خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

پایان نامه

بالاخره بعد از ۳ روز طاقت فرسا ( البته طاقت فرسا برای خواهرم که امروز باید پروژه پایان نامش رو تحویل بده و همسر گلم که پا به پاش ۲ روز از جلوی کامپیوتر جم نخوردن) کار خواهری تموم شد و دیشب با قوقول رفتن اصفهان هم اون پروژه خودش رو تحویل بده و هم قوقول هم کارداشت و روز سه شنبه برمیگردن انشا الله. 

البته دیشب تا خواهری پلات کارهاشو بگیره و همه چیز آماده بشه ساعت ۳۰/۷ راه افتادن که من تا برسن جون به سر شدم چون شب بود و منم که همیشه خدا نگرانُ بدتر هم شده بودم. 

هم از اینکه شب راه افتادن هم از اینکه راه طولانیه و هم اینکه ۲ روز تنهام و وابستگی شدید هم بد دردیه. 

این ۲ روز خونه مامان اینا هستم و صبح با مشقت فراوان اومدم سر کار چون بدجور عادت کردم هر روز قوقول منو برسونه و بعد هم بیاد دنبالم ( قربونت برم عزیزم که هر طور باشه میگی نه من باید بیام دنبالت باهم بریم و اگر یک روز نتونی بیای هی میگی ببخشید عزیز) 

خلاصه که من کلی دپرسم و لحظه شماری میکنم که همسر گلم زودی برگرده. 

دیروز ۲ تا نامه تشکر از مدیریت محترم دریافت کردم و تا امروز جلو روم گذاشتم و هی نگا میکنم ( واقعا بی جنبه ای  ) 

نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://lionqueen.blogsky.com

اولا که همیشه خوش و خرم باشین.
دوم اینکه خیلی بده که آدم به عزیزش اینقد عادت کنه.
ان شاءالله که همیشه با هم و سالم و سلامت و خوش و خرم باشین.

سحربانو دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

آخی خسته نباشه خواهرت و همسرت.
حتما خواهرت معماری می خونه نه؟؟؟

آره معماری دانشگاه اصفهان

خودفراموشان سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://khodfaramooshan.blogfa.com

سلام
امیدواریم همیشه موفق باشید یه سر هم به ما بزن خوشحال می شیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد