خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

من و ورزش

و اما امروز بالاخره بعد از مدت بسیار بسیا بسیار زیاد با یکی از همارا رفتم و یک باشگاه نزدیک شرکت صحبت کردم و قرار شد فردا بریم و ثبت نام کنیم. 

با اینکه ورزش کردن بذام واقعا سخته و اصلا هم دوست نمی دارم به ۲ دلیل نه ۳ دلیل رفتم دنبالش: 

۱- به قوقول قول داده بودم ( البته که ۱ سال پیش قول داده بودم که برم.که هم تنوعه هم لازم البته برای برخی نواحی) 

۲- خودم هم بعضی مواقع که می خواستیم جایی بریم از اینکه گن بپوشم اعصابم بهم می ریخت پس بهتر بود فکر اساسی کنم ( هر چند همه بعد از عید بهم میگن خیلی لاغر شدی ولی خودم و قوقول این نظر رو نداریم و ۲ ناحیه احتیاج به ورزش دارد ) 

 ۳- همکارم هم پایه اومدنه و من تنها نیستم  

 

شرایطش هم خوب بود ۱۲ جلسه که روز و ساعت خاصی نداره و باید ۱۲ جلسه پر بشه 

مربی هم داره که برنامه میده و دستگاه که برای من که موضعی می خوام خیلی خوبه 

شهریش هم برای ۱۲ جلسه ۲۳۰۰۰ تومانه که اونم خوبه  

 

حالا امروز برم لباس مورد نیازمو بگیرم و از فردا شروع کنم .خداکنه زود نتیجه بگیرم تا بیشتر ترغیب بشم.

 

از دیروز که مشکل بابا اینا بهتر شده منم روحیم خیلی بهتره و انگیزه پیدا کردم 

امیدوارم خدا کمک کنه و این ۲-۳ ماه هم به خیر بگذره تا من تو روزهای بارونی هم دلم نگیره 

 

قوقول جان تو هم انگیزه بده مثل همیشهههههههههههههههههههههههههه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شااُ! عَروسَکِ پَنجاه تومَنی..! چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ق.ظ http://shaoamo.blogsky.com

:دی!
ورززززززش!
خووووووب!
موفق باشششششی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد