خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

برنامه ریزی

از کارهای تو فهرست و لیست انتظار:


درخواست عدم سو پیشینه رو دادم


کلاس رانندگی ثبت نام کردم و امروز اولین جلسه رو رفتم و چون گواهینامه هم دارم گفت فکر کنم کلا 4 جلسه کافی باشه


کلاسهای موسسین مهد رو با یک کلاس برای کارتمربیگری هم ثبت نام کردم که واسه اپلای کردن خیلی سوال میشد


دندانپزشکی رفتم و طلسمش شکسته شد و 2 شنبه دوباره وقت دارم


پیاده روی 2 روز رفتیم ولی امروز نرفتیم ......



خوب با یک نگاه کلی تا حدی از خودم راضی شدم....


انشاالله که مابقیش هم خیره


خدایا مددی

نظرات 6 + ارسال نظر
zahra یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:57 ق.ظ

salam enshalaha ke kheire va movafagh abshid

سلام و یک دنیا ممنون

فرین دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام....به به عجب خانوم خوب و با کمالاتی!!

سلام به روی ماهت....بابا جان فیس رو چک کن عزیز من

مهربان دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:27 ب.ظ http://mehraban59.blogfa.com/

سلام خانومی جون
منو یادت میاد؟
امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم

سلام عزیزم....مگه میشه تو و 2تا فرشته قشنگت یادم نباشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام خانومی
خوبه که دوباره مینویسی منم برگشتم.
از لیست برنامه ریزی همین که چند تاش هم اجرا بشه خوبه.
پست قبلی ناراحتم کرد. ولی خوب غصه نخور عزیزم حالا حالاها وقت داری تا بچه هاتو بغل کنی و ...
به نظر من نباید منتظر معجزه باشی چون اون چیزی که ما انتظار داریم و اسمش رو میزاریم معجزه رخ نخواهد داد. همین شادی های کوچیک زندگی خودشون معجزه هستن. یه چا خوندم که بیشتر مردم وقتی معجزه می بینن چشماشونو می بندن !!
سلامت و شاد باشی .

خوش آمدی.....آره همینقدرم خوبه برام........تو خوبی؟

شکیبا سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:33 ب.ظ http://shakiba-a.blogfa.com

ای وای ببخشید
اونقدر حرف زدم که یادم رفت اسمم رو بنویسم. کامنت قبلی مال من بود.

آدم جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:40 ق.ظ http://talagh88.blogfa.com

سلام آجی جونم
نبینم غصه بخوری
خدا ایشالا دو جین بچه تپل مپل بهت میده
کجایی کم پیدایی و دیگه چیزی نمینویسی

سلام آقا داماد.....باز من هر از گاهی یک صدایی ازم در میاد ولی شما چی؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد