خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

نیروی جذب

خوب واقعیتش اینه که الان موقعیت کاری من خیلی خوبه..خیلی بهتر از اون چیزی که تصور میکردم ولی همیشه یک چیزی هست که نزاره از شرایط موجود لذت ببری.الان دغدغه عمدم کار همسره..نه به لحاظ بعد مالیش که به جهت حس و حال خودش.اینکه با این تجربه و کارایی نشده اینجا کار مناسبی پیدا کنه..اصولا اینجا برای سیستم آموزشی کار بهتر پیدا میشه.. 

برای خارجیها از نوع اروپایی و امریکایی هم کار خیلی راحت ترپیدا میشه ولی برای ما ایرانیها نه ،خیلی سخته..با اینکه اینا توی سیستم کامپیوتر خیلی ابتدایی هستن و دولت هم اعلام نیاز کرده ولی متاسفانه پیدا کردنش سخته.... حفظ روحیه هم سخت تر...با اینکه به نظر من داره کار مهمی میکنه و از نظر علمی خودش رو آپ گرید میکنه ولی این از نظر خودش کافی نیست و خوب قطعا ناراحتیش هم به جاست...خدا کنه قانون جذب اینجا هم کار کنه...........

امروز مدیرمون صدام کرد تا باهام صحبت کنه..گفتن یک سمینار 4 روزه تو سنگاپور هست که برای اکتبر باید برم...خوب طبیعتا کل هزینه ها هم با مدرسه هست  و آخرش هم مدرکی که به ما میدن...... 

دیگه الان کاملا به قانون جذب ایمان آوردم.هفته پیش خیلی گذری از ذهنم گذشت که خوب برای ارتقا خودم برم یک دوره آنلاین ثبت نام کنم...دانشگاه ویرجینیا یک دوره یک ماهه آنلاین داشت به نام supporting young children's development.دیدم خوب به کارم میاد و ثبت نام کردم...بعد پیش خودم گفتم چه خوب میشد مثلا مدرسه میگفت یک دوره تو سنگاپوره بیا اونم برو......اونقدر گذرا از ذهنم گذشت که حتی با همسر مطرحم نکردم و امروز بهم همین پیشنهاد رو دادن!!!!! فقط اینکه باید تا 1 سال اینجا کار کنم که راهکارها رو اینجا پیاده کنم..خوب طبیعتا برای تجربه هم خوبه......  

دلم میخواد با همسرم بریم..دوست ندارم تنها برم تنها که نه 4 نفریم ولی خوب دوست دارم با اون باشم از طرفی هم 9 صبح تا 5 بعدازظهر تو سمیناریم و همسرم باید تنها بره جایی...نمی دونم داریم بهش فکر میکنیم....خدایا سرنوشتمون کلا با اون چیزی که فکر میکردیم متفاوت رقم خورد و ممنونیم فقط اینکه همسرم بیشتر داره بهش فشار میاد...میدونم که به وقتش همه چیز رو درست میکنی فقط تا اون وقت به همسر کمک کن تا روحیش رو کامل نبازه و استرس بیشتری بهش تحمیل نشه که پیامدهای این ناراحتی و استرس دامن زندگیمون رو نگیره...ممنونم.....

نظرات 3 + ارسال نظر
تارا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ http://taratourism.mihanblog.com

____________.♥.
____________.♥♫♥.____________.♥. *
____________.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. *
____________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. *
_____________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
_.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥. * . *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
___________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
____________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * ..
____________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* ..
____________.♥♫♥.____________.♥. * . *.
_____________.♥

┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★



(ヅ) این یک پیام دوستی از طرف تاراست
به من سر بزنید و اگر تمایلی به تبادل لینک داشتید مرا با نام "رزرو هتل تارا" و به آدرس http://ihb.ir لینک کنید و اطلاع دهید با چه نامی لینکتان کنم.
بدو بیا منتظرتمシ

ستاره دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ http://staremanoto.blogfa.com

خیلی خوشجال شدم عزیزم انشالله همیشه شاد وموفق باشین وهرچی از خدا میخواین بهتون بده

ممنون عزیزم...همچنین

فرین جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ب.ظ

حق داری و اونم حق داره!
امیدوارم این شرایط هم بهتر بشه.... انقدر خوشم میاد از تو و نیروی جذبت....خدا رو شکر ...

آره واقعا اون حق داره...مرسی عزیزم...راستی سفر چطور بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد