خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

ممنون از دلداریاتون

خیلی تحملم کم شده نمی دونم شاید انتظار داشتم بعد از ۳ سال مشکلات کمتر بشن و کارا یک کم سامون بگیره ولی اوضاع بدتر هم شد

شاید نتونم درست بگم چه اتفاقی افتاده ولی خداروشکر موضوع مربوط به سلامتی بابا و مامان نیست ولی اگر همینطور پیش بره ممکنه سلامتشون هم به خطر بیفته

یک کمک می خواستم

ما دنبال یک خونه به مبلغ ۷۰ میلیون در تهران برای خرید هستیم

محدوده بالای آزادی

میدونم خیلی سخت و غیرممکنه ولی خودمون هم دنبالشیم

شاید خدا تو این مورد بهمون کمک کرد

خواهشا اگر کسی سراغ داره بهم معرفی کنه

----------------------------------------------------------------------------------------------------

سحر جان بابا حال جسمیش خوبه ولی روحا داغونه داغونه

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

ممو جان من هم توکل کردم امید به لطف خدا داریم

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

همدل عزیزم

ممنون از دلداری خوبت

آره خدا هر کس رو یک جور امتحان میکنه و هستم افرادی که شرایط خیلی بدتر دارن ولی من شاید آدم زیاد مقاومی نیستم

خیلی روزها مامان و خواهری و دلداری دادم و گفتم حکمت خدا اینه موردی داریم که هر روز جلو چشممونه و همیشه اونو مثال زدم و گفتم خدارو شکر که خدا مارو با گرفتن سلامتی یا مرگ عزیزی امتحان نکرد ولی به خداوندی خدا خودم هم کم آوردم ولی سعی میکنم به آینده امیدوار بشم فقط خداکنه مورد خونه پیدا بشه

در ضمن شعر هم مال من نیست و نمی دونم از کی ولی قشنگه

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ایده عزیزم مشکل ما از 3 سال پیش شروع شده و اون شب خونه بابا اینا فهمیدم روز قبلش موضوع به شدت حاد شده و مورد جدیدی هم پیش اومده شاید نتونم توضیح بیشتری بدم دعا کم برام

---------------------------------------------------------------------------------------------------

آستان حضرت دوست:

 ممنون از فال

قبلا هم شنیده بودم ولی تو این شرایط بیشتر به عمقش فکر کردم

-------------------------------------------------------------------------------------------------

طنین جان مشکل مالیه ولی خیلی وسعت داره فقط دعا کن

-------------------------------------------------------------------------------------------------

بازم ممنون دوستای گلم

فقط اگر سراغی از خونه دارید بهم خبر بدین

نظرات 11 + ارسال نظر
ایده شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ

ایشالا زود زود همه چیز روبه راه بشه و مخصوصن دعا میکنم خونه با قیمت مدنظرتون زودی گیر بیارید... الهی آمین

مامان نازگل شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

امیدت به خدا عزیزم اینشالا همه چی درست میشه...

زهرا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://sookootez.blogsky.com

امیدتون به خدا ....خدا خودش جور می کنه!!
آدرس رستوران: سعادت آباد علامه شمالی٬ رستوران درنیکا....حتما برا حال و هوا عوض کردن برین اونجا!!

بازم پیش من بیا دوست خوبم

ممنون
حتما سر میزنم هم به تو و هم به رستوران
شاد باشی

ممو و ابو دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ق.ظ http://atr.blogsky.com

عزیزم نگران نباش ! درست می شه!
ببین تو تهران همچین قیمتی کم و به سختی گیر می آد!
می تونی طرفای شهران ، 45 متری ، چن سال ساخت به این قیمت پیدا کنی!
طرفای میدون آزادی تو شادمان خونه های کوچیک!
بهترین راهش همین روزنامه همشهریه. توش پر آگهیه! به بنگاه هم بسپرین.
درست می شه.اینقده خودخوری نکن عزیزم. حل می شه.
دوس داشتی بیا عکسای شمال منو ببین دلت آروم بگیره!

مرسی از راهنماییت عزیزم

فعلا که بودجمون کمتر هم شده
داریم طفای شمال رج یا هشتگرد دنبالش میگردیم
البته نه برای خودمون به عنوان ی پس انداز کوچیک

الان با ۳۰ میلیون دنبالشیم بهمون گفتن هشتگرد پیدا میشه پناه به خدا

عکساتم دیدم خانومی
انشا الله همیشه شاد باشید و خوشبخت

نوشین مامان هستی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.hastiyemaman.blogfa.com

امیدوارم مشکلاتت به زودی حل بشه عزیزم و مرسی از حضورت............

فلفل بانو دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://jayejadidma.persianblog.ir/

عزیزم ما توی خانی آباد نو ( انتهای تهران ) یه جورایی زیره پونس نقشه یه آپارتمان گرفتیم ۷۵ تومان ۵۵ متریه !
اگه بخوای اونجا هست ( نواب رو تا ته برو میرسی به اونجا )

یلدا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.ghoorbagheh.blogsky.com

عزیزم امیدوارم هر چی زودتر مشککل شما و مامان بابا حل بشه

الهه و همسری سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://elahev.blogfa.com

گلم امیدت فقط به خدا باشه هر کاری بخواد می تونه بکنه حتما تو خوانوادات رو داره امتحان می کنه پس صبور باش به قول خوت بدترین امتحان مرگ عزیز ادمه که هیچ چاره ای هم نداره

مرسی عزیزم که سر زدی و ممنون از نظرت
واقعا خدارو باز هم شکر که داغ عزیز ندیدیم
الهی که برای هیچ کس پیش نیاد

ایده شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ

کوشی تو؟ اوضاع به وفق مراده؟

ممو و ابو شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ http://atr.blogsky.com

سلام خانومی جونم!
نه عزیزم ویار نیس!
داماد اون عروسی باید حق حساب گشت ارشاد رو می داد تا نریزن تو عروسی و همه چیرو به هم بزنن!
احتمالا" کسی لو داده بود مجلس رو! عزیزم من نتونستم واسه پست جدیدت کامنت بزارم چون نصفه می اومد بالا!‌
برا همین اینجا گذاشتم!‌آپ کردم بیا حتما"!

ممو و ابو شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ب.ظ http://atr.blogsky.com

وایی! خانومی جونم! هر کاری می کنم نمی تونم تو پست آخرت نظر بزارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه شعر نازی برا خونواده نوشتی عزیزم!!!!!!
خدا برات نگهشون داره!
من آپ کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد