خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

حس و حال

دارم چایی می خورم و منتظرم بچه ها بیان سر کلاس...صبح موقع دوش گرفتن کلی خوابم میومد و هی میگفتم خوب چی میشد این ساعت کار مثلا از 10 بود...بعدم میگفتم اصلا کاشکی الان میرفتم بیرون دوباره می خوابیدم و کلی از این فکرا....حالا که خواب از سرم پریده همش خدا رو شکر میکنم بابت کاری که دارم و شرایطش....یک آتلیه وسط این باغ بزرگ با کلی امکانات توش...کسی بالا سرم نیست و خودمم و خودم ...نه آقا بالاسری و نه هیچی.....اینترنت نا محدود هم زیر دستم...چایی و کافی و بیسکوییت هم بهر وقت بخوام براهه....خدا رو شکر با مدیرامون هم مشکلی ندارم و اونا هم کلی راضین...با همکارا هم خدارو شکر روابط خوبه و تازه جمعه هم بعد مدرسه رفتیم کافی شاپ بیرون و همکارمون که دیگه پا به ماهه دیدیم و کلی حرف و تعریف کردنی.....ماه دیگه هم که میرم سنگاپور برای سمینار.....خونه هم خدارو شکر همه چی خریده شده و جابه جاشدیم........فقط یک چیز اصلی این وسط هنوز میلنگه......... 

یعنی اونقدر دارم به این قانون جذب گیر میدم برا کار همسری فکر کنم بزنه له و لوردم کنه....وای اونقدر که ناراحت و نگران روحیه و حس و حال همسرم،نگران بعد مالیش نیستم... 

الان دارم  انرژی میزام رو رزومه همسر که هفته پیش یکی از اولیا بهم گفت براش ایمیل کنم...کمپانی بزرگ و مطرحیه...امیدوارم که زودتر بررسی بشه و باهامون تماس بگیرن............... 

خدایا برای داده و ندادت شکر......خدایا هوامون رو لطفا داشته باش

نظرات 4 + ارسال نظر
لعیا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ق.ظ http://rainbow1363.persianblog.ir

حتما تماس میگیرن... منم براتون انرژی مثبت میفرستم... حتما میشه...

انشا الله...ممنون عزیزم

مموی عطربرنج دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ http://atri.blogsky.com/

تو هنوز می نویسی خانومی؟؟؟
اوووووووووووووه! یادته با هم وبلاگنویسی رو 5 سال پی شروع کردیم؟
اما تو خیلی دیر به دیر می نوشتی...

ستاره دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ http://staremanoto.blogfa.com

نوش جان پس حسابی بهتون خوش میگذره.مبارک باشه خونه جدید.انشالله کار همسرت هم درست میشه بسپر به خدا

کوکو بانو سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

سلاممممممم عزیز دلم خیلی خیلی خوشحالم برات انشالله روز به روز پیشرفت کنی
انشالله کار همسری هم به خوبی و خوشی به نتیجه میرسه
خونه نو مبارک خانمی خوب یه عکس بگیر ما هم ببینیم می دونی که من خیلی فضولم
مراقبه خودت و قوقولی خان باش

سلام عزیزم......خدا از دهنت بشنوه...حتما عزیزم...منم مثل خودت کنکاو عکسم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد