سر زدی
آنشا الله امسال بهترین سال رو پیش رو داشته باشی

رودابه ایرانی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

برایت سالی سرشارازشادی وسلامتی وکامیابی آرزودارم.روزگارت خوش.

ممنون عزیزم همچنین برای شما

ستایش چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

عزیزم سال نوت مبارک ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشی.

تو هم همینطور دوست خوبمممممممممممممممممم

جوجوک پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://arteen.mihanblog.com

آرزومند ارزوهای قشنگت عزیزم
حالا چه کار کردی رفتی مهمونی سفارت یا نه؟
خوشم می آید توی غربت با امکانات کم، از هنرنمایی ات کم نمیشه
خیلی هنرمندی کدبانوی نمونه
مراقب خودت باش و خوب درس بخون
سال خوبی را برایت آرزومندم
بووووووووس

ممنون عزیزم
نه نرفتمممممممممممممممممممممم
نه بابا کدوم هنر
تو هم سال خوبی داشته باشی

فلفل بانو یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://pepperandsald.persianblog.ir/

سلام سال نو مبارک
خوشحالم که دوست پیدا کردی کلی هم که هنرنمایی کردین

مرسی عزیزمممممم

عسل از مالزی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام دوست عزیزم خوبی امیدوارم همه کارا خوب پیش رفته باشه۰چند وقتی خبری نمیدی از خودت۰

دانش جو یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ http://daghdaghehayeeman.blogfa.com/

سلام آیکن نداری که
گل گل گل گل

سلاممممممممممممممممممممم
گل

سیندرلا دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ق.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد