خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خرید عید

دیروز قوقول اومد شرکت با هم نهار خوردیم و تا ساعت ۵ بود و بعد رفتیم.قرار شد بریم بوستان و شهروند که قوقول گفت من پام خیلی درد میکنه اول بریم یک کم استراحت کنیم و من لپ تاپ بذارم خونه بعد بریم.من که تنبل رفتیم خونه خوابم گرفت گفتم پس منم یک کم بخوابم که اونقدر تلفن شد که بیخیال شدم و ساعت ۷ رفتیم. 

قوقول هم به من نگفت ولی از بانک پول گرفته بود که برای من خریدهای عید رو بگیره 

( قربونت برم که همش هم میگفت نه من که هنوز چیزی نگرفتم) 

یک بلوز خریدم که خیلیییییییییییییییییییی خوشگله.جنسش تقریبا کتونه و حالت سنتی نارنجی و آبی زنگاری و زرد و قرمز داره و مدل آستین و یقه و پایینش خیلی بامزست 

یک شلوار لی هم برای سرکار می خواستم که خریدیم و یک کیف چرمی آبی زنگاری پر رنگ 

یک کفش هم دیدم که خیلییییی ناز بود ولی اندازه پای من تموم شده بود که قوقول گفت بذار جاهای دیگه رو هم ببینیم 

از خریدام موند شال و کفش و عطر و لوازم آرایش که اونم این هفته می گیرم. 

برای شام هم خوشبختانه هم لازانیا تو یخچال داشتم و هم آش شله قلمکار که مادرجونم »نذری پخته بود و واقعا محشره و آدم دلش نمی خواد تموم بشه. 

 صبح هم باید برای بابا کپی شناسنامه و کارت ملی خودم رو فکس میکردم و چون باید زود میرفت مجبور شدم صبح زودتر پاشم که ساعت ۱۵/۸ شرکت باشم.همش استرس داشتم خواب نمونم و خیلی بد خوابیدم و الانم خوابم میاد به شدت........   

عیدی خواهری و خواهر و برادر قوقول هم مونده تازه تولد خواهر قوقول هم هست و من نمی خوام با عیدی یکیش کنم چرا این بیچاره سرش کلاه بره 

ولی نمی دونم چی بگیرم .................................... 

از این گذشته عیدی قوقول رو هم نگرفتم و واقعا نمی دونم چی بگیرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

راستی مدیر عاملمون موافقت کرد و علاوه بر عیدی یک برج حقوق هم به عنوان پاداش بهمون دادن یعنی ۰۰۰/۲۰۰/۱ تومان به حساب بنده ریختن و هنوز حقوق اسفند هم مونده 

تازه آجیل و شیرینی و برنج هم مونده  تا پایان هفته میدن  و ما کلی جلو هستیم هر سال از بابت خرید تنقلات و شکلات عید 

پس می تونم هر چی می خوام برای قوقول بگیرم ولی چیییییییییییییییییی

نظرات 9 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.ghaemshop.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
به من هم سر بزنی خوشحال میشم
موفق باشی
www.ghaemshop.com
www.citycenter.blogsky.com

شکیبا دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.shakiba-a.blogfa.com

سلام

مبارکه خانومی.
ان شاالله به شادی و دلخوشی استفاده کنی.
:))

عطر برنج سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://atr.blogsky.com

خانومی پاساژ گلستان چیز خوبی واسه خرید نداره!
فقط کت و شلوار مردونه ش خوبه! راستی مبارکت باشه خریدات!

خانمی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ http://zaneshagheltehrani.blogfa.com

سلام
همه چیز مبارکت باشه
امیدوارم عید بهتون خوش بگذره

ممنون
به شما هم خوش بگذره

شیرین سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://lionqueen.blogsky.com

اولا که این پستت لبخند به لبهام آورد. سالهاست من اینجوری خرید عید نمی کنم . از سر تا پا خرید نکردم . اینقد قشنگ نوشته بودی که دلم خواست.
دوم اینکه آخ راست گفتی. آدم جدا هدیه خریدن براش سخته . بهترین حالت اینه که بدونی طرف چی می خواد. آخ راحت میشی.

سال خوب و خوشی رو برات آرزو می کنم.
موفق باشی و پولات برکت داشته باشی.

ممنون عزیزم
انشا الله سال جدید برای تو و خانوادت هم پر برکت باشه

عسل اشیانه عشق چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

اگه ایده ای واسه عیدی شوشوت پیدا کردی به منم بگو. ایستقبال میکنم. اخه منم موندم براش چی بخرم!

من برای تولدش یک پاکت پی سی خریدم شاید لوازم جانبی اونو بگیرم
باز هم نمی دونم

بهنوش پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ق.ظ http://www.ghamejodaii.blogfa.com

سلام خوبی؟
از وبلاگت خوشم اومد
نظرت رو راجع به تبادل لینک بگو
راستی به من هم یه سری بزن ضرر نمیکنیااااا

سلام ممنون
لینکت کردم

سینا پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ http://khaaen.persianblog.ir

شما خانوما که همش واسه این آقایون بیچاره جوراب میخرید
این دفعه شما بیا و لااقل جوراب نخر

اتفاقا من تنها چیزی که نمی خرم جورابه
تولدش یک HTC خریدم
پارسال هم یک ماساژور بزرگ پا
و........

سحربانو شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

به به مبارک باشه خانومی.
چه رئیس خوبی دارین شما ها:)

اره بازم خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد