خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

23 هفته

امروز وارد هفته 23 شدم،،،،،،حدودا 10 روزی میشه که حرکت فرشته هامو حس میکنم.....مثل ماهی تو دلم وول میزنن......آخی عزیزای من،،،،،،،

با همسرم و بچه ها کلی آلبوم سبزه ریزه میزه رو گوش میدیم......آهنگهای کودکانه که بر اساس دستگاههای ماهور و بیات اصفهان و گوشه های آوازی ایرانی و سنتی خودمون تنظیم شده و حمید جبلی می خونه..........

براشون کتاب می خونم و با باباشون هم باهاشون حرف میزنیم........سرویس تخت و کمدشون اومده و مامان عزیزم خودش کلی ذوق خریدنشون رو داشت........

وسایل و لباس هم که کلی از م ا ل زی آوردیم و به سفارش مامان گلم همه چی تکمیل هست ولی هنوز برای چیدن زوده....میترسم خاک بگیرن......


مامان و مامان همسرم کلی بهمون میرسن،،،،،،کلا کلی هوامونو دارن......فرشته هامون هم کلی براشون دعا میکنن....


سرفه هام شکر خدا تموم شده،،،،لثه هام هم خوب شدن ولی بد جور درگیر کمر درد و پا درد هستم،،،،،،سیاتیک بارداری که تیر کشیدناش صبرم رو طاق کرده...

روزها باز هم قابل تحمل تره ولی وای از شب،،،،،،تا مغز استخونم تیر میکشه،،،نمی تونم این پهلو به اون پهلو بشم،،،،،،پریشب نشسته رو مبل خوابیدم......


امروز زنگ زدم کلاس خانم روستا وقت گرفتم برای مشاوره....گفتن الان ماساژ بارداری ندارن ولی برم ویزیت ببینم چی برام مناسبه......در مورد کارگاههای پدر هم ببینم شرایط ثبت نام چیه.......


دیشب هم تولد پسر عموم بود....خوش گذشت......دلم برای جمع خونواده بابا کلی تنگ شده بود.....



نظرات 3 + ارسال نظر
بانو سین شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

عزیزممممم ایشالا همیشه خوب باشی :* دوست خوبممممم

مرسی عزیزم،همچنین

[ بدون نام ] یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام خانومی عزیزم خوبی جانکم؟یک مدتیه که به خاطر مشغله زیاد وبلاگ نمیام و حتی وبمم موقت غیر فعاله بعد مدت ها اومدم و دیدم دوتا فرشته داری.خدارو هزاران بار شکر.نمیتونم احساسمو در غالب کلمات بیان کنم ولی بدون خیلییی خیلیییی براتون برای تو همسر مهربانت خانواه هاتون خوشحالم.زندگیت خیلی خیلی قشنگ تر از قبل میشه خانومی حانم.بچه ها فرشتن با خودشون شادی و برکت میارن.منو تو شادیت سهیم بدون.کاش نزدیکت بودم براشون چیزی میخریدم.بی صبرانه منتظر اخبار های خوشحال کنندت هستم.

مرسی عزیزم،،،لطف داری،،،،خیلی بهت سر زدم ولی دیدم غیر فعاله،،،،انشالله تو هم موفق باشی

سیندی یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام خانومی عزیزم خوبی جانکم؟یک مدتیه که به خاطر مشغله زیاد وبلاگ نمیام و حتی وبمم موقت غیر فعاله بعد مدت ها اومدم و دیدم دوتا فرشته داری.خدارو هزاران بار شکر.نمیتونم احساسمو در غالب کلمات بیان کنم ولی بدون خیلییی خیلیییی براتون برای تو همسر مهربانت خانواه هاتون خوشحالم.زندگیت خیلی خیلی قشنگ تر از قبل میشه خانومی حانم.بچه ها فرشتن با خودشون شادی و برکت میارن.منو تو شادیت سهیم بدون.کاش نزدیکت بودم براشون چیزی میخریدم.بی صبرانه منتظر اخبار های خوشحال کنندت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد