خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

30 هفته و 5 روز

فرشته های قشنگ و کوچولو من.....دیروز نوبت چکاپ داشتیم و با بابایی رفتیم .........

خدا رو هزار مرتبه شکر همه چیز خوب بود و شما هم هیچ مشکلی نداشتین و انشالله خدا بخواد تاریخ زایمان برای 14،15 دیماه اعلام شد.

حرکات واضح شما لذتبخش ترین بخش این دورانه.....یک وقتهایی فکر میکنم جاتون کمه واسه همین موقع تکون خوردن گیر میکنید و من هم نمی تونم کمکتون کنم.....

کاشکی میشد این حس رو یک جوری ذخیره کرد تا همیشه....

راستی دختر خاله وسطی هم براتون نینی لای لای کادو خریده و آورده.....

قربونتون، چیزی کم ندارین و من فقط به این فکر میکنم که اگر بخوایم از اینجا بریم من حتما باید همه وسایلتون رو ببرم چون اصلا دلم نمیاد این هایی که با عشق براتون خریداری شده اینجا بمونن.....

البته فعلا خبری از رفتن نیست...گفتم اگر !!!!!!

خواهری قشنگم هم چند تا تیگه چیزهایی که خودم خریده بودم قبلا و تو ایران پیدا نکردم،آنلاین برام خریده،،،،،کیسه خواب تابستونی.....عزیز دلم دستت درد نکنه....

مامان گلم هم با کلی شوق و ذوق تشک کوچیک دوخته برای خونه خودشون.....دو تا دیگه هم پیرهن بارداری برای من.....قربون دل مهربونت عزیزم....

جمعه هم که رفتیم خونه مامان اینا باز هم با آذوقه یک هفته برگشتیم.....کلی خورشت و غذا.....آخه کی با این دست درد و بی حسی تو دستاش حال آشپزی داره؟؟

اسم هم تقریبا انتخاب و اکی شده......

خدایا همه عزیزانم رو در پناه خودت حفظ کن......

آمین

نظرات 5 + ارسال نظر
بانو سین یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ق.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

ای جووون دلم عزیزمممم مبارکشون باشه عزیز دلممم

بانو سین یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ق.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

ای جووون دلم عزیزمممم مبارکشون باشه عزیز دلممم

مرسی عزیزم

. یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

عزیزم به ان شاء الله سللمتی و دل خوش...اخی عزیزمممممم اشک میاد به چشام

خانمی جونم برای منم دعا کن خدا دامنم رو سبز کنه دعای مادرای باردار ان شاء الله میگیره...بوس به هودت و دو قلوهات

عزیزم،،،امیدوارم که هر چی زودتر احساس مادر بودن رو حس کنی و از تمام وجود برات دعا میکنم

مهربان دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ق.ظ http://mehraban59.blogfa.com

به سلامتی خانومی الهی که با دل خوش ازشون استفاده کنی
واییییییی تقریبا یک ماه دیگه نی نی ها به دنیا میان
نمیخوای عکس وسایلشون رو برامون بزاری؟

انشالله عزیزم،،،،،میزارم هنوز یک کم کار داره،،،،بوس

توت جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ب.ظ http://pasazvesal.blogsky.com

سلام
ای جانم... وسایل هاشون مبارکه
انشالا سلامت دنیا میان و کلی حس و حال خوب همراه میارن

مرسی عزیزم،،،،،،همچنین برای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد