خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

...


گاهی دلت از زنانگی میگیرد. میخواهی کودک باشی، دختربچه ای که به هر بهانه ای به آغوشی پناه میبرد و آسوده اشک میریزد. زن که باشی، باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی...

نظرات 8 + ارسال نظر
قندک بانو یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

من فدای تو و دل گرفتت بشم
عزیز دلمی تو
ام اس من زد به چشمم . بینایمو گرفت . خدارو صدهزار مرتبه شکر مقدار پلاکتای مغزم خیلی کمه
برای همین فعلا هیچ دارویی مصرف نمیکنم جز ویتامین
مال کم خونی نیست دست و پات ؟؟
چیزای خون ساز زیاد بخور ببین تاثیر داره
قرص آهن هم فکر کنم خوب باشه

عزیزم خدا رو شکر که زود متوجه شدی..انشا الله مشکلی نخواهد بود..برات بهترینها رو آرزو میکنم

maral سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

شاد باش دنیا پراز نور خورشید است و بی گمان اندکی از ان برای توست.....

حتما همین طوره...ممنون از لطفت

فرین شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

حالم خوب نیست....استرس کار داره منو میکشه.تو که دلت پاکه برام دعا کن!

عزیز دلم....پاکی دل خودته که اینجور قضاوت میکنی....همه چیز ختم به خیر میشه فقط مثبت فکر کن...پایان همه این سختیها آرامش و آسایش برای تو و همسرت خواهد بود....موفق میشی فقط یک کم صبر،صحر نزدیک است

الــــی... سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://goodlady.blogsky.com

کودک شو خانومی...

اتفاقا من کودک درونم همیشه بیداره :)

ستاره پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ق.ظ http://staremanoto.blogfa.com

همه افراد خوشبخت خدا را در دل دارند

پس تو را چه غم که اینقدراحساس تنهایی میکنی

بدان در تنها ترین لحظات و در هر شرایط

خداوند با توست . . .

بله واقعا
من خدایی دارم که در این نزدیکیست نه در آن بالاها

یوسفی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ


سلان خانم دستخط گشتی
خوشحالم که هنوز مثل گذشته ها حس شاعرانه ات
زنده است
پاینده باشی

همکلاس دوره ی کارشناسی دانشگاه اراک

ببخشید این شعر از من نبود من فقط جایی دیدم و خوشم اومد نوشتم....
همچنین من تو تهران درس خوندم دانشگاه هنر...اراک نبودم :)

فروغ ... مدیر وبلاگ دلنوشته های فروغ یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ق.ظ http://mky-piano.blogfa.com


وبلاگتون زیباست، خوشحال میشم به منم سر بزنید ...

ممنون....

مونا پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ http://moncheh.persian.ir

چرا بیمه نمیگیرین خانومی ?? بدون بیمه سخته اونجا زندگی کردن

آره درسته باید اقدام کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد