خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

تب کنگو

روز چهارشنبه تا از ماشین پاده شدم دیدم یکی از همکارامون به سرعت از پله ها دوید پایین و اصلا هم سلام علیکی نکرد و پشت سرش هم ۲ نفر دیگه اومدن و منم هاج و واج که صبح اول صبحی چی شده. 

خلاصه رسیدم بالا دیدم جو یک جوریه.پرسیدم چی شده که گفتن برادر همون همکارم که دیدم فوت شده و الان از بیمارستان زنگ زدن که شناسنامش رو بیارین. 

بنده خدا چهل و خورده ای سالش بود.میگن در عرض ۳ روز یک ویروس گرفته و بدون سابقه هیچ بیماری فوت شده.پزشکی قانونی هم بهشون گفته این آقا خارج از کشور بوده یا با حیوون در ارتباط بوده یا نه؟؟ 

 

نمی دونم تا چه حد صحت داره ولی میگن از بیماری جدیدی که بنام تب کنگو اومده فوت شده. 

اتفاقا ایمیل مربوط به این بیماری رو همون روز یکی از همکارا برای همه فرستاد. 

متنش هم این بود:  

در چند روز گذشته بیماری بسیار خطرناک و کشنده ای به نام تب کریمه کنگو(تب کنگو) وارد کشور شده است  که تا به حال باعث مرگ 16 نفر از هموطنان عزیزمان شده است

متاسفانه وزارت بهداشت نیز به دلایل سیاسی(مثل غزه و مساله استیضاح وزیر بهداشت) سعی در پنهان کردن این قضیه دارد در چند روز گذشته 5 نفر در استان فارس بر اثر این بیماری فوت کرده اند این بیماری از طریق گوشت دام به ویژه گوسفند به انسان منتقل می شود

علائم این بیماری تب-سردرد و درد بدن و در مراحل بعد با خونریزی لثه و دهان و بینی ادامه پیدا می کند و باعث کاهش پلاکت خون می شود البته ویروس این بیماری با پختن کامل گوشت از بین می رود  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سرور شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://ssoorroor.blogsky.com

چه وحشتناک

علی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام دوست خوبم
من یه چیزایی در آدرس ذیل نوشتم که با توجه به نوع نگاهت، ممنون میشم اگر نظرت رو در این مورد بدونم. فقط جسارتاً خواهش میکنم اگر مطالب به نظرت قابل خوندن اومد، حتماً پاسخ سوالهای داخل متن رو بده چون قطعاً خوندن جوابهای شما بهم کمک میکنه. پیشاپیش ممنون از حضورت www.seeyourinside.blogsky.com

شکیبا یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.shakiba-a.blogfa.com

سلام خانومی

متاسف شدم . خدا رحمتش کنه.

هر چند که دیر شده ولی تولد قوقول خان رو هم تبریک میگم.

سحربانو یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

سلام خانومی
واااااااااااااااااااای چی میگی:(
خیلی وحشتناکه که:((
از دست این مملکت:(

عطر برنج سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ http://atr.blogsky.com

چقدر خطرناک خانومی!! بیچاره!! تب کنگو دیگه چیه؟؟ آنفولانزای افغانی و بولیویایی و عربی شنیده بودیم اما تب کنگو نه!! بیچاره برادره! دلم خیلی سوخت!
به من تند و تند سر بزن چون من تند و تند آپ می کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد