خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

پنج شنبه و جمعه

پنج شنبه صبح زود ( البته زود نسبت به 5 شنبه های دیگه ) پا شدیم چون چند تا آزمایش داشتم.

ساعت یک بع به نه رسیدیم آزمایشگاه دانش تو خیابون وصال که دیدم یا خدا نزدیک 100 نفر اون تو هستن.

به خودم گفتم ای تو اون روحت یا زودتر میومدی یا یک جا دیگه میرفتی حالا دکتر گفت برو دانش تو چرا اومدی.خلاصه دفترچه رو دادم تا برایم نوبت بذاره و گفتم چقدر طول میکشه که گفت 1 ساعت.به قوقول گفتم که گفت بیا بریم انتقال خون من خون بدم تا نوبتت بشه.

الهی من فدات شم که قبلش رفته بود برای من کیک و شیر بگیره چون ناشتا بودم و فکر کرده بود کارم زود تموم میشه.

خلاصه انتقال خون همون روبرو بود. رفتیم و نوبت گرفت و نوبتش که شد چون فشارش پایین بود ازش خون نگرفتن.خیلی هم حالش گرفته شد چون گفت تو مودش بودم.خلاصه دوباره برگشتیم و دیدم نوبتم شده.رفتم پول واریز کنم که برق از سه فازم پرید.گفت با دفترچه میشه 46 هزارتومن.اول عصبانی شدم بعد گفتم به درک خوشبختانه شرکت ما رو بیمه تکمیلی هم کرده و میرم می گیرم.

آزمایشات کامل بود.واسه خون دادن که قبض روح شدم.چون 3 تا لوله خون گرفت.البته پر نکرد ولی بیشترش رو گرفت.جاهای دیگه یک سرنگ میگیرن.هنوز دستم کبوده و درد میکنه.

خلاصه اومدیم بیرون و یک کیک و شیرکاکائو خوردیم و رفتیم بانک قطامون رو هم دادیم و رفتیم یک آژانس هواپیمایی که ببینم تور تایلند برای عید چه جوریه.کلی قیمتها برای عید رفته بالا.د.دل شدیم البته دودل رو به منتفی کردن چون از نفری 700 تومن که تور خوبی هم بود برای عید به 1300000 هزارتومن رسیده.تو این هفته هم باید تصمیم بگیریم وگرنه جاها پر میشه.

نمی دونم.

بعد از اون دیگه به جاهای خوبش میرسیم که قرار بود بریم دیزی بخوریم البته یک جای جدید که تو خیابون سپهبد قرنی بود.

یک دیزی سرای معروف که قلقله بود و دم در اسم مینوشتن بعد هم یک پیجر میدادن که بریم هروقت نوبتمون شد اون پیجیره صداش درمیومد. تا 100 متر هم بردش بود.

اینجا هم عالی بود و دیزیش خوشمزه ولی اون دیزی سرای معروفی که توی میدون راه آهن هست خیلی بهتر بود.اونجا رو هم بهمون آدرس داده بودن که با کلی گشتن پیدا کردیم و من از مزه اون خیلی بیشتر خوشم اومد.

عصر هم اومدیم و شوهرخالم زنگ زد که بیاین اینجا و کلی اصرار ما هم رفتیم.جمعه هم که خونه بودیم.

یک مقدار خونه رو ترو تمیز کردم که اساسی نبود ولی بد هم نشد.

الان هم به شدت دلم برای همسرم تنگ شده و منتظرم زودتر عصر بشه بیاد دنبالم.مامانم هم تازه از شمال رسیده.

دلم برای اونم خیلی تنگ شده.

قوقول دیشب کلی نارنگی و گریپفوروت و نارنج که از شمال آورده بودیم و کلی مونده بود دیشب آب گرفتوخیلی عالی شد.آفرین به همتت عزیزم وگرنه میموند یا خراب میشدن یا سفت و قابل خوردن نبودن.

نظرات 6 + ارسال نظر
سحربانو شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

واااااااااااای این همه افزایش قیمت واسه عید؟ چه خبره آخه:(
منم پریروز کلی آب پرتقال گرفتم:)

آره خیلی زیاده واسه همین دودل شدیم

گلاب شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ

این نرخ واسه تو و شوهرت که عین ما کارمند هستید وخون ملت را نمیخورید خیلی زیاده اونایی باید برند که خون ما رو میخورند

آره واقعا خیلیا این پولا پول خرد جیباشونه

صحرا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ http://sahra87.persianblog.ir

قیمت همه چیز روز به روز داره بیشتر می شه

آره همیشه هم آدم برای چیزی که می خواد یک مقدار کم داره

شکیبا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ http://shakiba-a.blogfa.com/

سلام

خوبی خانومی؟
امروز که تونستم بیام وبلاگت دلم نیومد که از پستهات بگذرم همه پستهایی رو که نخونده بودم با هم خوندم .
امیدوارم که همیشه شادو خوشبخت باشید.

مرسی عزیزم

گلاب دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ

میخوان یارانه ها رو بردارند اعصابم خورده همه حقوقمون میره واسه قبض اب وبرق چیکار کنیم:(((((((

تازه امروز صبح شنیدم یارانه نقدی به خانواری تعلق میگیره که مثلا اگر ۴ نفرن حقوشون کمتر از ۳۵۰ تومن باشه
تازه ما که فرم آمار رو پر هم نکردیم

شیرین چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ http://lionqueen.blogsky.com

خدا از این شوهر های فهیم و حواس جمع نصیب منم بکنه . الهی آمین.

بهت پیشنهاد می کنم عید اینجور جاها نری چون بیخود پول اضافه میدی.

اولا مالزی رو هم در نظر بگیر هم دیدنیه هم ارزون تره. دوم اصلا اصلا اصلا عید تور نگیر. اردیبهشت یا همین قبل عید اسفندماه تور بگیر که اقلا به پولش بیارزه.

انشا الله که جفت مناسب خودت رو پیدا میکنی
آره داریم فکر میکنیم برای اردیبهشت ولی مالزی از تایلند گرون تره ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد