خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

امروز آخرین روز کاریمه.

امروز آخرین روز کاریمه.   

 

آخرین روزی که روی این صندلی روبروی پنجره نشستم. 

با این که از رفتن خوشحالم ولی دلم هم گرفته.دلم برای محیط کارم و بعضی همکارام تنگ میشه. دلم برای این میز که 4 سال پشتش نشستم هم تنگ میشه. 

هنوز باورم نمیشه ماه دیگه اگر خدا بخواد مالزی هستیم و اینجا نیستیم. 

چهارشنبه امتحان مصاحبه آیلتس و شنبه هم آزمونه اصلیه.خیلی خیلی نگرانم.  

 

خدایا به امید خودت.

 

نظرات 13 + ارسال نظر
سیندرلا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

عزیزم به سلامتی ایشالا.فقط خانومی رفتی مالزی ما رو فراموش نکناااااااا یعنی من یکی دق میکنم اگه دیگه ازت خبری نباشه.

نه عزیزم
حتما مینویسم
ممنون از لطفت

قندک بانو سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

عزیز دلم
انشالله که امتجان و میدی به خوبی
اصلا نگران نباش من میدونم که تو نفر اول میشی
آخی
امیدوارم هر کجا که میری همیشه سالم و سلامت باشی خانومیهم خودت هم اقا قوقول

مرسی عزیزممممممممممممم
ممنون از مهربونیات
انشا الله به زودی خبر مامان شدنت رو بشنوم

صحرا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

منم باورم نمی شه . تو کی قرار شد بری؟

بابا جان در حال انجام مقدمات بودیم دیگه
ولی زیادم طولش ندادیم که منصرف نشیم

مهربان سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://mehraban59.blogfa.com/

یعنی دارین برای همیشه از ایران میرید؟

فعلا تا ۲ سال بعدش هم تا قسمت چی باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

اااااااااا به سلامتی پس راهی مالزی شدید. ایشالا که به اهدافت برسی.

ممنوننننننننننننننن
اسمت کو!!!!!

نهال چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ق.ظ http://nahal87654.persianblog.ir

موفق باشی خانومی

مرسی عزیزم

سارا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

با بالا رفتن قیمت دلار چی کار میکنی خانمی؟ خیلی ناجوره

دلار رو قبلا خریده بودیم خدا رو شکر با پاس هم دوباره ارز دولتی میگیریم

رودابه ایرانی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

امیدوارم مهاجرت شروع خوبی باشدبرایت باهمه دلتنگی هایش...

امیدوارم..دلتنگیش اصله که خیلی سخته

غزل و شاهو یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

عزیزم
با اینکه ندیدمت ولی یهو دل تنگت شدم
آمین که سلامت باشین و بهترین ها برای شما باشه
انرژی می فرستم کارها به خوبی پیش بره بازم بنویس
دوستت دارم

مرسی عزیزم دل به دل راه داره
ممنون از لطفت

خاطرات دانشجویی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.manvakhatereham.blogfa.com

سلام عزیزم
ببخشید اگه کنجکاوی کردم ...
آخه این برام سوال شده بود که چه جوری میتونید دوری از خانواده رو تحمل کنید الان متوجه شدم به خاطر خانوادتون دارید میرید
من همچنان تردید دارم به همه چی
بههر حال امیدوارم همه چیز طبق روال پیش بره
موفق باشید

نه خواهش میکنم
منم دوری برام خیلی سخته واسه همین از اینجا شروع کردیم
ممنون

خاطرات دانشجویی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.manvakhatereham.blogfa.com

خیلی براتون خوشحالم
امیدوارم همچنان به نوشتن ادامه بدید
من یکی خواندده هاتون هستم همیشه ...
موفق باشید

ممنون از لطفت
حتما مینویسم

سارا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

میریب مالزی چی کار کنی؟ چقدر دلار خریده بودید؟

ادامه تحصیل و تجربه شرایط جدید
۱۰۰۰۰ تا خریدیم بقیه رو میریم رینگیت مالزی میگیریم دلار نمی گیریم
به صرفه نیست

خانومی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://vanda59.blogfa.com

ببخشید مزاحم می شم می شه بگی برای دلار چکار می کنی؟ ما 6 ماه دیگه عازمیم با این قیمت دلار داریم بیچاره می شیم امروز هم اعلام کردن هر مسافر فقط 5 هزار دلار می تونه ببره نمی دونم چکار کنم؟ باز هم از اینکه مزاحم شدم عذر می خوام

این چه حرفیه خواهش میکنم
ما قبلا دلار رو خریده بودیم با قیمت ۱۲۳۰ تومن
ولی مابقی پولمون رو اینجا با صراف صحبت کردیم
اینجا بهش ریال میدیم میریم مالزی از نمایندش رینگیت میگیریم
برای خروج ارز هم باید از یک صرافی فاکتور خرید داشته باشی هر چقدر که باشه
ما هم فاکتور گرفتیم نفری ۵۰۰۰ تا میبریم با فاکتور تو فرودگاه هم نفری ۱۰۰۰ تا ارز دولتی می خریم.
شما هم مالزی می یاید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد