خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خبر خاصی نیست

سلاممممممممممم  

 

امروز هم خدا کمکمون کرد. سر مشکل بابا قاضی شهود و شهادت اونا رو قبول کرد و برای بابا یک کم بهتر شد

 

فردا تولد بابای قوقوله و از این رو ما امروز عصری میریم تا کادوی تولد بگیریم 

نمی دونم چی خوبه ولی قوقول میگه کمربند بگیریم چون نداره 

 

۲ روز پیش با قوقول رفتم بوستان و خودم رو خجالت دادم و ۲ تا بلوز از این بافتنیهای ظریف خریدم و کلی حال کردم بعد هم رفتم یک عطر گرفتم که امیدوارم ماندگاریش خوب باشه از این ور میزنی از اون ور نپره. بعدش سیدی فیلم انعکاس رو خریدیم که اومدیم و زودی شام آماده کردم و بساطش پهن شد ولی وقتی سی دی گذاشتیم خاک بر سر خراب بود و کلی ملول گشتم 

منم فرداش با عصبانیت رفتم ولی کاملا ملایم اون را عوض کردم 

 

تازشم هوا خیلی سرده و من اونقدر لباس پوشیدم که دارم خفه میشم. 

 

الان هم نیم ساعت مونده که ساعت کاری ما تموم شه و من در حال جون دادنم که زودتر تموم شه.بابا این تحریم پدر ما رو درآورده کار و بار تعطیل شده و من که وقت سرخاروندن نداشتم دارم مگس می پرونم. 

علاوه بر تحریم اونوریا تعطیلات سال نو هم رفتن .به جون خودم دارم از بیکاری خفه میشم. 

فکر کنم هر چی وبلاگ تو دنیا هست رو خوندم. 

 

دیگه هم حرفم نمیاد. 

 

فعلا بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  

نظرات 7 + ارسال نظر
سحربانو یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

اول آیااااااااااااااا؟

سحربانو یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

خوشحالم که کار بابا یکم خوب شده.
به نظر من هم همون کمربند چیز خوبیه که بگیرین:)
ای بابا خوب یه چند تا کتاب بردار ببر اونجا که حوصله ت سر نره خانومی:)
بافت های نو هم مبارک باشه.

مرسی ولی امیدوارم دوباره امیدمون ناامید نشه
آره همون مربند رو خریدیم چرم دست دوزه
کتاب که نمیشه قربونت اخراج می شویم

مریم سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://manvaali_javanblog_com-

سلام
بابا خوش به حالت .
تا باشه از این حوصله سررفتنا. از وقت نداشتن که بهتره.
چرا کتاب بخونی اخراج می شی؟

خوب عزیزم شما سر کار کتاب بخونی پاداش میگیری؟؟؟؟؟

نیوشا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 ب.ظ http://ye-ninie-tanhaa.blogfa.com/

سلام دوست گلم@@@@@@___________@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@____ بدو بدو ___@@@@@____ آپم __@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___موفق___@@_____باشی____@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_هزاران شاخه گل تقدیم تو__@
___دوست مهربونم________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
______________________@

ممنون عزیزمممممممم
خیلی قشنگ نوشتی

سوشیانت۱۱۳ پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ http://sooshyan113.blogfa.com

سلام
وبلاگتو دیدم... عالی بود
لبریز از نوآوری و تکنیکای شرعی سازی!!
فقط یه سوال برام پیش اومد میخوام ازت بپرسم:
اونم اینه که چطوری میشه ۱۰ سال همسایه بود
۲سال دوست بود..
و اونوقت ۵/۲سال باشه که نامزدین؟
یعنی اول نامزد شدین بعد دوست بعد همسایه
یا اول همسایه بعد نامزد بعد دوست
یا اول همکار بعد همسایه بعد نامزد بعد دوست
یا اول نامزد بعد همکار بعد همسایه بعد دوست...
میشه تو جواب این مسئله باهام همکاری کنین آیا...
نکته بعدی اینه که زوج خوشبختی هستین و امیدوارم همیشه همینطور بمونین...
یاحق

اولا ممنون از تعریفت
در مورد سوالت:
من ۱۳ سالم بود که قوقول اینا اومدن طبقه اول آپارتمانی که ما زندگی میکردیم و کلا ۱۰ سال اونجا بودن
تو این مدت من و قوقول بعد از ۸ سال با هم دوست شدیم به مدت ۲ سال
بعد نامزد کردیم به مدت ۲ سال و نیم که همون موقع که نامزد کردیم اونا از اون آپارتمان اسباب کشی کردن
الان هم نزدیکه سه سال و نیمه که عروسی کردیم و ۲ سال هم هست که همکار هستیم
امیدوارم توضیح روشنی داده باشم

علیرضا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://atr.blogsky.com

به به! چه عکسایی خانومی! چه لباس خوشگلی پوشیدی!! میذاشتی صورتتون ببینیم دیگه!‌
منم دارم مگس می پرونم! هر از گاهی کاری رجوع می شه دیگه!

سحربانو دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

خانومی می دونی که خیلی دیر به دیر آپ می کنی؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد