خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

رشته نازک

اه نمیدونم چه دردی گرفته این بلاگ اسکای رو....نظرات تایید نمیشه...... 

ای خدا بدجور چله افتاده به این امتحان همسر و همش کنسل میشه و یک بارم که از زور استرس خراب شد..... 

خدا جون باز رسیده به همون رشته خیلی نازک خواهشا دستمون رو رها نکن........ 

بازم رسیده به اوج اوج ناامیدی و تو این برهه همیشه بزرگیت رو بهمون بیشتر نشون دادی........ 

خدایا خواهشا کمک........... 

این حال رو کمتر از تعداد انگشتان دست ولی چندبار تجربه کردم..... 

از زمان مشکل بابا تا بعدش تو زندگی خودمون... 

یک جوشش بدی تو دلم بالا و پایین میره و فردا پر از ابر و مه هست...... 

هیچ تعریفی از حل شرایط موجود ندارم......................... 

دیروز سومین موی سفید رو گوشه سرم دیدم......... 

نه من نمی خوام پیر که  حتی میانسال به حساب بیام........ 

استرسم بالا رفته و مربوط به یک چیز نیست کلی موضوعات مختلف برای فکر کردن دارم..................... 

دوست دارم زودتر زمانی بیاد که این متن رو بخونم و لبخند بزنم و بگم دیدی به خیر گذشت و تو عجول بودی !!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ http://chistansara.blogsky.com/1392/07/03/post-4

نگران سپیدی موهات نباش خانومی
هر موی سپید نشان دهنده هزاران تجربه بیشتره
پیری هم مثل بقیه مراحل زندگی پروسه قشنگیه
از تمام نعمتهایی که خدا بهت میده لذت ببر تا زیباییشونو بیشتر حس کنی .

بله درستهههههههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد