خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

اندر احوالات ما

نمی دونم چی بگم

هنوز اتفاق خاصی نیفتاده نمی دونم شاید پیش آمدن این شر مقدمه خیر باشه

فقط امیدمون به خداست

شاید یک معجزه !!

خودم هم روز ۳ شنبه حالم خیلی بد بود اول فشارم اومد رو ۱۰ بعد هم ۹ بعد هم از سردرد و تهوع داشتم می مردم خلاصه نرفتم سرکار و استعلاجی گرفتم ۲ روز و امروز اومدم سرکار.

دیروز با قوقول رفتیم شهر پرند.نمی دونم رفتین یا نه؟ ولی خودم باورم نمی شد یک همچین شهرک قشنگ و مدرنی تو این منطقه باشه.

اوایلش عالی بود من که خیلی خوشم اومد هم شیک و هم مدرن و هم قشنگ.

شهرکهای مربوط به هواپیمایی .بانک ملی . دانشگاه شهید بهشتی وخیلی خیلی خوب بود

افتاده تو سرمون اینجا خونمون رو بفروشیم بریم اونجا.

اینجا  تو پونک یک آپارتمان ۷۵ متری نوساز داریم با فول امکانات که خیلی هم توش کار کردیم از کاغذ دیواری بگیری تا کابینتهای خوب و زیاد و پکیج و ... ۲تا خواب داره با یک بالکن کوچیک.

ولی به اسم من و مادرشوهرمه ۳ دنگ من چون وام مال من بود ۳ دانگ هم مادر قوقول چون اون هم یک آپارتمان کوچیک داشت فروخت با هم اینجا رو خریدیم.

اگر اونجا بریم یک آپارتمان ۱۰۰ متری خیلی لوکس تو آب و هوای نسبتا خوب و دنج و آروم می خریم به صورت کاملا مستقل برای خودمون.

آینده خیلی خیلی خوبی داره ولی مسیر طولانیه.از تهران ۳۰ کیلومتر راهه که من با راهش مشکل ندارم چون با ماشین میریم و میایم.

خیلی نزدیکه فرودگاه امام هست.فقط می ترسیم که نکنه این کار اشتباه باشه.

از اون طرف برادر قوقول ۱ سال دیگه سربازیش تموم میشه خوب مامان قوقول شاید بخواد به اون هم کمک کنه اون وقت ما باید فکری به حال خونه بکنیم پس الان اقدام کنیم بهتره.

داریم روش فکر می کنیم.خدا هر چی سلاحه برامون پیش بیاره.

نظرات 8 + ارسال نظر
ممو و ابو شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ http://atr.blogsky.com

سلام خانومی!
تو وبلاگ من کم پیدایی! ایشالا زودتر یه جای خوب پیدا کنی.شهرک پرند هم جای خوبیه! اما فک کن که صدای فرودگاه شبا اذیتتون نکنه اگه بخواین پس فردا بچه دار شین. طرفای شهران و شهرک راه آهن و کوهسار هم می تونین همچین جایی پیدا کنین!
راهش رو هم در نظر بگیر ، خیلی دوره!‌ خیلی مواظب خودت باش عزیزم!! من لینکت کردم.بهم حتما" سر بزن!

ممو و ابو شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://a

من عکسمو گذاشتم تو وبم! زود بیا می خوام برش دارم خانومی!

ایده شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

ایشالا که یه انتخاب خوب داشته باشید...
البته قبول دارم که روی شایدها حساب نکنید و اگر میتونید الانه اقدامی بکنید بسم الله... خونه ای که نصفش مال کس دیگری هست هرچند که مادرشوهر باشه روش حسابی نیست... بالاخره هر کسی مشکلات خاص خودشو داره

سمانه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ http://hendoneh.blogfa.com

۱داستان جالب گذاشتم ارزش1بار خوندن رو داره تشریف بیارید(مخصوصا متاهل هاااااا)

سحربانو یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

سلام عزیزم
ایشالا که هر چی خیره انجام میدیدن و خونه خوشگل نصیبتون میشه.

هستی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://alephbayezendeghi.persianblog.ir

درسته میتونید خونه بزرگتری داشته باشید ولی دور بودن از شهر کمی سخت هست . خونه ما هم تو یکی از شهرک های تازه تاسیس هست آب و هواش عالیه ولی دوری راه اذیت میکنه با اینکه وسیله شخصی هم داریم

صحرا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://sahra87.persianblog.ir

ما هم خونمون تا شهر ۱۵ کیلومتر فاصله داره . خیلی سخته با اینکه ماشین داریم . به نظر من بهتره سعی کنید تو خود تهران یک جایی حتی کوچکتر از اینجا پیدا کنید .

عزیزم نمی دونم شهرک رو دیدی یا نه
ولی آینده فوق العاده ای داره
من حاضرم چند سال سختی راه رو بکشم ولی اونجا رشد کنه

الان خونه ما خیلی موقعیت خوبی داره هم نوسازه هم ۷۳ متره با تمام امکانات کلی هم روی دکوراسیونش کار کردیم
ولی ۳ دانگش به نام منه ۳ دانگ هم مامان قوقول یعنی سهم ما ۱۰۰ میلیونه با این پول چیز خوبی تو تهران گیرمون نمیاد تا مستقل شیم

ولی اونجا فقط مسیر طولانیه که من قبول کردم
تا خدا چی بخواد

یلدا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.ghoorbagheh.blogsky.com

عزیزم به نظر من فکر خوبیه ..اینکه مستقل بشین و خونه مال خودتون باشه عالیه اگه با دور بودن راه مشکلی نداری حتما این کارو بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد