خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

مراسم

کفن و دفن و سوم مادربزرگ انجام شد....خونه ابدیش تو زادگاهش انتخاب شد و در اون آروم گرفت....

فردا دوباره همه میرن برای هفتم و همسری هم قراره با مامان و بابا و! خواهری و شوهرش که پریشب برگشتن ایران، صبح زود با هم برن و انشالله شب برگردن....

تو شهرستانها هنوزم مراسم هفت رو میگیرن......

نتونستم تو هیچکدوم شرکت کنم و ناراحتم ولی شاید یک مراسم یادبود تو تهران بگیرن که امیدوارم اونو بزارن که برم.....

جشن سیسمونی رو با اینکه همه کاراش شده بود و گیفتها هم آماده بود و قرار بود امروز برگزار بشه، کنسل کردم....

شیرینیها امروز برام فرستاده میشه و تصمیم گرفتم یک سری پک آماده کنم و بعد از دنیا اومدن بچه ها به هر کس که میاد دیدنشون،به عنوان کادو بدم...

بابا خیلی اصرار کرد که جشن سیسمونی رو بگیریم، ولی من واقعا آمادگی روحیشو ندارم،،،،،

دوشنبه رفته بودم برای چکاپ که خدا رو شکر همه چیز خوب بود و دکترم گفت پایان هفته دیگه بچه ها کاملا رسیدن و اگر خدای نکرده زایمان زودرس هم باشه با توجه به اینکه بتامنازون رو زدم،مشکلی نخواهد بود ولی نهایتا تاریخ زایمان همون 14، 15 دیماه......

مامان و خواهری و بابا تو راهن بیان نهار اینجا البته نهارشون رو هم دارن میارن و شب میمونن که صبح راحت برن......

خونه هم نظافت شد و تقریبا کاری نمونده.....

همسری هم رفته نمایشگاه الکامپ،،،،

خدایا به امید خودت


نظرات 3 + ارسال نظر
نلیا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ق.ظ

لطفا بعد از زایمان هم زود به زود. بنویسید

مهربان شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ق.ظ http://mehraban59.blogfa.com

خانومی جونم تسلیت میگم خیلی ناراحت شدم

ممنون عزیزم،،،

سمیه یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:11 ب.ظ

چقدر باهات همذات پنداری میکنم. پارسال تو همون روزهایی که سقط داشتی من هم یک سقط داشتم و تو سرچام تو گوگل (احتمالا) به وبلاگت رسیدم و با اشک و زاری و درک شرایطت برات کامنت گذاشتم.
و الان...
من هم مثل تو منتظرم و احتمالا نی نیم اولای بهمن یا اواخر دی به دنیا می یاد. با این فرق که جوجه من یه دونه ست نه دو تا.
راست می گن که پایان شب سیه سپید است.
برات دعا می کنم. برام دعا کن. مرسی

آخی عزیزممممممم،،،،،،امیدوارم به سلامتی و دل خوشی فرشته کوچولوت رو بغل بگیری....واقعا یک حالی شدم با خوندن کامنتت،،،،،،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد