خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

چقدر تبعیض آخه؟؟؟؟؟؟؟

خیلی خیلی ناراحت و دپرسم.اصلا حالم گرفتس.انگیزه کار کردن هم ندارم.

چقدر تبعیض آخه؟؟؟؟؟؟؟

مثلا توشرکت قرار بود هماهنگ سازی انجام بشه خیر سرشون و حقوقها سرو سامون بگیره که مثلا گرفت.

خداییش انصافه آخه یکی حقوقش باشه ماهی 3 میلیون تومن که به خدا به اون اندازه کارایی نداره و فقط بیشتر در حال نمایش دادن و شو اجرا کردنه بعد حقوق من که تمام مسئولیت بخش ب ا ز ر گ ا ن ی و م ک ا ت ب ا ت خ ا ر ج ی  با منه و حتی روزای پنج شنبه و جعه هم اگر لازم باشه باید در دسترس تلفن باشم ، بشه 630 هزار تومن که بعد از کس کسورات 550 هزار تومن تو حسابم واریز بشه.

بعد یک آدم بیاد بشه مدیر واحد ما از اون ور مدیر عامل من و همکارم رو صدا کنه بگه من میدونم تمام کار رو شما دوتا انجام میدید و مسئولیت همه چیز با شماست و ایشون حتی اصطلاحات رو هم بلد نیست ولی خوب از نظر چارت سازمانی باید باشه، و حققوقش باشه 1 میلیون و چهارصد!!!!!!!

هزار تومن. به خدا فقط در حال سیگار کشیدن و ایمیل بازی با این و اونه.آخه دم تا کجاش میسوزة ؟؟؟؟

اون یکی که دیپلم داره و به زور جا انداخته بهش بگن آقای مهندس و تازه پارسال دانشگاه پیام نور رفته ثبت نام کرده و همش 28 سالشه،همچین هم تیریپ مدیریتی برداشته هر کی ندونه فکر میکنه این یک روز نباشه شرکت تعطیله حتی براش افت داره که برای خودش هم پیک زنگ بزنه بیاد، 950 هزار تومن حقوقش شده تازه ناز میکنه میگه فلانی با من بد حرف زد من استعفا میدم.

ببخشیدا به ......... که استعفا میدی.حالا مرده  گ و ز ی د. چی شد حالا؟؟

من خودم رشته دانشگاهیم مرتبط با کارم نیت ولی چون زبان انگلیسیم خوبه وارد این بخش شدم و میگم کارایی آدم و تاثیرگذاریش باید عامل مهمی باشه ولی بعضی به خدا نباشن اون بخشی هم که دارن نباشه آب از آب تکون نمی خوره....

من بخیل نیستم خدا به همه بیشتر هم بده ولی میگم نباید اجحاف کرد.برای همه به تناسب  باید حقوق و مزایا در نظر گرفته شود.

این اختلاف مال چیه؟؟؟؟؟ چه چیزی این حد اختلاف رو به وجود میاره؟؟

ای خدا جون این قانون جذب چی بید؟؟

خواهشا و خواهشا این....... گشاد من هم بیاد من دوباره کارای دستیمو شروع کنم حداقل از اون یک عایدی مضاعف برام داشته باشه.

آخه من به واسطه رشته دانشگاهیم کارای چاپ و نقاشی روی لباس و پارچه و دیوار و مبل خلاصه همه چیز میکردم.ولی الان هم وقتم کمه هم همت ندارم هم چون کار دست بود خوب قیمتش بالا بود و همه چونه میزدن منم عمرا اهل این حرفا که سر قیمت حرف بزنم نبودم پس فقط نمایشگاه گذاشتم که فقط با نمایشگاه که کار فروش نمیره.خداییش قوقول هم خیلی مشوق منه ولی .....

خدا جون کمک کن من برای عید یک نمایشگاه بذارم هم از انواع روتختی و رومیزی هم شال و لباس و هم سفره هفت سین.

( واقعا خاک تو سر الاغت که الانم که داری مینویسی و از خدا همت می خوای ، ته دلت میگی حوصلش نیست )

خلاصه که اعصابم ریخته به هم اساسی.واقعا خرم که دیروز قراردادمو امضا کردم و لال مونی مطلق گرفتم.

خدا بخواد فردا 3 ساعت مرخصی ساعتی میگیرم و با قوقول جان میریم شمال و جمعه بر میگردیم. امیدوارم هوا خیلی خراب نشه و همش بارون نیاد.

همت جان بشتاب به سوی این ناتوان....

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ http://sadeghi.blogsky.com

سلام
دوشت داشتی یه شر بژن
بای
(@;@)

بهاره سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

متاسفانه نمیدونم اینجا چرا اینجوریه... هرکی زورش یا پول باباش بیشتر بود... به اون بیشتر میرسند... اداره ما هم همینطوره و تا میتونن از جیب بچه های قراردادی میزنند و به جیب بچه های پیمانی زیرکار در رو میریزند! منم مثل تو خیلی ناراحتم از این بابات:(

فروردین سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

آهان پس بگو موقع امضاء قرار داد لال مونی گرفته بودی که حالا داری حرص می خوری البته من خودم هم همینطور شد من کارم تخصصیه و اندازه یه کارمند جز حقوق گرفتم و موقع امضا قرارداد لال مونی گرفتم

حسن حساس سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.watersky.blogsky.com

شمام حساسی ها! ایمی پرامین تجویز می شود .

چی چی بید؟

سحربانو سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

از این چیزا نگو که دلم خونه ، واقعا نمی دونم بعضی ها چی دارن که اینجوری همه بهشون حال میدن.

هیچی فقط رو دارن

شیرین سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ http://shirin-banoo.blogfa.com

آخ گفتی، اون موقع که سرکار بودم اینقدر حرص می خوردم. الان کاملاً درکت میکنم. ولی خانومی جون باید بگی. منم چیزی نمی گفتم بعداً فهمیدم که اکثراً هر روز می رفتن غر می زدن تازه تأثیرم داشت

آره دقیقا اینا هم همینکارو میکنن

صحرا چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://sahra87.persianblog.ir

در مورد تبعیض تو محیط کار نگو که من الان پا می شم سرمو می زنم به دیوار

من قبل از تو زدم ولی فایده نداره

مهربان چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://mehraban59.blogfa.com

سلام خانومی
خوبی عزیزم/
آره عزیزم این تبعیضها تو جامعه ما خیلی زیاده خیلی ناراحت کننده است درکت میکنم اما چی میشه کرد چیکار میشه کرد؟
کاش میشد کاری کرد

آره کاری نمیشه کرد
ولی اینجا هر کی بیشتر ناز میکنه و طاقچه با لا میزاره اینا بیشتر بهش میرسن
ولی من روشو ندارم

شیرین شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ

ای بابا عزیزم تا بوده همین بوده

شما سعی کن نبینی چون جز اعصاب خوردی چیزی واسه ات نمی مونه.

آره دقیقا ولی آدم دست خودش نیست

مینو یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ http://mmiinnoo.persianblog.ir

معمولا به خانم ها کمتر حقوق میدن.

اینجا خانومای با حقوق نجومی هم مستن ولی خوب سابقه بالا دارن

روناک یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.ronak88.persianblog.ir

آره خانومی چون 4 سال اونجا دانشجو بودم اونطور نبود که ندونم چی به چیه سهند هم خداروشکر ازین اخلاقا نداره یه خصوصیاتی داره که من دوست ندارم خب مسلما منم یه بدی هائی دارم که اون دوست نداره
عنوان پستت خیلی گناهی بود آخی بوس

خوبه که آدم به بدیهای خودش هم اعتراف کنه

ثنا دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.zibatarinzendegi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ قشنگی داری عزیزم

ممنون لطف داری

یاس دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.lilacworld.blogfa.com

سلام خوبی
چقدر حقوقای شما بالاست . کجا کار میکنید؟
کلا این تبعیض همیشه و همه جا هست و اتفاقا به آدمایی که بی لیاقت ترن خیلی بیشتر میرسن و هر چی کارت بهتر باشه بیشتر ازت کار می خوان . ولی موقع دادن حق و حقوق خیلی زورشون میاد بیشتر بدن ولی یکسری آدمای بی لیاقت که فقط بلدن ادای مدیر در بیارن دو برابر یا سه برابر بقیه می گیرن . من فکر نمی کنم هیچ وقت نظام شایسته سالاری تو ایران جا بیفته همیشه زد و بند هست

یک شرکت خصوصی ولی بزرگ و نامدار برقیه
باید خودت رو طاقچه بالا بزاری اینجه منم که اصلا بلد نیستم ولی اگر یک روز نرم همه..ک.پیچ میشن و ده بار زنگ میزنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد