خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

سخت مشتاقم

17 هفته و 3 روز ه که زندگی ما تغییر کرده،،،،به عبارتی آغاز 5 ماه از  تغییرات جدید....

حس غریب و در عین حال شاد همراه با نگرانیهای خودش........

دیگه با هم شعر می خونیم،،،،،آشپزی میکنیم،،،،،،حرف میزنیم و درد دل،،،،درد دل از نوع خوب و شادش نه نگرانی که شما معجزه های کوچک و در عین حال بزرگ زندگی من ،فقط باید شاد باشید و بال بزنید و بپرید......

1 هفته دیگه میریم تا دوباره شما معجزه های زندگیمون رو ببینیم........هر چند که من حرکاتتون رو حس نمی کنم ولی بابا با حیرت به مونیتور زل میزنه و از حجم حرکات دوار گونه شما متعجب و خندون میشه.........

شرایط خاص خودم هم تحت کنترل پزشک و فرشته نگهبانیه که تو این مدت نه فقط یک دکتر یا دختر خاله،بلکه یک قوت قلب و حامی بزرگ برای ما بوده و هست......

خدایا عزیزانم رو به دستان قادر خودت میسپارم و نگرانیهای جور وا جور رو هم در پس سایه مهربونت قایم میکنم که میدونم از هر کسی بیشتر مواظب و مراقب فرشته های کوچولوی خودت هستی.....

نظرات 3 + ارسال نظر
zahra سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:14 ق.ظ

salam mobarak bashe pas bardarin be salamati onadm dogholo bale?

سلام،،،،ممنون،،سلامت باشی دوستم

قندک بانو پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ب.ظ

سلامممممم خانمى

سلام به روی ماهت

بانو سین شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 ب.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

خانومی عزیز وقتی بعد از اینهمه مدت بلاگفا رو باز کردم .... دوباره یاد دوستای قدیمم افتادم نمیدونم منو یادت هست یا من آرتا هستم .... خیلی وقت ننوشتم تا رفتم بلاگ اسکای دلم تنگ شده بوود . خوشحالم هنوز مینویسی ... نی نی مبارک باشه .... دلم برای نی نی ضعف کرد دوست داشتی یه منم سر بزن ....

ممنون عزیزم که به یاد من هم بودی،،،،مرسی از مهربونیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد