خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

آزمایش دادم

بالاخره 5 شنبه رفتم و آزمایشاتم رو دادم.با دفترچه شد 62 تومن.حالا باید از بیمه تکمیلی بگیرم.فقط این یک کار شرکت خوب بوده که ما رو بیمه تکمیلی کرده.برای عمل هم از همین بیمه تکمیلی دانا استفاده میکنم چون تاسقف 3 تومن رو پوشش میده.البته که چون خیلی اورژانسی نیست و منم حال و حوصله عمل ندارم می خوام بندازم بعد از عید.حالا تا جواب آزمایشام بیاد ببینم چی میشه.

آخ آخ هنوز دستم درد میکنه.انگار سوزن هنوز تو دستمه.خیلی خون زیاد گرفت.7 تا لوله گرفت.چشمامو بسته بودم که نبینم.بی صاحاب تموم بشو هم نبود.گفتم ببخشید خانم تمام این لوله ها رو می خوای پر کنی؟؟؟؟؟؟بدعنقم بود.گفت بله.

خلاصه که دادم و با قوقول اومدیم و شیر و کیک خوردیم و رفتیم آدرسی که همکارم داده بود برای کفشهای خارجی که قیمت خوبی داره تو بلوار فردوس. که بازم مثل همیشه گیج زده بود و درست و حسابی آدرس نداده بود و باز هم ما آدرسی که این آقا داده رو پیدا نکردیم!!!

دیگه رفتیم سمت خونه که قوقول هم برگرده سر کارش.البته قوقول خان بعد از یک هفته تاخیر دیگه یادش مونده بود که قول داده برام توت فرنگی بگیره و چند جا واستاد که بگیره که نداشتن و آخرسر یک جا یافتیم.

سر خیابون پیاده شدم و توت فرنگی به دست رفتم سمت خونه.همشم میگفتم نکنه یکی توت فرنگیمو بقاپه از دستم( نه که خیلی منتظرش بودم میترسیدم به وصال نرسیده از دستم بزنن!!)

تقریبا اولین بار بود 5 شنبه تو خونه بودم.گفتم یک کم خیر سرم بخوابم که این واحد بغلی اونقدر پسرش یورتمه رفت و جیغ کشید که منم یک جیغ بنفش کشیدم که اگر کر نیست بفهمه خفه شه ولی مثل اینکه کر بود و خفه نشد و منم قید خواب رو زدم.

گفتم خوب برم تابلوی نقاشیم رو کامل کنم.دیدم نه خونه یک کم بهم ریختست اول یک کم جمع کردم و بعدم گفتم ظرفای شب مهمونیمون یک کم لک داره بزار بزارم تو ماشین ظرفشویی که........... نمی دونم چه مرگش شد و آب و تخلیه نکرد و آب زد بیرون و ....

یعنی باید ... به این شانس.دیگه تا آب رو تخلیه کنم و ظرفها رو دربیارم و بشورم و آشپزخونه رو تمیز کنم و .... کفرم درومده بود.بازم بعدش یک کم رو نقاشیم کار کردم و رسیدم به جاییکه ماژیک می خواستم و چون نداشتم موند.

شبش هم با قوقول رفتیم میلاد نور که کفش بگیرم که هر چی آشغال ته انبارشون بود درآورده بودن و به اسم حراج به مردم مینداختن.اصلا خوب نبود.شام هم رفتیم جگر خوردیم چون به قول قوقول کلی خون ازم گرفته بودن.

جمعه هم نهار خونه مامان اینا بودیم.

امروز عصری میرم کفشم رو میخرم. (.....................) اینا یک سری توضیحاته که برای جلوگیری از پیش آمدن سوء تفاهم و عواقب بعدی تبدیل به نقطه چین شدن.

یک مدل تو بوستان دیدم بد نیست.قشنگه.تو بوستان گذاشته 27 تومن همونو تو میلادم دیدم .فکر کنم 30 تومن.خوب مرض ندارم که 3 تومن چرا الکی بدم به اونا؟؟؟؟ تازه همونو تو مرکز خرید ونکم دیدم 58 تومن.واقعا گل بگیرن در این مملکت رو که همه می خوان از هم بچاپن.

نظرات 12 + ارسال نظر
روناک شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.ronak88.persianblog.ir

آخی 7 تا لوله!!!!!!!!!!
من که اینجا خوندم سرم گیج رفت کلا به این موضوع حساسم الانم اسمشو نمی برم و نمی نویسم چون ضعف می گیرتم!!!!
منم وقتی برا آزمایش می رم اصلا نیگا نمی کنم اصلاااا

آرهههههههههههههههههههههههههههه
به قوقول میگم فکر میکنی چند لیتر ازم گرفتن
میگه ۷ لیتر!!!!!!
مسخرم میکنه

ممول شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

تو الان چطور زنده ای بعد از هفت تا لوله خون دادن . مگه همش چقدر خون تو بدن ما هست کلا
کفش مگه از مالزی نخریده بودی ؟ اون کفش فروشی خوبه که گفتی رفتین ؟
بوستان کفش فروشی های خوبی داره . من عاشق روژانم کفشاش عالیه مرگ نداره . احتمالا از همون میخوای بخری ؟ شایدم از یگانه ؟

آره واقعا....................

از مالزی ۳ تا صندل تابستونی خریدم و یدونه کتونی مانند و یک صندل برای مهمونی و یک صندل برای توی خونه
کلا کفشهای تابستونی زیاد خریدم.ولی جدا صندلاش خیلی قشنگ و خوش قیمته حتما چند تا بگیر.
اگر به حراجاشون بخورید که همه برندها کلی تخفیف هم میدن.تخفیف واقعی نه الکی مثل اینجا.
ما اونجا بی بی پلازا خرید زیاد کردیم.محله چینیها و بازار مرکزی فقط به درد دیدن می خوره برای خرید مناسب نیست.مرکز پاویلون و کی ال سی اینا هم هست که خوب قیمتاشون نسبتا گرونه.ایکیا توی محوطه ای هست که یک پاساژ جلوشه که همه برند و کلی گرون.البته اگر با تور میرید ایکیا نمی بره مگر اینکه خودتون برید.
امیدوارم پروازتون ایران ایر نباشه که فقط غذاش خوبه یک فیلم هم نمیزاره که این ۸ ساعت بگذره.امارات یا اتحاد خیلی خوبه
راستی آخرهای پرواز و اوایلش تکونهای شدید داره نترسید
برید خوش بگذرهههههههههههههههههه

سپیده ( خاطرات من ) شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://selena0cute.blogfa.com

الهی بمیرم که کلی خون دادی
تا میتونی خودتو تقویت کن و از تخم مرغ عسلی صبحا غافل نشو
ایشالا کفش خوبی گیرت بیاد

خدا نکنه عزیزم
من به خاطر همین سنگ کیسه صفرا تخم مرغ نباید بخورم

خاتون شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://bootejeghe.blogsky.com

ایییییخ آزمایش خون. من حتی شنیدن اسمش هم روح از تنم میبره.
خودتو تقویت کن مادر جون با این همه خونی که به ناحق ازت گرفتن
مواظب خودت باش ولی جدا خانومی. ایشالا همیشه سالم و خوش باشی

آره به خدا به نا حق
مرسی عزیزم

یکی از اهالی یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ق.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

منم دنبال یه کفش خوبم اما ما تو شهرستان کفش خوب نداریم که...قدر شهر خودتون رو بدونید! چون من بهد از ده روز گشتن هیچی پیدا نکردم

این تهرانم همچین مالی نیست بابا جان

فلفل بانو یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ق.ظ http://pepperandsald.persianblog.ir/

سلام. منم دوشب پیش بوستان بودم. تقریبا حراج
منم گاهی اوقات که تصمیم می گیرم بخوابم از در و دیوار صدا میاد که کلی کفری میشم.
امیدوارم جواب آزمایشت خوب باشه.
منم توت فرنگیییییییییییییییی

آره میبینی حتی کتابخونه هم صدا داره به خدا
مرسی عزیزم

عسل اشیانه عشق یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ

حسابی قاطی بودیا خانمی!

آره دقیقا

هستی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://sokotepaeez.blogfa.com

نوش جان
من هم از این اتفاقات زیاد برام افتادهمثلا وقتی مهمون دارم و میخوام سریع کارهامو انجام بدم یه مرتبه یه ظرف از دستم میفته و ....

جات خالی عالی بود

لعیا سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://rainbow1363.persianblog.ir

عزیزم چرا اینقدر عصبی؟
ولی بهت حق می دم! آزمایش و بالا زدن آب ماشین ظرفشویی و دست خالی از خرید برگشتن که از همه بدتر!!!
همش درست میشه!
جدی نگیر دوستم...

آره یک کم قاطی بودم

دست کوچولو یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://dastkocholo.persianblog.ir/

شما جای کیک و ساندیس باید می رفتی جیگر می خوردی .. کلی خون دادی .. سرت گیج نمی رفت؟

ستایش یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

ستایش یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

کجایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد