خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

پیشواز و کادو

دیروز  بعد از کار رفتم یک سر بوستان.همون روز 25 که نام زدی خواهرمه تولد مامان قوقول هم هست.قوقول گفت ی چیزی بگیریم همونجا بهش بدیم.برای همین رفتم بوستان که کادو بخرم. با قوقول صحبت کردم که از خواهرش هم بپرسه اگر چیز خاصی لازم داره اونو بگیریم .

قوقول پیشنهاد کیف داد.گشتم ولی واقعا چیز بدرد بخور که قیمت مناسب هم باشه پیدا نکردم.اصلا جنس همشون عین لواشک بود و من اصلا خوشم نیومد.به قوقول زنگ زدم و گفتم. قوقول میگه اگر کیف پیدا نکردی اون عطری که داییت از امریکا آورده و تو از بوش خوشت نمیاد رو بدیم ولی من دوست ندارم.شاید اونا از بوش خوششون بیاد ولی چون من خودم خوشم نیومده میگم نکنه اونام خوششون نیاد.البته سلیقه مامان قوقول با من فرق میکنه ولی اگر خوشش نیاد چی؟؟ اول خودم پیشنهاد دادم که یک روسری هم بگیریم و با اون عطره بدیم.ولی بعد پشیمون شدم چون ممکنه خوشش نیاد.

اینه که میخوام برم جای دیگه دنبال کیف بگردم که برای اول مهر هم کیف نو داشته باشه.تا ببینیم چی میشه.

خلاصه به قوقول زنگ زدم که من چیز جالبی اینجا ندیدم گفت بزار بیام دنبالت بریم جای دیگه.خلاصه اومد و تو راه گفت دوستم گفته پاساژ فردوسی تمام لباس و کفشهاشو حراج خوبی زده بریم برای خودمون ببینیم.و رفتیم. نگو آقا منظور دیگه ای داشت و اون هم خرید کادوی سالگرد عروسیمون بود و می خواست منو ببره سمت جمهوری برای خرید ساعت!

من فقط ساعت عروسیمون رو دارم و الحق که خیلی خوشم هم میومد و خیلی هم دوستش دارم ولی یکی دیگه هم می خواستم برای تنوع و اینکه هر از گاهی عوض بدل کنم.ولی نمی خواستم این همه پول براش بدم و یک چیز ساده می خواستم ولی قوقول گفت نه باید یک چیز خوب و مارک دار برداری این بی نام و نشونها یا مارکهای نا آشنا رو بر ندار اصلا معلوم نیست چی هستن.در ضمن گفت زودتر می خوام بخرم که تو روز نام زدی ساعت جدید دستت باشه.

یعنی عاشقتم من !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چند تا دیدیم و از یکیش خیلی خوشمون اومد.مارک رومانسون.شد 125 هزار تومن.خیلی دوستش دارم.اونقدر با شوق و ذوق برام خرید که نمی دونسستم چی کار کنم.فروشنده هم گفت آقا یکی دیگه هم هست دویست و خورده ای که گفتم نه آقا دیگه بالاتر از این نباشه تو همین رنج قیمتها. چون مطمئنم قوقول می خرید و نخواستم بیشتر از این بشه.خلاصه امسال هم مثل پارسال از این تاریخ که 8 روز زودتر به پیشوازش رفتیم خاطره خیلی خوبی خواهم داشت.یعنی ششمین سال. 

یعنی خدایا من نم دونم چجوری شکرت کنم برای این همسر خوب و همراه. 

 گاهی بعضی رفتارها و حرفها باعث برداشتهای نادرست میشه که امیدوارم نه دیگه اون حرفها زده بشه و نه من اینقدر احمقانه فکر کنم.

بعدم که طبق معمول بعد از خرید چون دیر میشه برنامه غذا خورون و شام بیرون به پیشنهاد قوقول عزیز براهه.و این بار چی خوردیم؟؟؟

کله پاچه!! البته زیاد نخوردیم که باد کنیم و شب نتونیم بخوابیمها.چون قوقول هوس کرده بود رفتیم خوردیم.مامانم میگه من تعجبم تو قبل از ازدواج لب به جگر و دل و کله پاچه و اینا نمی زدی هیچ کلی هم اخم و تخم میکردی حالا چه جوری  شده؟ من میگم اینجوری شده!

نظرات 18 + ارسال نظر
گ سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

خوی تو نظرات ۳ تا پست پایین تر همه جواب دارن اللا من ینی نه دیگه !!

منظورم این نیست
ولی من واقعا می ترسم تو این خاموشها یا بدون وبلاگا یدونه آشنا دربیاد
بعد من چه کنم اونوقت؟؟

وفا ( ترنم عاشقی ) سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

سالگرد ازواجتون مبارک ساعت هم مبارک باشه

ممنون به من سر میزنی عزیزم

مرسی عزیزم

گ سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ

خوب من بدون وبللاگ نیستم.
http://0neandone.blogsky.com//
میتونی آی پی ها رو چک کنی که بفهمی از کدون شهرن .

اوکی عزیزم . حق داری .

عزیزم امیدوارم ناراحت نشده باشی.
میدونی که گاهی بعضی حرفها برای دوست و آشنا خوش نمیاد و خر بیار باقالی بار کن
گاهی هم ...
اصلا قصد جسارت نداشتم و خوشحالم که به من سر میزنی.
حتما به همون آدرس ایمیلت رمز رو میفرستم
باز هم ممنون و امیدوارم نرنجیده باشی

سحربانو سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

پیشاپیش سالگرد ازدواجتون مبارک:)
ساعت جدید هم مبارک باشه.

مرسییییییییییییییییییییییییییییی

هستی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://sokotepaeez.blogfa.com/

مبارک باشه.آفرین به قوقول

ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام
خوبی خانومی
مبارک باشه
منم هر چی ساعت دارم زیلی برام خریده
چقدر مهربونی . من اگه خودم از یه چیزی خوشم نیاد. زود میدم به کسی کادو
خوب اصراف (اسراف)دیگه (خچالت)

سلام
مرسی عزیزم
ولی قوقول اصرار داره همونو بدیم منم گفتم یک روسری هم روش بخرم

دست کوچولو چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://dastkocholo.persianblog.ir/

مبارک باشه .. کاش عکسشو می گذاشتی منم چند وقته دنبال ساعت می گردم ولی چیزی خوشم نیومده

با عکسای نامزدی میذارم

سحر چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

ببخشید مسئلتن
مگه مادرشوهر بچه مدرسه ای هستن که واسه مهر کیف میخوان ؟؟؟؟

مبارکه .. به این میگن یه قوقول سوپرایز کن !!!

جواب مسئلتن:
ایشان معلم هستند

آره واقعااااااااااااا

گ چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

نه عزیزم ناراحت نشدم . فقط توضییح دادم.
ناراحتم نمیشم.
هرکی و میشناسی رمز بده .:) شاید منم باشم همین کارو کنم
:*

شما رو که آشنا شدم

ایلیا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ http://www.69315.blogfa.com

آپم

میام حتما

آرام پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

به به ساعتت جدید مبارک باشه
اصلا مگه میشه سلیقه شما بدباشه (بروزن ترانه آرمین بودها...)12 مهر هم سالگرد عروسی ماست مصادف با شهادت امام صادق!!!
پیشاپیش همه چی مبارک

مرسی عزیزم
خوب سالگرد هر کسی میتونه مصادف با شهادت بشه این که مهم نست
من هم پیشاپیش تبریک میگم

سپیده پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://selena0cute.blogfa.com/

عزیزم سالگردتون پیشاپیش مبارک باشه ایشالا سالهای سال در کنار هم عاشق تر از قبل باشین
کله پاچه نوش جونت عزیزم
همون عطر رو میدادی به مادرشوهرت حتما خوشش میومد
نامزدی خوش بگذره دوستم

مرسی عزیزم
یک روسری هم از تی تی خریدم

خانم هویج پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ http://hawijfamily.danagig.ir

به به. پیش پیش سالگردتون مبارک.ایشالا ۶۶ سال کنار هم خوش و خرم باشید. ساعت هم که خیلی مبارک.

مرسی و ممنوننننننننننننننننننننننننن

سحر شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

نومزدنگ خوش گذشت ؟؟؟؟
میبینمت که پاهات ورم کرده بس که رقصیدی...
یالا آپ بنما منتظریم...

خیلیییییییییییی عالی بود
واقعا پاهام درد گرفته
ببین تو از کجا عکس اپ میکنی؟؟؟؟؟

ممول شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

فقط خدا رو شکر کن همین همیشه شاد و خوش بخت و عاشق باشید دوستم

مرسی عزیزم
همچنین

ممول شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

من رمز پلیز

گذاشتم برات عزیزم

سنا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ق.ظ

خانم اومدم نوشته هاتونو بخونم
ولی کلمه قوقول حس بدی بهم داد
یاد خونه مادربزرگه افتادم
نمیشه یه اسم دیگه بذارین؟

چرااااااااااااااااااااااااااااااااا
من تو خونه هم گاهی بهش میگم قوقولم

عسل اشیانه عشق یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ

بی صدا میایی و میری دیگه....
سالگرد ازدواجتون مبارک. من ساعت عروسیم گم شد. همون اولین عیدمون همسری واسم عیدی یه ساعت رومانسون گرفت ۱۲۵ هزار تومن!! ۴ سال پیش. از میلاد نور خریدیم.منم خیلی دوسش دارم و هنوزم استفاده میکنم. صفحه گرد کوچیک داره.پیارسال شب یلدا هم خودم یه بند چرمی گرفتم ۳۰۰. ولی در کل رومانسون ساعتهاش خوبه.
واسه مادر شوهرت کیف پول بگیر از چرم مشهد.

ا چه باحال.
از کجا فهمیدی میام و میرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی عزیزم.
برای مادر شوهرم عطر دادم و یک روسری مجلسی هم از تی تی گرفتم.خیلی خوشگل بود و خیلی هم خوشش اومد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد