خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

اولین حقوق

تقریبا 1 ماه از شروع کارم گذشته و خدا رو شکر و شکر و شکر که من مشکلی نداشتم...روز اول فکر میکردم خوب درسته من با بچه ها میونم خوبه و اونام زود جذب میشن و 4 تا کتاب هم برلشون تصویرگری کردم ولی این نمیشه تجربه کار با کودک که!!!!!بعدم من با بچه ها رابطم خوب بود چون همزبون بودیم باهم حرف میزدیم و شعر می خوندیم و و کلی مشترکات داشتیم ولی اینا بچه های اروپایی و چینی و هندی هستن.......ولی خوب خدا رو شکر الان جوری شده که خیلیاشون اونقدر ارتباطشون با هم خوبه که مرتب بهم می چسبن و پاهامو میگیرن و به زور می خوان که سر کلاسشون برم که وقتی بهشون میگم شما رو من تو آتلیه می بینم به زور مربیشون میرن سر کلاس.یکی شون هم یک پسر چینی هست که عشققققققققققققققققققققق منه..عاشقشم.بچه 3-4 ساله صبح با یک خنده گنده رو لباش و قهقه میاد تو حیاط و میدوه سمت آدم و همش هم به قول معلمشون مثل دم من چسبیده بهم و هی اسسمم رو با یک میس فبلش تکرار میکنه...خیلی باحاله....وقتی میرن برای نهار یا ساعت 10 یا به اصطلاح عصرونه اگر من برم تو اونجا کافیه منو ببینه اول با یک جیغ میدوه بغلم بعدم سفت دستامو میگیره که نرو بشین...بعدم که

می خوام برم میگه:  

Miss .... you want to be with Chong Young

اسم خودش رو میگه...خلاصه خیلی دوست داشتنیه و به قول بقیه دوست پسر منه....

فقط گاهی هم چون اینا بچه گونه و گاها با لهجه هم حرف میزنن من نمی فهمم چی گفتن و یک لبخند گنده یا تکرار آوای کلامشون ور با خنده میگم!!!!!!!!!! و موضوع رو ماستمالی میکنم که بهترین راه حله جون خودم

کارم هم که خدا رو شکر رو روال افتاده و هیچ مشکلی نیست........28 هم اولین حقوقم رو گرفتم....وای اگر تو ایران اینجوری حقوق میگرفتیم چه زندگی شاهانه ای داشتیم...ولی برای اینجا معمولیه......

مدیران و بقیه معلمها هم ارتباط خیلی خوبی باهام دارن...چند تا بچه ایرانی هم داریم که مادراشون خیلی استقبال کردن از دیدن من و مدیرمون گفت واقعا وجود تو اینجا لازم بود و ما نمی دونستیم!!!

حالا باهاشون صحبت کردم برام ویزای کار هم بگیرن که بتونم قانونا هم تمام وقت کار کنم و هم درس بخونم چون با ویزای دانشجویی میشه پاره وقت کار کرد....

خلاصه خدا رو شکر تا اینجا همه چیز خوب بوده........خدا جون ممنونتم فقط خدا جون برا همسرس یک کار بهتر که هم مسیرش نزدیک باشه و هم فشارش کمتر پیدا بشه....میدونم مثل همیشه خیر و خوبی رو برامون رونه میکنی...من به مهر تو ایمان دارم خدا.........


دیروز هم مامان زنگ زد که نوبت ارز دانشجویی من رسیده.....امیدوارم تا هفته دیگه که دوست مامان میاد آماده بشه تا اون برامون بیاره.........................

خدا جون ممنونتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نظرات 10 + ارسال نظر
نهال یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ http://eshghh7474.blogfa.com

خدا رو شکر عزیزم خیلی خوشحال شدم

ممنون از لطفت

نوشته های پراکنده یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
واست آرزوی موفقیت می کنم خانم معلم
روز و روزگارت خوش
به منم سر بزن

سلام به روی ماهت....ممنون
حتماااااااااااا

اناهیتا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

امیدوارم موفقیت های بزرگتری در پیش داشته باشید

ممنون از لطفت عزیزم

روناک یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.ronak88.persianblog.ir

ایشالا روز به روز همه چی بهتر شه...جتما هم همین طوره...مامانت هم که ایشالا به سلامتی میاد پیشت

ممنون عزیزم...وای خدا از دهنت بشنوه...ولی دوست مامانم داره میاد نه مامانم

فرین دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://farvardin23.blogfa.com

بالاخره نوشتی ها....خداروشکر...عزیزم منم اگر میتونستم با اون چهره دوست داشتنی و خوش اخلاقی که توداری بهت میچسبیدم و ولت نمیکردم...امیدوارم کار همسرت هم زود زود خیلی بهتر بشه....جای ما خوش بگذرونید که اینجا قمر در عقرب است!..راستی دلم هم برات تنگ شده.امکان نداره برم بوستان و یاد تو نیفتم...مراقب خودت باش

عزیزمممممممممممممم تو لطف داری خودت خوبی و دلت پاکه که این حس رو داری.....منم دلم تنگ شده...خیلی ناراحت شدم این دفعه نشد ببینمت اینقدر که هر روز یک جا بودیم...این بار که بیایم( یعنی خدا کنه بشه بیایم بلیط هواپیما تازه ایران ایر شده 2400000 تومن) حتما میبینیم همدیگرو....شما هم این ورا بیاید خوبه ها........

یکی از اهالی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ http://khorzeneh.blogfa.com

خوشحالم که از همه چی راضی هستی

منم خوشحالم....ممنون

لاتاری دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

حال می کنی با بچه ها اا

خیلییییییییییییییییییییییییییییی زیاد...ولی خداییش توشون شر و خل و چل هم هست که میخوای دسته دسته موهای خودت رو بکنی از دستشون

قندک بانو سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

ای بابا کاش من اونجا بودم تا با اولین حقوقت به من شام میدادی خدا رو شکر که همه چی ردیفه
انشالله ارز دانشجوییت هم اکی میشه

قدمت سر چشم........واقعا شکر...انشا الله بعدیاش هم جور بشه...ممنون عزیزمممممممم و انرژی مثبت دهنده

غزل و شاهو شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

عزیزم
چقدررررررررررررر خوشحالم که خوشحالی
خیلی ی ی ی ی ی ی ی

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم

الــــــــــی... دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ http://goodlady.blogsky.com

ایام به کام و ارز دانشجویی هم نوش زندگیت...

کلا زندگی گل و بلبل دیگه
:)

ممنون عزیزم...انشا الله که هست و باقی بمونه البته نه فقط برای ما برای همههههههههههههههههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد