خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

۱۵ بهمن

امروز بلیطهامون رو هم گرفتیم.۴ فوریه برابر با ۱۵ بهمن. 

دیگه کم کم باورم شده داریم میریم.  شد نفری یک میلیون و پانزده هتل هم کنکورد.پارسال سری پسیفیک بودیم خیلی خوب بود.اینم خیلی تعریف کردن.نمی دونم. 

 

امروز رفتیم از یک صراف آشنا برای دلارهایی که قبلا خریده بودیم فاکتور گرفتیم. تو این خراب شده هر روز یک قانون میزارن.الانم ارز بدون فاکتور توقیف میشه.زنگ زدم بانک برای گشایش حساب ارزی میگه دلار داری باید فاکتور هم بیاری.مسخره ها. 

از اون ور ارز مسافری نفری ۱۰۰۰ تا شده اونم نرخ ۱۳۷۵ تومن!!  

 

قسمت خوب امروز نهار عالی بود که با همسرم رفتیم خوردیم.من کباب ترش و همسرم ماهی و یک ظرف هم میرزاقاسمی و زیتون پرورده.عالی بود

 

۲ روز دیگه جواب آلیتس هم میاد.وای چقدر استرس دارم. 

همسرم سرش خیلی شلوغه بی نهایت.کلی پروژه گرفته.از وقتی پذیرش دانشگاه اومده و کلی شهریه ها گرون شده بیشتر پروژه گرفته.از حدود ۱۳ میلیون شده ۲۰ میلیون!! 

بمیرم اونقدر کارش زیاده که تعطیل و غیر تعطیل نداره.خدا جون کمک کن با این همه توانایی اونجا هم موفق بشه. 

وسایل خونه رو فروختم.خیلی دلم سوخت ولی چاره ای نبود خونه رو باید اجاره بدیم جای زیاد نداریم برای همه وسایل.فقط خدا رو شکر اصل وسایل رو مادرشوهرم خرید و من خیالم راحته وسایلی که کلی با شوق و ذوق خودمون سفارش دادیم و با همسرم از تو کاتالوگ انتخاب کردیم و مامان بابام هم کلی زحمت کشیدن دست غریبه نرفته. از فروش ظرف و ظروف دم دستی و وسایل کوچیک آشپزخونه و کریستال 2 میلیون دستمون اومد حدود 3 تومن هم بابت مبل و میز نهارخوری و بوفه دستمون میاد. 

یخجال و لباسشویی و سرویس خواب و گاز رو هم نگه میدارم انبار خونه خاله همسرم. 

سرویس چینی اصلی و کیف قاشق چنگال و یک سری وسایلی رو هم که می خواستم و نفروختم خونه مامانم و مادرشوهرم گداشتیم. 

 دلم برای مامان بابام از الان پر میکشه.خدایا کمکون کن.طاقت دوری رو بهم بده. 

اشکام میریزن. خدا کنه کم نیارم.خدا رو شکر همسر خوب و همراه همیشگیم پیشمه.  

مامان بابای خوبم.دوستون دارم.محبتای بی دریغتون رو هیچ وقت فراموش نمیکنم.  

ای خدا هیچ فرزندی غم پدر مادرش رو نبینه. 

 

دلم برای مادر شوهرم هم از الان تنگ میشه.دوسش دارم.خیلی زیاد. 

 

خدایا به امید خودت.

 

نظرات 22 + ارسال نظر
سیندرلا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

خصوصی بوداااااااااا

فهمیدم

عسل چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام دوستم من از وب سپیده وبلاگ شما رو هم میخوندم اما هیچوقت نشده بود که نظر بزارم ولی الان که دیدم همه کارا رو کردی و ایشالا تا چند وقت دیگه مالزی هستی گفتم بگم منم مالزی هستم و اگه کاری داشتی خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم امیدوارم موفق باشی

مرسی عزیزم خوشحالم از آشناییت
کدوم شهری و کدوم دانشگاه؟
من UTM-IBS هستم.خود کوالالامپور

سیندرلا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

ایشالا با دلی خوش ولبی خندان میرین و اونجا هم جا میفتین و قوقول خان هم بهترین کار و بار و پیدا میکنه.
خدا ایشالا پدر و مادرتو برات نگه داره.عزیزم مهم اینه که همراهی که کنارته خوب و با معرفته.غمت نباشه.
از همه مهم تر خدا هم همراته.

انشاالهههههههههههههههههههههههه
واقعا همینطوره

یکی از اهالی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

عزیزم امیدوارم روزهای خوبی در انتظارتون باشه

الهی آمین مرسی از لطفت

سارا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

ادرس صرافی ات چیه؟ میشه ادرس بدی ما هم داریم میریم اخه

خانمی وای اونجا تو ملزی شوهرت کار میکنه که خرج دانشگاهتون در بیاد؟ براوتون دعا میکنم

صرافی سعدی توی استانبول روبروی سفارت انگلیس پلاک ۵۰۰
فعلا یک مبلغی می بریم برای شهریه دانشگاه و خرج چند ماه زندگی.
همسر من مهندس کامپیوتره و دوره های مایکروسافت رو هم گذرونده در ضمن ظراحی حرفه ای وب سایت و راه اندازی سایتهای مارکتینگی و مرکز کال سنتر... اینا رو تخصص داره می خواد خدا بخواد تو این زمینه ها مشغول بشه...
شما چیه شرایطتون؟

یکی از اهالی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

هستی(سکوت پاییز) جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ http://sokotepaeez.blogfa.com/

عزیزم انشالله به سیامتی دل خوش

ممنون عزیزم

عسل جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

عزیزم راستش من دانشجو نیستم .ما اینجا کار میکنیم .و کوالالامپور هستیم .در واقع مثل ایران کلی شهرهای بزرگ نداره خیلی محدوده از لحاظ مساحت و تعدد شهر.البته وقتی بیای اینجا انقدر تعدادایرانیها نسبت به قبل زیاد شده که احساس غربت نخواهی کرد.

مگه کار پیدا میشه؟
البته من تمام سعیم گرفتن پذیرش برای کوالالامپور بودکه گفتم بزرگتره و کار برای همسرم شاید بهتر باشه

خاطرات دانشجویی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.manvakhatereham.blogfa.com

سلام خانومی خوبی؟
بهت تبریک میگم داری به آرزوت میرسی خدا رو شکر
من که بالخره نفهمیدم از مادر پدرتون دور میشید یا دارید میرید پیششون
به هرحال موفق باشید

ممنون عزیزم
خوب معلومه دارم دور میشم دیگه

مهربان یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ http://mehraban59.blogfa.com/

موفق باشی خانومی
برات آرزوی خوشبختی و موفقیت میکنم

مرسی عزیزم

خاطرات دانشجویی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.manvakhatereham.blogfa.com


آخه گفته بودید دارید میرید پیش پدر مادرتون
فکر کنم مخم هنگیده
دل کندن برای من خییییییلی راحته ولی یه چیزی هست که نمیذاره ...
دعا ، دعاکنید برام

نه پدر مادرم که ایرانن
انشا الله خدا کارت رو رو به راه کنه

قندک بانو شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام عزیز دلم انشالله به سلامتی برین و یه زندگی خوب اونجا شروع کنین دلتنگ هم نباش خانومی
با کامبیوتر همدیگرو هر روز بیبینین
وقتی بری اونجا اینقدر کار داری که اصلا دور بودن یادت میره و.لی خوب مامان و بابا اینجا بیشتر دلتنگت میشن
خونه بزرگ بگیرین که من اومدم اونجا جا داشته باشم

مرسی عزیزم.اتفاقا خونه بزرگه تشریف بیارید

اناهیتا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ

هرجا هستی خدا پشت و پناهت همیشه موفق باشی

ممنون از لطفت

سیما شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://alamatetaajob.blogfa.com

عزیزم ... دلم خیلی برات تنگ شده بود...خیلی وقت بود خبری ازت نداشتم...خیلی خوشحالم کردی که بهم سر زدی...الان که آمدم اینجا شوکه شدم...تو کی رفتنی شدی دختر؟ ... باورم نمیشه! ایشالا که هر جا هستی موفق و خوشبخت باشی...پات به اونجا رسید و جا افتادی به مام یه آمار بده شاید یه گوشه ی دیگه دنیا برای آدم های شکست خورده ای مثل من زندگی بهتری وجود داشته باشه...ولی واقعا جا خوردم ها!!!!! ...می دونم دلت خیلی تنگ میشه...حق داری...ولی آرامش فرداها روی همه دلتنگی ها خط بطلان می کشه...راستی برای ادامه تحصیل میرید؟ ...ایشالا تحت هر شرایطی موفق باشید....وبلاگت رو فراموش نکنی ها!

مرسی عزیزم
امیدوارم خبرهای خوب ازت بشنوم

فلفل بانو یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://pepperandsald.persianblog.ir/

انشالله به سلامتی برید و زندگی خوشی رو شروع کنید

به امید خدا ممنون از لطفت

ممول یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

عزیزم تو هر حا باشی موفقی و همین که همسری رو کنارت داری خوشبختی . از ته دل دعا می کنم که ایشالله همه چی به خوبی و خوشی پیش بره . غصه دلتنگی رو هم نخور ایشالله سالی یکی دو بار خودتون می ییان یکی دو بار هم مامان باباها سخت نمی گذره خیلی .

مرسییییییییییییییییییییی عزیزم
از حال و روزت با خبرم.انشاالله دیگه استرس نکشی

قندک بانو شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام خانومی جونم ثفرتون سلامت انشالله یه زندگی خوب و ایده ال اونجا برای خودتون میسازین من به جای تو این دو روزه هول بودم
زودی بیا برامون بنویس از اونجا

مرسی دوست خوبم

سیندرلا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

عزیزم جابه جا شدین؟؟

آره عزیزم خدا رو شکر

یوسفـ شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ق.ظ http://forgive-me.blogfa.com

تَنهائـــ ـــے یَعنے

مِثلِ هَمیـטּ کـﮧ مَـــ ـــטּ
بـﮧ تـــ ـــو فِکر مے کُنَــ ــمـ

وَ تـــ ـــو

بـﮧ عِیـטּ خیالِتـــ ــــ

غزل و شاهو شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

عزیزم سلام
به سلامتی رسیدید در چه حال هستین؟
امیدوارم همه چیز اونطور که دلتون می خواد پیش بره
به من یه خبر بده

سلاممممممممممممممممم
آره خدا رو شکر همه چیز فعلا خوبه

فلفل بانو دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ http://pepperandsald.persianblog.ir/

سلام خوبی یه خبری از خودت بده

سلاممممممممممممممممممم
خبر دادم

سیندرلا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

جابه جا شدین عزیزم؟
یه خبر از خودت بده.

آره عزیزممممممممم
نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد