خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

امروز من

بالاخره خبر قطعی شدن ک.ان.د.ید شدن خ..ا...ت..م.ی هم اعلام شد. 

با اینکه ...... زرد برادر ..... ولی من حتما انتخابش میکنم 

 

حالا از سی یا ست میایم بیرون. 

 

امروز صبح یکی از همکارای اخمخم اعصابم رو ریخت بهم 

نفهم اومده میگه نرخ دلار رو تو این تاریخ می خوام و یک برگه میده که بنویسم.منم نوشتم بعد از ۱۰ دقیقه اومده میگه چی شد و پشت چشم نازک کرد که چرا نیاوردی بهم بدی و برگه رو ازم قاپید 

اونقدر حرصم گرفت که می خواستم بزنم تو مخ نداشتش 

این همون زن هحمقی که ۲ هفته پیش همسر بنده برای لپ تاپ نکبتش ۲ روز علاف شد آخرم خودش برد پایتخت تا درایور کوفتیش رو بگیره ۲ -۳ بار هم زنگ زده خونمون از قوقول سوال کامپیوتری پرسیده واقعا ه خیلی خره  این بار دومشه یک بار که باهاش بحثم شد. 

 

ولش کنم اصلا بهتره. 

 

امشب دایی و زن دایی قوقول با پسر کوچکشون شام میان خونه ما.البته کار کامپیوتری دارن ولی قوقول گفت شام بیان و من هم موافقت نمودم. 

خوشبختانه دیروز قیمه پختم البته هنوز جا نیفتاده و امشب جا خواهد افتاد و بنده از این بابت راحتم. 

 

هنوز تغییری تو کار بابا حاصل نشده . 

 

برای عید تو فکر لباس بودم. جمعه با قوقول رفتیم جمعه بازار تهران و این روپوش ترکمن رو گرفتم.شاواری هم که عکسش رو گذاشتم میدم مامان خانومی بدوزه بلوز فوق رو هم میدم بدوزه و خودم طرح روش رو نقاشی و چاپ میکنم. چطوره ؟   

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ

بابا خانومی هنرمند
دست مارو هم بگیر. شما که اینقد هنر داری کمکی هم به ما کن.

فاطی خاکی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

خریدای عیدانه تون مبارک...ایشاا...به سلامتی و دلخوشی...
امیدوارم هر چه شریعتر مشکل پدرت حل بشه...
ا زهمکار جماعت نالیدن فایده ای نداره عزیزم...بیخیالی طی کن...

سحربانو چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

سلام خانومی
می گما یکی بزن تو سر اون همکارت تا من خیالم راحت شه:)
راستی این آقاهه چه باکلاسه:) دکترای معماری؛

آسمان(مشی) شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

چه طرحهای باحالی!
۱ هفته پیش اومدم اینجا صفحه ت کلش باز نمی شد برام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد