خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

سال ۱۳۸۸

شال حریر رو روی اپن آشپزخونه پهن کردم.با کمک قوقول یکی یکی وسایل سفره هفت سین رو چیدیم. 

اول قرآن بعد آینه و شمعدان و بعد هم ۶ تا کوزه سفالی که هر کدوم یک پاپیون زرشکی داشت و بعد هم سبزه و تنگ ماهی و شیرینی. 

آخر سر هم گل لاله ای که قوقول رفته بود شب قبلش خریده بود و اونقدر خوش یمن بود که تا آخر عید یک جونه هم از کنارش در اومد.  

 

سال که تحویل شد ( هر چند معلوم نشد که تحویل شده ) کادو قوقول رو بهش دادم.( البته انتظار داشتم بیشتر ذوق کنه که کمتر ذوق کرد البته منم یک کم زیادی توقع دارم دوست دارم طرف بالا پایین بپره خوب بابا نمی پره دیگه) البته فکر کنم خیلی خوشش اومد. 

 

بعدم قوقول کادوهای منو آورد.آخه چند تا چیز گرفته بود که خدایی خیلی ناز بودن. 

یک کیف صنایع دستی که چند ماه پیش که رفته بود اصفهان برام خریده بود و نگه داشته بود و کلی با لباسم ست شد. 

یک کفش طوسی که خیلی قشنگ و راحت بود و منتظرم ماه آینده یک کیف براش جور کنم . 

با یک گوشواره که خودش جریاناتی داشت . 

قربونت برم من که شبش پیاده و با سرعت رفتی بوستان و اونو برام خریدی و نذاشتی که من بفهمم .

 

کلا سال خوبی رو شروع کردیم هر چند که روز اول دلم از دست قوقول گرفت .با اینکه سر یک 

موضوع صد در صد حق با قوقول من بود ولی نمی دونم چرا انتظار عکس العمل نداشتم.  

کلا این قوقول خان من زیاد آدم اهل ابراز احساسات علنی نبود ولی الان یک مدت که احساساتش رو بیشتر بروز میده واسه همین من خیلی دلم سوخت که با ذوق اون کارو کرد

  خیلی زحمت کشیده بود و یک عمل نه چندان خوب و بدنبالش سوء تفاهم یک کم آسمون دلمون رو ابری کرد. بگذریم. 

 

نمی دونم می تونم دوباره اینجا بیام و به نوشتن ادامه بدم یا نه. 

چون یک قوقول کنجکاو ( نمیگم فضول ) اینجا رو پیدا کرده و من دیگه نمی تونم خیلی راحت بیام از چیزایی که تو دلمه بنویسم. 

البته شاید هم نوشتم.باید با خودم کنار بیام.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
عمو باربد یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://amoobarbod.blogfa.com

. ســـــــــــــــــــــلامی به بزرگی دل کوچک کودکان...
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-دوست گرامی ...
________________\.................../وبلاگ عمو باربد
_______________:.....o.....o........;منتظر شماست....
______________(.........(_............)
_______________:.....................:اگه قدم رنجه کنید...
________________/......__........\
_________________`-._____.- لطفی به این بنده کنید...
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../و ما رو شرمنده کنید...
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)خوشحال میشیم...
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__شما هم خوشحال میشید...
________________(_____|_____)پس یادتون نره...
حتما تشریف بیارین! در ضمن لطفا نظر هم یادتون نره !
www.Amoobarbod.blogfa.com
[نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند]

عطر برنج سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ http://atr.blogsky.com

یه وخ نری هاااااااااااا! سال نوت مبارک عزیزم!! اتفاقن تو سال نو باید بیشتر تر تر بنویسی!

شکیبا سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.shakiba-a.blogfa.com/

سلام

سال نو مبارک.
خوشحالم که سال خوبی رو شروع کردی.
:*

شیرین پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://lionqueen.blogsky.com

ناراحت میشم اگه اینجا دیگه ننویسی.
اینجا تنها وبلاگیه رنگ و لعاب محبت و عشق توش بیشتر از غم و غصه و دل شکستگی هستش.

به هر حال هرجا که هستی خوش باشی

بهار شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ب.ظ http://baharr62.blogfa.com

سلام مرسی عزیزم بخاطر آرزوهای خوبت ... امیدوارم امسال لحظه هائی بسیار شیرین و ناب در انتظارت باشه ...

نوشین مامان هستی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.hastiyemaman.blogfa.com

امیدوارم همچنان بنویسی و به حرف دیگران توجه نکنی....
همیشه شاد و خوشبخت باشید عزیزم.

سحربانو یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

امیدوارم سال خیلی خوبی واستون باشه:)

عسل اشیانه عشق یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ

چه عیبی داره خانومی که شوهرت اینجا رو بخونه. همیشه مشاورا میگن حرفایی رو که نمیتونین به همسرتون بزنین رو به صورت نامه براش بنویسین. خب اینجا هم میتونه همون نقش رو داشته باشه

ثنا یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ http://sanavaniayesh.blogfa.com

عزیزدلم . سال نو مبارک . امیدوارم سال خوبی رو آغاز کرده باشی با همراه زندگیت در نهایت شادی و عشق و سلامتی . شا دباشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد