خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

از نیمه گذشتیم

امسال آخرین سالگرد یکی شدن ما دو نفر،بصورت 2 تایی بود،،،،

از چند ماه دیگه انشالله خونواده نقلی ما یک خانواده بزرگ خواهد بود......


دیشب رو هم با شام ایتالیایی و سالاد خیلی خاصش و سینما ،2 تایی با هم جشن گرفتیم.......


زمان به طور کلی زود میگذره و ما از نیمه راه گذشتیم و فقط 16 هفته مونده که احساساتم خیلی ضد و نقیضه......

هم دوست دارم فرشته هام همیشه باهام بمونن ، هم از طرفی از نظر بدنی خیلی تحت فشارم،،،،،،،

سرفه های شدید از یک طرف که به خاطر حساسیت به هورمونه جفته و نفس تنگی، درد وحشتناکه انگشتای دستم که صبح ها که اصلا از هم باز نمیشن و طول روز هم کلی دردناکن، عصب سیاتیک هم که داره بهم حال میده و پای راستم رو تعطیل کرده.......خدا رو شکر ورم لثه هام و دردش کم شده.....

کلا سیستم بدنیم عجیب شوکه شده,,,,,ولی این دلیل نمیشه که از وجود فرشته های معصومم پشیمون یا دلزده باشم،،،،،،،

کم کم حس ذوق زدگی دارم پیدا میکنم چون خیلی ضعیف یک حرکاتی رو حس میکنم....

فقط از خدا می خوام که بهمون توان بده تا بتونیم تئوریهامون در مورد نحوه صحیح فرزندپروری و اجرا کنیم و خسته نشیم و همه چیز در حد شعار باقی نمونه،،،انشالله،،


نظرات 4 + ارسال نظر
مانیا (مالزی نشین) پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ب.ظ http://mn64.persianblog.ir

ایشالااااا این مدت باقیمونده هم به سرعت بگذره و نی نیت سالم و سلامت بیاد بغلت و خودت هم خوب ِ خوب باشی

ممنون عزیزم،،،،انشالله

Zahra جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ب.ظ

عزیزم مبارک خانمی دو قلو باردارین؟

بانو سین سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:25 ق.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

عزیزم ... ایشالا این دوران هم تموم میشن ... و بهتر میشی خانومی عزیز چند تا نی نی داری مگه گفتی فرشته ها ... گفتم نکنه دو قلو سالگرد ازدواجتونم مبارک باشه عزیزممم . نمیدونم کامنت قبلیمو دیدی و هنوز منو یادت هست یا نه ولی من خوشحالم اینجا رو پیدا کردم و برای تو و نی نی هااا آرزوی سلامتی دارم

مرسی دوست خوبم،،،،،،بهت سر زدم...

روناک یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

وای خانومی مباااارکه دوقققلو داری؟ شایدم سه قلووووووو.وای عزیزم تبریک میگمممممممممممم.ایران موندنی شدین؟

مرسی عزیزم،،،،فعلا موندنی شدیم با این شرایط،،،،بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد