خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

تک درختی

از پریشب که قوقول این آهنگ محسن نامجو رو گذاشته همش با خودم تکرارش میکنم مخصوصا بخشهایی که قرمز کردم. 

 

البته این آهنگ تک درختی رو گلپایگانی خونده ولی نامجو بازخونی کرده و آهنگسازی دیگه روش کرده. 

 

خیلی قشنگه مخصوصا آهنگش: 

   ای ساربان، ای کاروان
لیلای من کجا می‌بری
با بردن لیلای من
جان و دل مرا می‌بری
ای ساربان کجا می‌روی
لیلای من چرا می‌بری
ای ساربان کجا می‌روی
لیلای من چرا می‌بری
 

 

در بستن، پیمان ما
تنها گواه ما شد خدا
تا این جهان برپا بود
این عشق ما بماند به جا
ای ساربان کجا می‌روی
لیلای من چرا می‌بری
ای ساربان کجا می‌روی
لیلای من چرا می‌بری
 

 

تمامی دینم به دنیای فانی
شراره‌ی عشقی که شد زندگانی
به یاد یاری خوشا قطره اشکی
به سوز عشقی خوشا زندگانی
همیشه خدایا، محبت دل‌ها، به دل‌ها بماند به سان دل ما
که لیلی و مجنون فسانه شود، حکایت ما جاودانه شود
 

 

تو اکنون ز عشقم گریزانی
غمم را ز چشمم نمی‌خوانی
از این غم چه حالم، نمی‌دانی 


پس از تو نمونم برای خدا
تو مرگ دلم را ببین و برو
چو طوفان سختی ز شاخه‌ی غم
گل هستی‌ام را بچین و برو
که هستم من آن تک درختی، که در پای طوفان نشسته
همه شاخه‌های وجودش، ز خشم طبیعت شکسته
 

 

ای ساربان، ای کاروان
لیلای من کجا می‌بری
با بردن لیلای من
جان و دل مرا می‌بری
ای ساربان کجا می‌روی
لیلای من چرا می‌بری
ای ساربان کجا می‌روی
لیلای من چرا می‌بری

نظرات 3 + ارسال نظر
آلاچیق(تنها) پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ http://tanhaa1001.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
وبتون خیلی قشنگه
خوشحال میشم به آلاچیق کوچیک منم سر بزنی[لبخند][قلب][لبخند]

سحربانو یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ

خورشید از میعادگاه نخست، باز آغاز سفر می‌کند؛ سفری که سوغاتش برای زمینی‌های منتظر، فرصت دیگری است تا محبت را در گره بین دستهاشان بکارند و دل به استقبال نیکی، آیینه بند ان کنند. لبخند خورشید بی‌جواب نماند وقتی سرک می‌کشد به این خانه.

امیدواریم سال 1388 سالی نیک و همراه با بهروزی برایتان باشد.
سال نو مبارک.

شیرین دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ http://lionqueen.blogsky.com

سلام خانومی
عیدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد