خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

روز از نو

گاهی تو کار خودمون و خدا و کلا همه میمونم....همین 2-3 سال پیش بود هی سایتها رو بالا پایین میکردم که شرایط زندگی تو مالزی و مشکلات و خوبیها و اجاره و هزینه هاشو دربیارم..حالا از دیروز کارک شده بالا پایین کردن همین اطلاعات ولی مربوط به استرالیا...اه اه....خسته شدم...بریم یک گوشه دنیا مستقر بشیم تموم شه دیگه....

اکروز با coordinator مون که استرالیایی صحبت کردم..اون که اصلا با نفرت زیاد از کشورش زده بیرون و فقط یک ریز از اونجا و مردمش و آدماشو دولت بد گفت...بعدم گفت اونقدر همه چیز گرونه که من خودم دیگه نمی تونستم اونجا زندگی کنم!!!!

خوب خیلی عجیبه دیگه...بعدش اومدم سایتهای اجاره مسکن رو چک کردم...یک خ.نه که ظاهرش و داخلش خیلی خوی و مناسب بود با 1 اتاق توی بریزبن هفتهای 300 تا 500 دلار بود...یعنی ماهی مثلا 2000 دلار...بعدم رفتم دستمزد معلمین رو چک کردم که حداقلش ماهی 4500 $ بود....خوب این تقریبا میشه مثل اینجا...آگهی خونه مال هفته پیش بود و قدیمی هم نبود..نمی دونم والله...یک سال تعهد و قرارداد به این مدرسه دارم ولی از الان می خوام برای گرفتن job offer  اقدام کنم.......

پول گرفتن وکیل رو نداریم ولی یک وکیل هست که تو MARA هم تایید شده...که فقط برای چک کردن مدارک و راهنمایی در مورد فرمهای درست و راه و روش اقدام کلا مشاوره میده و بسته به رشته و تعداد نفرات بین 400 تا 700$ میگیره.......

اه بازم افتادیم توی لوپ گشتن و تحقیق و چه کنم چه کنم......

کلییییییییییی کار انجام نشده دارم که رغبت نمی کنم بهشون دست بزنم اونقدر که فکرم مشغوله و همش الکی میرم تو ف ی س ب و ک می چرخم...خوب بگو مثلا 15 دقیقه یک بار چه خبری اون تو به روز میشه آخه!!!!!


نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ http://staremanoto.blogfa.com

توکل برخدا کن
درست میشه

انشا الله

لعیا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

زندگی پر فراز و نشیب و جالبی داری... غیر قابل پیش بینی و متفاوت... امیدوارم اونی که براتون بهترینه اتفاق بیفته..
موفق باشی عزیزم

ممنون از لطفت

بیتا مامان کیان و کیارش چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

خسته نباشی خانومی درست میشه

سلامت باشی...انشا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد