خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

و اما بعد....

و اما بعد از اینکه کشف کردم که چقدر خنگول بازی در اوردم و نظرات رو چک نکردم و حالا که دیدم من هم دوستایی پیدا کردم که بهم سر بزنن

حالا پر چونگی میکنم ( البته تو دنیای واقعی زیادم حراف نیستم)

دیروز بعد از شرکت رفتیم محل شرکتی که قوقول اینت روی پروژشون کار میکنن تا من هم به جمع یاری دهندگان پروژه بپیوندم

که البته غیر از اون هم یک کار دیگه هم توسط مدیر عامل اون شرکت بهم پیشنهاد شده که در کنار کارام انجام بدم که نمی دونم واقعا میرسم یا نه اخه از صبح تا ۵ که سر کارم بعد از اون کمک قوقول برای پروژه آخه ما ی خونه و زندگی هم داریما

ولی بد پروژه ای نیست خودش بابت اون پروژه 15 میلیون میگیره خوب حتما خوبه دیگه

خلاصه ساعت ۹ رفیتیم سمت خونه:

----------------------------------------

خانومی: وای چقدر گشنمه

قوقول: چی می خوای بگیرم

خانومی: الان وقت شامه

قوقول: عزیزم الان یک ۲۰ تایی خرما خوردی

خانومی: مگه من گاوم همش ۵ تا خوردم اونم ۱ ساعت پیش

قوقول: حالا شام جگر می خوری

خانومی: نخیر کله پاچه ( حالا من اصلا از این جور چیزا نمی خوردما ببین چکار کرده که من همه چیا می خورم)

قوقول: بریم عزیز

---------------------------------------

شب موقع دیدن فیلم  ترسناک کانال  mbc persian:

خانومی: قوقول اگه بیای ببینی منو پشت میزم کشتن یک میخ هم کردن توی پیشونیم و همه جا خونیه چکار میکنی؟

قوقول: 

خانومی: شب بخیر عزیزم من رفتم فیلمش تکراریه

( عکسای تولد دست خواهریه و باید به بنده انتقال داده شود )

نظرات 4 + ارسال نظر
آستان حضرت دوست یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ http://astan.blogsky.com

سلام دوباره...

من نگفتم تقلید می کنی ... گفتم مواظب باش به ورطه تقلید نیوفتی...قصدم جسارت نبود!

منظورم از گیلی خانوم...گیلاسی خانومه...از بس بهش گفتم گیلی زبونم به گیلاس نمی چرخه

این متنت با حال بود

آستان حضرت دوست یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ http://astan.blogsky.com

سلام...

اینم فال شما:

بر سر آنم که گر ز دست برآید
دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد
دیو چو بیرون رود فرشته درآید

صحبت حکام ظلمت شب یلداست
نور ز خورشید جوی بو که برآید

بر در ارباب بی‌مروت دنیا
چند نشینی که خواجه کی به درآید

ترک گدایی مکن که گنج بیابی
از نظر ره روی که در گذر آید

صالح و طالح متاع خویش نمودند
تا که قبول افتد و که در نظر آید

بلبل عاشق تو عمر خواه که آخر
باغ شود سبز و شاخ گل به بر آید

غفلت حافظ در این سراچه عجب نیست
هر که به میخانه رفت بی‌خبر آید


ممنون
نمی دونم واقعا چی بگم
امیدوارم که به حق علی همه به مراد دلشون برسن
مشکل بابای من هم حل بشه و :

دست به کاری زنم که غصه سر آید

دیو چو بیرون رود فرشته درآید

------------------------------------

مامانم مکه است
ای خدا تو رو به بزرگیت قسم حاجت روا بشه
هم اون هم همه بنده گانت

------------------------------------

باز هم ممنون

ایده یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://4me.blogsky.com

وای چه جالب. اینم از مزایای ازباجه که آدم کله پاچه خور میشه؟!!! ببینم من اگه یه روز شوهر کردم کله پاچه میخورم یا نه!

یلدا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.ghoorbagheh.blogsky.com

خانومی کدوم فیلمmbcpersia؟ من عاشق فیلمای ترسناکم

دیشب فیلم bone dry رو داد که هیجانی بود اون شب که گفتم فیلم house of 9 که 9 نفر رو تو یه خونه زندانی کردن و یک جای بدون منفذ به بیرونه و یک صدا از میکروفون پخش میشه که تنها 1 نفر از اینجا میتونه زنده بیرون بره با چند میلیارد پول و بقیه خواهند مرد و تا آخر فیلم هر کس یک جوری به دست یکی از افراد کشته میشه و وقتی می خواد خارج شه میبینه که وارده یک محیطه دیگه با کلی آدم میشه و این دور ادامه دارد
ولی خدائیش زیر نویساش خیلی بد ترجمه شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد