خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خداحافظ سرزمین سبز استوایی


امروز هم مسافر خسته من بعد از 3 هفته دوری سرزمین سبز استوایی رو ترک کرد و من بیصبرانه منتظر ساعت 5 برای رفتن به فرودگاه هستم.امروز میاد که انشالله بعد از 3 سال دوباره استارت یک زندگی جدید رو بزنیم. اینکه ایران می مونیم یا نه نمی دونم فقط اینکه فصل جدید زندگی آغاز شده و من چشم به آینده ای روشن دوختم............دلم می خواد تا ساعت 3 بخوابم و گذر این لحظات رو متوجه نشم....از انتظار بدم میاد.....همس عزیزم تو رو به دستان پر مهر پروردگار سپردم...الهی که سفر تو و همه مسافران بی خطر.......بی صبرانه منتظر دیدن چشمای مهربونت هستم،،،،،،خدایا به خودت سپردمش






نظرات 4 + ارسال نظر
ارام شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ

چشمت روشن عزیزم

دلت روشن عزیزم

tarlan دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:12 ب.ظ http://http://tarlantab.blogfa.com/

ایام به کامتان دوست عزیز[گل]

ممنون از محبتت

پای سیب سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام خانمی
چه عجب یه چیزی نوشتی
انشالله که به سلامتی و دلخوش زندگی جدید و شروع کینن در کنار هم

سلامت باشی عزیزم...همچنین

فاطیما دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ

توکل بر خدا....ان شاالله به سلامتی و دل خوش

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد