خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

نه چندان بد

امروز حالم خیلی خوب نیست،،،،

از دیشب نفس تنگی دارم....

امروز هم زیر دلم یک کم درد میکنه و من کلی استرس گرفتم.....

فرشته های من شما هم پاتون رو فشار میدید به زیر دلم و من بیشتر می ترسم......

اسپاسم پهلوم که خوب شده بود از امروز دوباره یک کم درد گرفته.....

تو خونه تنهام و مامان رفته برای سونوگرافی و بابا هم نیست و همسری هم که خونه خودمونه......

وای وای تا این چند ماه بگذره من از نگرانی پوست میندازم....

مامان جونا سفت و محکم تا زمان مقرر سر جاتون بچسبید و فکر اومدن نداشته باشید قربونتون برم من....

خدایا مددی.....

نظرات 3 + ارسال نظر
بانو سین شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ق.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

عزیزممم خیلی مواظب خودت باش استرس هم نداشته باش که خیلی بده ... مطمئن باش نی نی ها سالم و سرحال فعلا هونجا هستن

آره سعیم همینه.....انشالله

فرزانه یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:06 ق.ظ http://setayesh-mamani.persianblog.ir

انشاا..به سلامتی دوره بارداریتون بگذره و نی نی های خوشگل بیان

انشالله...ممنون از لطفت

[ بدون نام ] یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام خانومى عزیز دلم منم مثل خودت بودم ، یکم زیادى حساس شدیم من با قران خوندن خودم و اروم میکردم ببین چى أروماتی میکنه همون کار و انجام بده انشالله به سلامتى و دلخوش نی نی های نازت به دنیا میان

ممنون عزیزم.....آره درست میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد