خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خونه تکونی

سلامممممممممممممممممممم 

عرضم به خدمتتان این ۲ روز گذشته دور از جونتون مثل ... کار کردم و الان دارم می میرم. 

البته روز ۵ شنبه یکی اومد که کارای تمیز کاری رو انجام بده و الحق که خیلییییییی تمیز کار کرد و خیلی هم کار کرد از ساعت ۸ اومد تا ساعت ۹ شب. 

البته این آقا رو آبدارچی شرکتمون معرفی کرده بود منم ازش پرسیده بودم که چقدر بدم اونم گفته بود از خودش بپرسین ولی تا ساعت ۴-۵ ۲۵۰۰۰ تومان بعد از اونم ساعتی. 

خوب من و قوقول هم حساب کردیم گفتیم نهایتا میشه ۳۰۰۰۰ تومن. 

ولی چون خیلی خوب کار کرد و دانشجو هم بود به قوقول گفتم هرچقدر گفت بهش بده. 

قوقولم هم گفت باشه و رفت یک ساعت هم گذاشت که بهش بده. 

وقتی کارش تموم شد قوقول پرسید چقدر میشه که گفت۴۵۰۰۰ تومان. 

خداییش یک کم جاخوردم چون خونه ما ۷۰ متره و خیلی بزرگ نبود ولی خوب میگم چون هم دانشجو بود و هم اصلا از کار کم نذاشت بهش دادیم و قوقول تا میدون پونک هم رسوندش.  

می خواستم برای خونه مامان اینا هم بگم بره که مامن گفت به کس دیگه گفته ولی خداییش اگر خونه مامن اینا میرفت ۷۰-۸۰ تومن رو شاخش بود تازه شایدم بیشتر میگرفت.

خداییش قوقولم خیلی کمکم کرد.اون روز و فرداش هم نذاشت غذا درست کنم گفت با این خستگی نمی خواد میگیم غذا میارن.خلاصه که من خیلی تو آشپزی تنبل شدم. 

کارام یک ذره مونده.امروز هم فهمیدم کارتهای پارسیانمون ۱۰۰ تومن شارژ شده که باید برم یک سری خورده ریز از شهروند بگیرم. 

هنوز در مورد سوغاتی قوقول به نتیجه نرسیدم. 

ولی برای خواهر قوقول که کیف میگیرم البته خودش رو هم می برم که با سلیقه خودش باشه 

برای خواهر خودم هم هنوز نمی دونم.برای داداش قوقلم نمی دونم. 

من چی میدونم پس اونم نمی دونم. 

راتی اینم اینجا می نویسم که بعدا یادم باشه که امروز خدا کممون کرد و بابا یکی از مشکلاتش حل شد.خیلی دلشوره داشتیم که عید امسال زهرمون بشه که خدا رو شکر یک کوچولو از مشکلمون حل شد. 

امیدوارم امسال سال بهتری باشه و واقعا از تونل مشکلات بیرون بیایم. 

اگر مشکا بابا اینا حل بشه واقعا احساس خوشبختیم کامل میشه چون واقعا به اندازه خودمون هیچ کم و کسری و مشکلی نداریم. 

خدایا به داده و ندادت شکر.

نظرات 5 + ارسال نظر
قرار وبلاگی شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://gharar87.blogfa.com

دوست خوبم به یاد قرار های وبلاگی خوب گذشتمون یک قرار وبلاگی جدید گذاشته شده و خیلی از دوستان هم استقبال کردند حتما شما هم بیاید دوست داریم که جای هیچکسی خالی نباشه . برای هر چه بهترشدن این قرار و حضور همه دوستان خوب قدیم و جدید لطفا در اطلاع رسانی این قرار ما را همراهی کنید. اطلاعات بیشتر این قرار را در این وبلاگ بخونید http://gharar87.blogfa.com

بهنوش یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.ghamejodaii.blogfa.com

سلام سلام خوفی؟
من اپ هستم یه سری به من بزنیا.[نیشخند]

سارابانو دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ http://smartwoman.blogfa.com/

چه جالب شما سنت شکنی کردی و از این اسمای کلیشه ای برای شوهر استفاده نکردی
راستی فکر کنم با هم هم محل باشیمااا
انشاالله همه خریدهاتون مبارک باشه و امسال عید و همچنین سال خوبی رو در پیش رو داشته باشید
راستی با تبادل لینک موافقید؟
من که از وب شما خیلی خوشم اومده

ممنون عزیزم
ما سردار جنگل هستیم
من لینکت کردم

سارابانو سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://smartwoman.blogfa.com/

سلام خانومی عزیز
از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم و از اینک من رو لینک کردید ممنونم
من هم شما رو با افتخار لینک کردم

دوست سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ

نویسنده ی خیلی خوبی هستی

ممنون
لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد