خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

خانومی و قوقول

روزمرگیهای زندگی قشنگ ما

روزانه های اخیر+سفر نامه+ پینوشت مهم

خیلی وقته که چیزی ننوشتم...اوه چقدر طولانی!!!!!!

چه خبرا بوده این مدت؟

باید خودم هم فکر کنم...

خوب دانشگاه که کلا از برنامه زندگیم در حال حاظر حذف شد و اصلا دیگه براش ناراحت نیستم...زندگیمون جهت گرفته..مدارکم رو برای اتحادیه اروپا فرستادم و تاییدش اومده...دارم دنبال آفر شغلی میگردم که اگر پیدا بشه بدون دردسر ویزا میگیرم...انشا الله........


غیر از سر کار رفتن 2 تا شاگرد خصوصی هم دارم!!!!!یکیش ایرانی و یکیش یک خانم مسن از السالوادور....از آمریکای مرکزی.......اومد دم مدرسه و خواست من و ببینه بعدم گفت معلم خصوصی می خوام اگر قبول میکنید من خونم روبروی مدرسست.....و من رفتم و با دیدن خونش و زندگیش موندم اگر اینا زندگی میکنند ما چه میکنیم!!!! ولی نه خدایا بابت همه چیز که دارم شکر و شکر و شکر...ولی شهریه خوبی ازش میگیرم خیلی بیشتر از شاگرد ایرانیم.......بازم شکر


همسری به شدت مشغول درس خوندنه و من این پشتکارش برای خوندن رو تحسین میکنم واقعا خدا قوت...من اگر می خواستم بخونم اصلا به .....افتاده بودم تا الان...خدایا کمکش کن.........میدونم به لطق تو و تلاش خودش موفق میشه...انشا الله


چند ماه پیش که بلیط برای بالی رزور کرده بودیم رسید اونم تو اوضاع مالی حساس...خیلی سعی کردیم بلیط هواپیما رو کنسل کنیم که نشد....یعنی گفتن سوخت میشه و ما در تاریخ 8 فوریه این سفر رو رفتیم و چه خوب که رفتیم...خدا جون ممنون که نزاشتی که بشه این سفر کنسل بشه...

یک سفر بغایت عالی و خوب که کلیییی روحیمون عوض شد و خوش گذشت...هتل رزرو نکرده بودیم چون کلی گشته بودیم ولی هم برای منطقه انتخابی مطمن نبودیم و هم از روی عکس نمیشد قضاوت کرد...گفتیم بریم ببینیم و بعد انتخاب کنیم چون اگر پرداخت میکردیم و رزرو دیگه کنسل شدنی نبود....فقط اولش تو فرودگاه بالی یک کم حال گیری کرد پلیس مهاجرت که از بین همه مسافرا ما 2 تا ایرانی رو جدا کرد برد تو اتاقک پلیس و کلیییییییییییییییی سوال و جواب چرت و پرت!!!!!!!چرا ساکن مالزی هستی؟چی میخونی؟چرا تو مالزی هستی ولی مالایی نمی دونی؟چرا هتل رزرو نکردی؟چند روز می خواین بمونید؟ بلیط برگشتتون کو؟و...............این در حالی بود که با هیچ کس غیر ما 2 نفر که ایرانی بودیم این کارو نکردن البته که قبلا تو یک سفرنامه خوندم که همچین کاری با 2تا ایرانی کرده بودن!!!!!! این شده وجه ما تو دنیا!!

بگذریم..اومدیم بیرون...آهان یک چیز مسخره دیگه هم تو پرواز ایرایشیا بود که این پرواز 3.5 از کوالالامپور به بالی هیچ کوفتی پذیرایی نداشت و گفتن اگر میخوابد باید بابتش پول بدید!! اونوقت 2 میلیون برای بلیط هواپیما ازمون پول گرفته بودن...ما هم به 2 تا چایی و یک چیپس بسنده کردیم....اومدیم بیرون اول مک دونالد غذا خوردیم و حالا مونده بود انتخاب محل اقامت...کلی قبلش خونده بودیم کلی هم نقشه تو فرودگاه برداشتیم ولی بازم گیج بودیم کدوم منطقه بریم...انتخاب اولمون بودوگول بود که فهمیدیم خیلی دوره حدود 3 ساعت راه بود....انتخاب بعدیمون اوبود بود که خوب خدا رو شکر انتخاب عالییی بود...یک تاکسی گرفتیم برا ابود که 1.30 راه بود به مبلغ 250000 روپیه اندونزی...( هر رینگیت 3.18 روپیه بود) رسیدیم خیابون مانکی فارست و پیادمون کرد...اونجا کلیییییییییییییییییییییییییی هتلهای قشنگ و با صفا بود ولی انتخاب مشکل...خیلی اتفاقی با همسری توی یک کوچه رفتیم...یک هتل ساکت و آروم......مدیر هتل خودش تو پدیرش نشسته بود ...خیلی خونگرم بود...اتاق رو که نشون داد کلی هم در مورد ایران و فوتبال و ....با همسر صحبت کرد.....خیلی خیلی تمیز بود و قیمتش از نصف هم کمتر از جاهای دیگه بود..چون امکاناتی مثل استخر و بار نداشت....ولی واقعا مرتب و تمیز و حمام و توالت که عالییی...بوی گل میداد همه چیز....بعدم گفت اگر بخواید تخفیف هم میدم تازه صبحانه هم محلی دخترش برامون آماده میکرد...به انتخاب خودمون!!!! خوب خیلی عالی بود..در کل 240 رینگیت بابت 3 شب داد که باورکردنی نبود....اونقدر ساکت و تمیز و راحت بود که خدا میدونه..صبحانه هم املت و پنکیک ساده و پنکیک موزی و نون تست و 2 نوع مربا و چایی و قهوه.....بعدم ازش در مورد جاهای دیدنی پرسیدیم که گفت پسر عموم تور داره زنگ زد اون اومد..کلی برامون توضیح داد و قرار شد 2 روز از صبح ساعت 9 صبح تا 6 عصر برامون تور اختصاصی بزارن...یک ون نو با کولر و راننده بسیار مودب و آقا و خوب......بابت اونم بهمون تخفیف دادن و کلا 2 روز با روز سوم که مارو رسوند فرودگاه 1100000 ر وپیه معادل تقریبا 340 رینگیت گرفتن......شب اول خیابونهای دور هتل رو دیدم و از فضای رستورانها و بارها لذت بردیم و یک شام خوشمزه که یک جور ماهی و مخلفات به همراه سالاد و سوپ که بسیار چسبید مخصوصا با شراب شیراز....روز اول ساعت 8.30 صبحانمون آماده تو بالکن روی میز چیده شد...ماشین هم 9 اومد و کل اون روز تمام معابد معروف و مختلف و کوه آتشفشان و دیدیم...اونقدر معابد و محیطشون قشنگ بود و هر کدوم زیبایی خودشو داشت که به حق باید گفت این که میگن بالی بخشی از بهشته واقعا حقیقت داره......جالب اینکه برای ادای احترام همه موظف به بستن یک پارچه حالت لنگ به دوربدنشون بودن که جلوی اولین معبد 2 رنگش رو خریدیم...آیین مذهبیشون..خلق و خوی مردم....برخوردشون....فضای بی نهایت قشنگ و ارام بخش معابدشون که تو دل کوه یا جنگل بودن....همه و همه آدم رو شیفته این جزیره میکنه......بعدم کوه اشتفشان که جای باصفایی بود و غدا رو هم توی یک رستوران بسیار بسیاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عالی رو به آتشفشان که بصورت بوفه بود خوردیم و چقدر غذاهاشون خوشمزه تر از مالزی بود......شب هم در یک رستوران خوب  با شراب شیراز که خودمون خریده بودیم و یک غذای خوشمزه که مخلوط کباب و جوجه کباب و کباب ماهی بود،خیلی عالی سپری شد......و جالب اینکه اتفاقی یک زوج مسن ایرانی آلمانی هم دیدیم که برای هر هممون بسیار لذت بخش و جالب بود....روز دوم هم ساعت 8.30 بازهم صبحانه آماده بود که بعدش با تور اختصاصیمون اول به جنگل میمونها که همشون آزاد بودن و کنارت راه میومدن و بعد به سمت مزارع بی نظیر و پلکانی برنج رفتیم.............خدای من دیدنیهای این منطقه هم باورنکردنی بود .......یک جا توقف کردیم و کوکتل توت فرنگی تازه خوردیم.......نهار رو هم توی یک بوفه دیگه در بلندای کوه و رو به  مزارع برنج خوردیم...باز هم یک غذای عالی و نوشیدنی عالی که مخلوط میوه های استوایی بود!!!

عصر هم توی بازار سنتی ابود پیاده شدیم و چند تا ماسک و مجسمه هنرهای دستی و یک کیف تکه دوزی برای من خریدیم...النگوهای سنتی و چوبی و پیرهن کنفی و بلوز چاپ باتیکهم جز سوغات سفرمون بود...روز آخر هم بعد خوردن صبحانه خوب هتل دنجمون ساعت 10 به سمت فرودگاه حرکت کردیم که پروازمون ساعت 2 بود......البته فکر میکردیم پرواز ساعت 12 شبه و می خواستیم به ساحل بریم که خوشبختانه زود متوجه شدیم که پروازمون ظهره نه نصفه شب!!!!! سفر خوب و خوش ما 11 فوریه به پایان رسید و با آخرین سوغاتی برا خودمون که یک عدد زبونم لال نوشیدنی الکلی مخلوط نسکافه بود و خیلی خوش طعم!! به پایان رسید.............................خدا جون ممنون که به هر دری زدیم نزاشتی این سفر عالی کنسل بشه...........


پینوشت مهم هدیه بی نهایت زیبای همسرم تو شب ولنتاین بود...یک پست سوپرایز کننده تو فیس بوک که با هنرنمایی خودش خلق شده بود و من رو تا عرش بالابرد.....زنده باشی عزیز که بی تو هیچم......

نظرات 18 + ارسال نظر
قندک بانو شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://manozebeliii.blogfa.com

چه عجب خانمی
خدا رو شکر که خوش گذشته بهتون
به اون خانومه چی درس میدیفضولم نه
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین
اااااااااااا تنبل خانوم 4 تا دونه عکس برای ما میگرفتی

مرسی عزیزم....
تو همیشه انرژی مثبتی برای من
بهشون طراحی و نقاشی درس میدم
عکس که کلییییییییییییی گرفتیم نمی دونم شاید گذاشتم

نوشته های پراکنده یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ http://thunderb.blogfa.com/

سلام
حال شما؟
خوشحالم دوباره نوشتین
امیدوارم توی کارهاتون موفق باشید
شنیدم که بالی جای قشنگی
چند سال پیش تایلند بودم و خیلی لذت بردم
شاد وسلامت باشید

سلام...ممنون از لطفتون...واقعا زیبا بود ارزش رفتن رو داره

اناهیتا یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

خانومی خوشحالم که همه چی به خوبی پیش می ره امیدوارم شاگرد خصوصی هات روز بروز بیشتر و بیشتر بشه (البته مطمئنم که میشه)
واقعن یه همچین سفری براتون نیاز بوده

ممنون از مهربونیت........واقعا سفر خوبیییییییییییییییییییییی بود

مرمر.برگ و باد یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://ghe3.persianblog.ir

خصوصی نداره اینجا ؟!

عزیزم کامنت خصوصی رو خوندم....ولی کامنت نمیشه برات گذاشت غیر فعاله.........میشخ فعالش کنی تامن همه رو برات بگم

عسل نصیری یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://asalnasiri.blogfa.com

سلام خانومی من یکم سوال داشتم درمورد وضع کاروبار تو مالزی وخرج ومخارج زندگی میدونم سایت هستن ولی هیچی مثل این نیست که ازدوست خودت بپرسی واونم صادقانه بهت جواب بده البته من خیلی پررو هستم که زود خودمو دوست شما گذاشتم اخه میخوام با همم دوست بشیم اگه افتخار دادید خبرم کنیدممنون

سلام...خواهش میکنم ...خوشحال هم میشم...تو وبت جواب دادم

عسل نصیری دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ http://asalnasiri.blogfa.com

مرسی دوست عزیزم که زحمت کشیدی ووقت گذاشتی ممنونم از توضیحاتت ما اینجا به دلار اجاره میدیم فعلا500دلارنمیدونم رینگیت به دلار چنده باید برم نگاه کنم راستش شبیه عراقه تو عراقم اجاره خونه خیلی بالاست از600شروع میشه به بالاوخرج ومخارجم بسته به درامده فقط من از بیفرهنگی مردم خوشم نمیاد بازم ممنونم از توضیحاتت عزیزم

خواهش میکنم عزیزم.......رینگیت به دلار 3 هست یعنی 500 دلار 1500 رینگیته.....

oخانومی دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://eshghh7474.blogfa.com

فرین دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://farvardin23.blogfa.com

خداروشکر تو بالاخره پست گذاشتی کلی نگرانت بودم....
به به مستفرت ...چقر عالی که رفتید و این همه بهتون خوش گذشته....خداروشکر...یادت باشه ادرس اون هتل رو نگه داری خداور چه دیدی شاید ماهم یه روزی تونستیم بریم!!(البته خدامیدونه کی)
کار و کاسبی هم که خوبه خداروشکر...راستی به شاگر خصوصیهات نقاشی یاد میدی؟یا چیز دیگه!!!

راستی تو تو فیس بوک با چه اسمی هستی ؟!!
مراقب خودت باش...همیشه درکنار همس خوب و خوش باشید!

سلام عزیزم...تو خوبی؟ دلم تنگ شده خیلییییییییییییییییییی زیاد..برات مسیج گذاشتم

zahra سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ق.ظ

Salam azizam pas nazare man chi shod? Yani nareside

salam azizam,,,chera resid,,,taed nakardam chon mikhastam esme hotel ro bebinam barat tosh benevisam,,,emshab esme hotel ro beram bebinam barat migam,,,,

zahra سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

Salm yek donya mamnoob

salam

روناک سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.ronak88.persianblog.ir

ایشالا همیشه به گردش و تفریح عزیزم
آدم وقتی یه هنر بلده هر جای دنیا هم که بره به کارش میاد...مخصوصا اگه ایده های خلاقانه هم چاشنیش کنه..برات موفقیت های بیشتر و بیشتر آرزو می کنم

ممنون عزیزم...مامان خانم انشا الله به سلامتی این دوره رو طی کنی

zahra پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

salam khanom ma hei miaym sar mizanam bebinam esme hotelo zadi baram mibinam na khbari nis chi shod pas/?

azizam sharmandeh:
Pondok Manggis
address:Jin.raya Pengosekan No.13x,Mas,ubud 80571,Gianyar,Bali
tel: 081 338 914 799

غزل و شاهو یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

خوشی های دوستم مستتدام م م م م
دوستت دارم امیدوارم لحظه به لحظه ت سرشار از شادی و خبرای خوب باشه
به انید اینکه سریه کارتون درست بشه و همون جایی که دوست داری بری
بووووووووووووو سس س

مرسی ...عزیزم...ممنون از لطف و مهربونیت....منم برای شما بهترین آرزوها رو دارم

ستایش دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ق.ظ http://setayesh87.blogsky.com

ایشالا همه چی ردیف ردیف میشه دوست. سخته ولی می ارزه. ببین چه به روز ما آوردن اینا :(

انشا الله.......واقعااااااااااااااااااااااااااااااااا

مانیا (مالزی نشین) سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ق.ظ http://mn64.persianblog.ir

خوشحالم که خوش گذشته. تا باشه از این سفرااااا... وای من که اشتباه کردم، بلیط بالیمون دو روز بیشتر نیس! نمیدونم چیکار کنم؟ این دو روز رو بریم، بعد یه بار دیگه چن روز دیگه بریم، یا بلیط رو عوض کنم؟ آخه بلیط رو الان توی پروموشن ها گرفتم، عوضش بخوام بکنم، با نرخ عادی حساب میکنه دیگه و فقط هزینه ای که تا حالا دادم کسر میشه ازش. به نظرت چن روز خوبه برا بالی؟ (ما دو شب و دو روز هستیم. شب اول دوازده میرسیم و خب فقط خواب و ایناس، فرداش کامل، پس فرداش هم ساعت 7 عصر برگشتمون هست). به نظرت چیکار کنم؟
راستی هتلت مث که میگی هم قیمتش خوب بوده، هم راضی بودی. میگی اسمش رو پیلیز؟ چون توی فکر رزرو هستیم ما.

مرسی عزیزم....اومدم تو وبت جواب دادم...بخون..خوش بگذره

ساناز سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام
خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم من به زودی راهی مالزی هستم و 2 دختر 5/5 ساله دارم که در به در براشون توی مالزی دنبال مدرسه خوب میگردم میتونی راهنمایی کنی اگخ مدرسه ای که خودت هستی و خوبه آدرسش کجاست و هزینه اش به چه صورته و دیگه اینکخ بچه ها تویاین سن در چه سطحی باید بروند مدرسه .... ممنون میشم اگه کمکم کنی

سلام....به سلامتی انشا الله.....والله مدرسه ما یکی از بهترینها و همچنین گرون ترینها تو مالزیه...شهریش سالی 27 میلیون تومن برای هر بچه هست..ولی واقعا هم از نظر اموزشی و هم هنری و همه جوره رسیدگی میکنن و حرفه ای هست...اگر امکان ثبت نامشون رو دارید بگو برات بفرستم.......البته فقظ مقطع پیش دبستانه یعنی از 2 سال تا 6-7 سال

سانی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

با اجازت کل مطالبت را به صورت رندوم خوندم خوشبختم منم گرافیک خوندم البته تو نقاشی... ولی باهم خواهر و برادرند..... و جالب اینجاست که به اختلاف یکسال از هم منم تقریبا توی همان تاریخ دارم وارد همون کشور میشم میتونم ازت بخوام که بیشتر باهم آشنا بشیم من توی فیس بوک تقریبا هرروزهستم با همان آیدی اسم و فامیلم که در ایمیلم هست...... خوشجال میشم دعوتم را برای دوستی قبول کنی چون بسیار مالزی برام جای سوال داره و دنبال یک دوست خوب میگردم تا راهنماییم کنه

خواهش میکنم..از آشناییت خوشحالم.......هر اطلاعاتی می خوای بگو من برات بفرستم.....من زیاد تو فیس بوگ فعال نیستم اینجا و ایمیل رو بیشتر چک میکنم...در هر صورت هر کمکی بتونم در خدمتم

سانی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

مرسی عزیزم حتما مزاحمت میشم راستش این شهریه بسیار بالاست به من مدرسه سیفول پیشنهاد شده .... بعد یک سوال اگه فقط مقطع پیشدبستان داره بعدش چی؟ و دیگه اینکه دخترهای من الان از نظر سیستم آموزشی در مقطع پیش دبستانی هستند؟
بازم ممنون از محبتت

مدرسه سیفول نزدیک خونمون هست اتفاقا....اکثر ایرانیها بچشون اونجاست..از مهد داره تا دبیرستان....مدرسه ما international school هست چون اینا مهد نمیگن ولی تا قبل از دبستانه........اگر بچه هاتون 5 تا 5.5 هستند مثلا تو مدرسه ما تو واحد kindergarten هستن..از 6 به بالا تا 7 مقطع primary میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد