خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

بلندای یلدا

امشب آخرین شب یلدایی هست که من و همسری یک خانواده 2 نفره هستیم........

مامان و بابا و مادر جون و مامان بابای همسر و خواهر و فسقلیش و برادر و همسرش امشب پیش ما هستن تا تو جشن تولد همسری با ما همراه باشند....

دیشب تولد مامان خیلی خوب بود....مهمون خواهری و همسرش تو رستوران تماشا بالای میلاد نور بودیم...من و همسری و مامان وبابا و مامان و بابا و خواهر ، همسر خواهرم و دوست خوب و یار همیشگیمون همه با هم به مناسبت تولد مامان و رفتن خواهری و همسرش دور هم جمع شدیم......

منم کلی کتاب و سی دی از مامان شوهر خواهری هدیه گرفتم که مشاور خانوادست.....

غذاهای خوب و کلی حرف و عکس و بعدم کیک و کادو.......

خواهری و همسرش هم چون امشب جایی دعوت بودن و نمی تونستن پیش ما باشن،کادوی همسری رو بهش دادن.....

فرشته های من میدونن که امشب تولد باباشونه و کلی با هم صحبت کردیم......


همسر عزیزم،تو رو به بلندای یلدا دوست دارم و بودنت تا همیشه در کنار من و فرشته های کوچکمون آرزوی قلبیم هست.....

دوستت دارم و تولدت مبارک.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد